فلفل دلمه ای بیسکو با کروتون های غول پیکر


هی دوستان! من داغ می آیم تا این دستور سوپ ستاره ای را روی شما بیندازم ، در حالی که هوا هنوز خوب است و یک محصول اولیه پاییزی به اوج خود می رسد. فلفل های شیرین در منطقه من فراوان و زیبا هستند و چون من بزرگترین احمق فلفل برشته هستم هر چیزی، من این غذا را برای جشن یک غذای فصلی تهیه کردم.

اما ابتدا ، آیا می توانیم کمی وقت بگذاریم و لطفاً در مورد چگونگی ظهور کوزه های غول پیکر صحبت کنیم؟ من فکر می کنم این می تواند فرصتی شخصی برای شکستن اینترنت باشد. چطور هنوز مسئله ای نیست؟! مطمئناً ، من حدس می زنم که می توانید به چیزکیک روی سوپ پیاز فرانسوی نگاه کنید و بگویید عمو یا دایی یک کروتون غول پیکر است ، اما به نظر من ، این فقط یک ساندویچ پنیر کبابی با رو باز است. پفف حتی به این نزدیک نیست. فاق من است مکعب از خمیر مخمر (یک تفاوت مهم در فرم) ، با روغن سیر بوسیده و تا حد برشته و طلایی سوزانده می شود. نمای بیرونی کارامل شده و ترد است ، در حالی که مرکز آن کرکی ، کرمی و پوشیده از گوشه هایی است تا سوپ سر خورد. گوه خیلی خوب است که حقیقت داشته باشد! راستش بچه ها ، من به این موضوع بسیار افتخار می کنم.

اما من همچنین باید بدانید که این سوپ نیز بسیار خوب است ، حتی بدون شیشه. این دستور العمل بر اساس سوپ گوجه فرنگی خشک شده آفریقای شمالی در دومین کتاب آشپزی من تهیه شده است ، با این تفاوت که بسیاری از ادویه جات گرم کننده را که زود بوی زمستان می دادند ، از دست دادم. اینجا هنوز هوا پیراهن است ، بنابراین زنجبیل و دارچین باید بروند. علاوه بر این ، عدد فلفل را دو برابر کردم ، مقدار کمی مومیایی (برای طعم دادن کامل) به آن اضافه کردم و بدون کرم بدون بیسکویت کردم. حدس بزنید من از چه چیزی استفاده کردم؟! لنزها !! میکروفون. اما به جای اینکه آن را متورم کرده و روی سوپ بمالم ، در روش خود محافظه کار بودم و فقط از نصف فنجان استفاده کردم. این سوپ را بدون کرم غنی و خامه ای کرد ، اما بسیار بی صدا بود ، بنابراین شما به معنای واقعی کلمه نمی دانید که آنها آنجا هستند. اما حضور آنها قابل توجه است ، زیرا این سوپ است غذای واقعی، نه فقط یک کاسه سبزیجات مخلوط که بعد از 20 دقیقه دوباره شما را گرسنه می کند. با عدس مناسب ، پروتئین و فیبر بسیار بیشتری نسبت به آنچه که معمولاً از سوپ فلفل انتظار دارید دریافت می کنید و آنها شما را سیر کرده و ساعت ها به شما نیرو می بخشد. این به طور ناگهانی بسیار تبلیغاتی به نظر می رسد. آیا اشاره کردم که این یک کروتون غول پیکر است؟

پلیرانت! اجازه دهید در مورد فلفل ها صحبت کنیم ، زیرا آنها در خانواده شبانه هستند و عمو یا دایی اگر تا به حال در مورد آن چیزی شنیده ام یک موضوع داغ است.

سبزیجات شبانه بخشی از خانواده شبگرد هستند و شامل گوجه فرنگی ، فلفل (و فلفل) ، بادمجان / بادمجان و همه سیب زمینی ها به جز سیب زمینی شیرین و ماست هستند. سبزیجات سولانوم که در اصل در آمریکای جنوبی رشد می کردند ، توسط محققان اسپانیایی به اروپا و آسیا آورده شدند. نام آنها احتمالاً از این واقعیت ناشی می شود که آنها در شب رشد می کنند (برخلاف قارچ هایی که در سایه رشد می کنند).

ممکن است شایعاتی مبنی بر سمی بودن سبزیجات کابوس ، ایجاد التهاب یا ارتباط آنها با اختلالات خود ایمنی شنیده باشید. در طول آن است در واقع ، سولانین های خوراکی حاوی سطوح بالایی از گلیکوآکالوئیدها ، به ویژه سولانین هستند ، که در سطوح بسیار بالا است سمی است ، به نظر می رسد فقط در افراد حساس به آن واکنش ایجاد می کند. افرادی که دارای شرایط التهابی از قبل هستند ممکن است هنگام مصرف این غذاها علائم خود را بدتر کنند ، اما رژیم حذف تنها راه تعیین این است که آیا رنگ شب باعث ایجاد این مشکلات می شود یا خیر. برای افرادی که از بیماریهای التهابی مزمن رنج نمی برند ، خوردن راتاتوی ، پیتزا یا سیب زمینی پخته احتمالاً خوب است ، و مطمئناً علت شما این شرایط را دارید

در مورد خود ایمنی ، آلکالوئیدهای رنگ خوراکی سولانین روده را تحریک می کنند ، زیرا سولانین به طور موثر یک حشره کش طبیعی است که توسط این خانواده گیاهی تولید می شود. تحریک روده می تواند به نفوذپذیری روده کمک کند ، که می تواند باعث واکنش خودایمنی شود وقتی پروتئین هایی که باید در دستگاه گوارش باقی بمانند وارد جریان خون شوند. میزان عصبانیت بستگی به میزان مصرف و میزان حساسیت فرد دارد. بیشترین میزان سولانین در سیب زمینی سبز و سیب زمینی جوانه دیده می شود ، اما با این وجود باید از خوردن آن خودداری کنیم.

بیایید مرور کنیم: اگر شما مبتلا به اختلال خود ایمنی ، نشت روده هستید یا علائم ناراحتی (گوارشی یا غیره) را پس از مصرف سایه آفتاب نشان می دهید ، سعی کنید آنها را حداقل به مدت 6 هفته از رژیم غذایی خود حذف کنید و ببینید آیا تفاوت را مشاهده می کنید. سپس آنها را یک به یک معرفی کنید و از احساسی که در مدت 24 ساعت پس از خوردن آنها دارید مطلع شوید.

اگر این مشکلات را ندارید ، نگران نباشید! مطلقا هیچ دلیلی وجود ندارد که مصرف این سبزیجات بسیار مغذی را محدود کنید ، اگر به نظر می رسد برای بدن شما مفید است. فلفل دلمه ای حاوی مقدار شگفت انگیزی از ویتامین C ، سطوح بالای A و B6 ، با سطوح بسیار خوب فولات ، فیبر و ویتامین E. همچنین فلاونوئیدها و کاروتنوئیدها را تأمین می کند. به یاد داشته باشید که فلفل دلمه ای را که رسیده است بخرید – هر چیزی غیر از سبز ، که معمولاً فلفل قرمز ، نارنجی ، زرد یا بنفش نارس است. مشخصات تغذیه ای آنها در بالاترین حد خود قرار خواهد گرفت و قندهای طبیعی به طور کامل توسعه یافته و هضم آنها را تسهیل می کند.

بریم سراغ دستور غذا!

اگر واقعاً برای مدتی خود را فشار می دهید ، از تفت دادن فلفل ها در فر خودداری کنید و فقط آنها را پراکنده کنید و آنها را در مرحله 3 به همراه سیر به قابلمه اضافه کنید. طعم کلی آن غنی تر و در عین حال فوق العاده خوشمزه خواهد بود. وقتی در بحران هستم ، این حرکت را انجام می دهم و ظرف 30 دقیقه روی میز شام می خورم. اگر می خواهید شرایط را تغییر دهید ، فلفل نارنجی یا زرد را به جای قرمز امتحان کنید.

در مورد گوجه فرنگی های خشک شده ، من به جای گوجه فرنگی های روغنی ، خشک شده ارگانیک را دوست دارم ، اما هر دو اینجا کار می کنند. با گوجه فرنگی های حفظ شده به طور کامل می روند ، زیرا از کیفیت بالاتری نسبت به گوجه فرنگی های خرد شده برخوردارند.

بیایید نان صحبت کنیم. اگر به نانوایی دسترسی دارید که در آن کار واقعی (خمیر مایه) انجام می شود ، لطفاً از آن استفاده کنید. در غیر این صورت ، نان بدون مخمر را در سوپر مارکت خود پیدا کنید. اگر از آرد غلات کامل ، ارگانیک ، بدون مخمر یا همه موارد فوق تهیه شده باشد ، امتیاز اضافی دریافت می کنید. نان را باید با اندازه قابل توجه کاسه سرو به مکعب برش دهید (می خواهید مقداری سوپ در اطراف آن ببینید) ، اما اگر یک کاسه بزرگ دارید ، دیوانه شوید و آن شیشه را به اندازه دلخواه بزرگ کنید! و ریش ریش ها را دور نیندازید – من آنها را در توستر گذاشتم و آنها را با حمص برای پسرم صاف کردم. او توسط قطعاتی با شکل عجیب تحریک شد.

امیدوارم در هر کجای این کره خاکی ، از تغییر فصل و پذیرش تغییرات ناشی از آن لذت ببرید. وقتی نوشتن این پست را شروع کردم ، یک روز بسیار گرم بود ، و اکنون ، تنها 48 ساعت بعد ، می توانم تغییرات قابل توجهی در دما و هوا احساس کنم. اینجا می رویم! خوشحالم که اینجا هستید.

یک تشکر بزرگ از دوستانم در مزرعه Foragers که به من اجازه دادند هنگام غروب گلخانه را برای گرفتن این تصاویر در هم کوبید.

عشق به همه ، پاییز مبارک!
سارا بی.

دیدگاهتان را بنویسید