علوم ورزشی 7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی


آنچه در این مقاله می خوانید

بر هیچ کس پوشیده نیست که ورزشکار المپیکی شدن سخت است. آیا ژنتیک یک ابرانسان در او وجود دارد؟ خوب شاید نه. ورزشکاران المپیکی به عنوان یک کارمند تمام وقت تمرین می کنند زیرا در واقع یک کار تمام وقت در سطح آنها است و در حالی که تمرینات و تشویق آنها به مرحله ای می رسد که برای آنها مدال طلا به ارمغان می آورد ، این امکان وجود دارد. به طور کامل) بالاتر از سطح شما ، استراتژی های اساسی مورد استفاده آنها چندان پیچیده نیست.

برای اینکه مردم عادی بتوانند از استراتژی های مورد استفاده ورزشکاران المپیکی استفاده کنند ، ما از ایده های مایکل اسراتیل استفاده کردیم. او مشاور یک تیم وزنه برداری آمریکایی ، مشاور دوره های رنسانس است و چون حتی اگر در آینده ای نزدیک مدال المپیک را برای خود انتظار ندارید ، احتمالاً سعی می کنید نوعی تمرینات معمول و غیره را انجام دهید. ننداز.

از تکنیک های تکنیکی مانند درگیر ماندن تا تعیین اهدافی که واقعاً می توانید به آنها دست یابید ، اینها نکات ساده ای برای ادامه پیشرفت شما تا رسیدن به آرزوهای مناسب است ، اما این تکنیک ها می توانند در رقابت متوسط ​​باشند. المپیک آینده را مقایسه کنید.

در رژیم غذایی و ورزش شرکت کنید

نکته اصلی بسیار ساده به نظر می رسد: ادامه دهید. اما واقعاً چند بار به رژیم غذایی سخت یا ورزش منظم خود پایبند بوده اید؟ این مسئله برای ورزشکاران المپیکی بسیار مهم است.

در حالی که علاقه مندان به تناسب اندام اغلب تمرینات خوب را دوست دارند و سعی می کنند با هر تمرین بهتر شوند ، بد بودن چیز مهمی نیست. اسراتیل می گوید اما ورزشکاران المپیکی برای رسیدن به هدف خود در عملکرد برتر ورزشی به تعداد زیادی از این جلسات خوب نیاز دارند.

او می گوید: “برای آنها ، اگر یک یا دو وعده غذایی را از دست بدهند ، ممکن است برای آنها هزینه ورزش داشته باشد.” “یک تمرین ساختار متفاوتی در طول هفته دارد ، و اگر برای مثال سخت ترین تمرین یک روز در هفته است ، بقیه هفته در کل بسیار ضعیف تر است ، و سپس یک هفته تمرین بد یک ماهه می شود ، و غیره. در بالاترین سطح واقعاً مهم است

او می گوید ، با چنین ورزش های سختی ، آنها باید از داشتن رژیم غذایی مناسب که در واقع برای تغذیه بدن خود در طول هر تمرین ، از جمله زمانی که گرسنه نیستند ، پیروی کنند. اگر شما از جمله افرادی هستید که همیشه در تلاش برای افزایش وزن هستند ، احتمالاً متوجه این موضوع خواهید شد.

به همراه تمرینات خود از یکنواختی در رژیم غذایی خود استفاده کنید ، یک نقشه راه برای دستیابی به مزایای ورزش و تغذیه خود خواهید یافت. Izratil می گوید: “حداقل پنج روز در هفته ، احتمالاً شش روز در هفته ، شما باید مقدار زیادی کالری با مقداری پروتئین خوب در طول روز دریافت کنید و با تمرینات سنگین در مسیر خود قرار بگیرید.” شاید شما المپیکی نباشید ، اما می توانید از تلاش های خود برای حفظ تمرکز و حفظ برنامه خود درس بگیرید.

غذاهای مناسب را برای رژیم غذایی خود انتخاب کنید

7 استراتژی های تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

برخی از ورزشکاران المپیکی در مراکز ورزشی مانند Leak Dirt و برخی دیگر بیشتر به تنهایی تمرین می کنند. به ویژه در مورد المپیک زمستانی ، بسیاری از آنها دائماً در سراسر اروپا در حال رقابت هستند ، جایی که مکانهای زیادی برای تمرین وجود دارد. بنابراین بیشتر اوقات آنها می توانند هر غذای خوشمزه ای را که می خواهند بخورند. انتخاب غذای مناسب در آنجا درست است و – دوباره – تداوم کلید است ، و حتی ورزشکاران المپیکی باید از راه خود خارج شوند تا بتوانند آن انتخاب های درست را انجام دهند. فدای خوبی ها برای بهتر شدن!

وقتی ساعت 11 شب است و در این زمان می خوابید ، می توانید به خواربارفروشی محلی خود بروید ، دو ماست و یک سیب بخرید و مطمئن شوید که به غذا نیاز دارید. اما همه افراد دارای اراده قوی نیستند و مطمئناً اگر متخصص تغذیه نداشته باشید ، حتی نمی دانید که باید این کار را انجام دهید یا باید کمی از مسیر خود دور شوید.

و در مورد غذا خوردن ، مطمئن شوید که انتخاب های درستی انجام داده اید ، زیرا فروشگاه های مواد غذایی معمولاً بسیار متوسط ​​تر از آن چیزی هستند که فکر می کنید ، اما این توهین نیست ، بیشتر یک یادآوری است تا یک هشدار! شاید شما المپیکی نباشید ، اما مطمئناً انتخاب مرغ و سبزیجات را به جای مکانیک و سیب زمینی سرخ کرده یا فست فود انتخاب می کنید ، درست است؟

در صورت لزوم غذای خود را آماده کنید ، اما در مصرف آن زیاده روی نکنید

برای ورزشکارانی که نزدیک سالن ورزشی خود زندگی نمی کنند و مجبورند غذای خود را تماشا کنند ، تهیه غذا به صورت هفتگی مفید است. اما اگرچه تقریباً همه می دانند که تهیه غذا به تنهایی یک ایده خوب است ، اما مردم معمولاً تمایل دارند که غذا را سخت تر از آنچه باید باشد تهیه کنند ، و کوهی از نی بسازند!

بسیاری از مردم می ترسند و غرق این ایده هستند که باید آشپز خوبی باشند تا بتوانند غذای خود را تهیه کنند. ” و این درست نیست که یک رژیم غذایی سالم باید شامل صد نوع غذا و مواد اولیه باشد. اگر کار سخت ، آماده سازی غذا ، شروع و اهداف واقع بینانه اولین نکات برای شما هستند ، باید تصدیق کنید که شروع یک برنامه جدید می تواند دشوار باشد ، اما مطمئن شوید که امکان پذیر است. به عنوان مثال ، اگر در محل کار خود یخچال ندارید ، مطمئن شوید که برای نگهداری غذایی که در طول روز برای تهیه آن صرف کرده اید به آن نیاز ندارید. غذا را بدون نیاز به یخچال آماده کنید!

“در نهایت ، اگر شما واقعاً رژیم خود را شروع کرده اید و در این حالت راحت هستید ، می توانید غذاهای عجیب و غریب تهیه کنید که خوشمزه هستند و مواد مختلفی دارند. بنابراین هنگام شروع ، مطمئن شوید که غذاهای خوشمزه می خورید. عمدا غذای کم ارزش بخورید و نگویید: رژیم مجازات است. او می گوید: “من گناهانم را می بخشم.” شما فقط سعی می کنید 15 کیلو وزن کم کنید ، اما آن را ساده کنید – سه یا چهار ماده ، چند پوند لاغر اگر گیاهخوار هستید ، گوشت ، پروتئین بدون چربی ، برخی کربوهیدراتهای سالم ، برخی سبزیجات.

ورزشکاران المپیکی از رژیم های پرشور خودداری می کنند

بیایید بگوییم: این تصمیم کاهش وزن “تصمیم جدید ، بدن جدید” اغلب با یک رژیم غذایی دیوانه کننده به پایان می رسد که در طولانی مدت هیچ شانسی برای ادامه و بازدهی ندارد. این ممکن است لزوماً برای ورزشکاران المپیکی صادق نباشد ، اما آنها می دانند که هیچ راه میانبری بدون مشکل وجود ندارد ، در نهایت یک نیم کاسه وجود دارد!

“اگر به رژیم های عجیب و غریب ادامه می دهید ، ممکن است همیشه غذای ناخواسته یا غذای زیاد بخورید و نگران میزان کالری دریافتی خود نباشید. شما با گرسنگی ترکیبی متفاوت یا محدودیت کامل غذا مواجه می شوید که بعداً باعث پرخوری می شود.

این واقعیت را بپذیرید که اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید غذای سالم تری داشته باشید و وقتی رژیم جدید شما سرگرم کننده نیست و شما از یک بازی لذت می برید ، شوکه نخواهید شد. هنگامی که فعال هستید و وزن خود را حفظ می کنید ، می توانید مصرف غذای خود را افزایش دهید.

اهدافی را تعیین کنید که واقعاً به آنها ایمان دارید

7 استراتژی تغذیه و تمرین برای ورزشکاران المپیکی

ورزشکاران المپیکی برای یافتن انگیزه بیشتر یا بهتر نیازی به جستجوی زیاد ندارند. با این حال آنها در آستانه (یا نزدیک) قله ورزش خود هستند و به عنوان نماینده کشورهای خود در المپیک بین المللی و به عنوان نخبه انتخاب شده اند.

اما ما مردم عادی با خودمان مبارزه می کنیم که بخواهیم آن را تصدیق کنیم یا نه. اگر متوجه شدید که دائماً در حال تلاش برای بلند شدن از کاناپه و رفتن به باشگاه هستید ، ممکن است به طور کامل به دنبال هدف اشتباه باشید. گم شده ، کاری کن ، شاید می خواهی چیز دیگری را امتحان کنی.

همه چیز از انواع ورزش ها ، از هنرهای رزمی ترکیبی گرفته تا تمرینات کراس فیت یا تیم سازی ، شما را به شیوه اصلی زندگی که مناسب شما یا بیشتر است ، باز می گرداند و شما را در مسیر درست نگه می دارد.

“آره [هدف شما] این فقط به شما انگیزه می دهد فقط به این دلیل که می خواهید آن را انجام دهید … اگر کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید برای شما هیجان انگیز و سرگرم کننده است ، پس این کار را انجام دهید ، می تواند یک انگیزه عالی باشد. “بودن.”

مطمئن شوید که این اهداف واقع بینانه هستند

ورزشکاران المپیکی ورزشکاران تمام وقت هستند. اهداف آنها معمولاً با دقت برنامه ریزی شده و از همه مهمتر قابل دستیابی است. به دلایلی مردم عادی اغلب کمی از هدف خود در زندگی منحرف می شوند.

اگر کسی به شما بگوید ، “شما باید یک سیستم آبیاری پیشرفته در حیاط خلوت خود بسازید و چند هفته دیگر وقت ندارید که این کار را انجام دهید” ، شما فکر می کنید ، “خوب ، چقدر مهم است که من حیاط خلوت خود را آبیاری کنم؟ ” من دارم و مهم نیست که من یکی را دارم یا نه … بنابراین هرگز اتفاق نمی افتد ، درست است؟ اما اگر کسی بگوید ، “بیا ، یک هواپیمای کاغذی بسازیم” ، شما می گویید ، “خوب ، من الان به کاغذ احتیاج دارم ، شاید یک آموزش YouTube.”

مطمئناً در آخرین سلفی بدنسازی خود که با جهان به اشتراک گذاشتید ، نوشتن هشتگ یک تصمیم جدید ، یک بدن جدید عالی به نظر می رسد ، اما ایجاد یک تفاوت بزرگ همیشه هدف نهایی نیست. بنابراین وقتی تغییری ایجاد می کنید ، قبل از اینکه خودتان را برای شکست آماده کنید ، مطمئن شوید که این هدف یا این واقعاً امکان پذیر است.

کمی پایدار باشید

در زمانی که تصمیمات جدید رو به افول است ؛ این روند ممکن است دلسرد کننده باشد. اما این ورزشکار حرفه ای می گوید که بخش کوچکی از زندگی ورزشکاران المپیکی که شما به آن علاقه دارید باید همان را دنبال کرده و ثابت باشد ، زیرا اهداف شایسته به راحتی قابل دستیابی نیستند.

“لطفاً نگویید” اوه ، من مطمئن نیستم که رژیم غذایی من کامل است. ” او گفت: “من فکر می کنم باید او را رها کنم.” بیایید همیشه به غذاهای خوشمزه با دستور العمل های ساده توجه کنیم. تا جایی که ممکن است کارها را آسان کنید ، اما خودتان را برای مواقعی که شرایط سخت می شود آماده کنید. عمداً ، اما کاهش وزن سخت است. اگر آسان بود ، همه لاغر می شدند.

تهیه و ترجمه: elmevarzesh.com


 یک کتاب بدنسازی سبک وزن


دیدگاهتان را بنویسید