شیر شکلات: یک میان وعده بعد از تمرین؟


سالهاست می شنویم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بعد از ورزش است …

آنها می گویند: “این ترکیب کاملی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

معمولاً شرکت ها و وب سایت های مختلف از اصطلاحات بازاریابی شیر شکلات که برای شما اینجا آورده ام استفاده می کنند:

نوشیدنی ریکاوری اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین ها نیاز دارد تا حداکثر بهبودی و افزایش کارایی را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

ارائه شده است

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در فعالیتهای شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات ، تا 30 دقیقه ورزش ، به تجدید ذخایر کربوهیدرات های ضروری کمک می کند تا شما برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین باکیفیتی است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها کمک می کند تا دفعه بعد بیشتر ، طولانی تر ، سریعتر و سخت تر کار کنند.

تکرار می کنم

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت درمان بدنسازی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک غذای خوب بعد از ورزش ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از ورزش است. خطا!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم تا مقدار دقیق تری را بررسی کنیم (این اطلاعات از شکلات شیری شکلات تغذیه ای که از وب سایت سازنده تهیه کرده ام):

فقط برای یک مرور کلی ، باید بدانید که با خوردن یک لیوان شکلات میهن ، روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ دریافت می کنید !! ) و تازه این در صورتی است که فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از این بخورید ، میزان قند دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، جذب غذاهای کاکائویی (مانند آنتی اکسیدان ها) با وجود شیر گاو می تواند مختل شود. و در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا می خواهم یک چیز را توضیح دهم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم که من نوعی شکلات یا هر چیزی که شکلات در آن باشد خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” برای بعد از ورزش معرفی می شود. چیزی که من از شما می خواهم این است که وقتی به این نوشیدنی نگاه می کنید فکر کنید که این یک غذای دلپذیر است و باید به صورت محدود مصرف شود و آن را برای موارد خاص بگذارید ، بعد از هر تمرین یا بازی آن را به کودک خود ندهید.

بنابراین اکنون بیایید و از برخی ایده های زیر برای خود یا فرزندان خود به عنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با بیل پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی غذا یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم بشنوم که برای وعده های بعد از ورزش چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید