سری آب خون: دیابت باردار 101 – تغذیه مادلین



بیایید در مورد خون صحبت کنیم ، عزیزم … بیایید در مورد همه چیز GD صحبت کنیم!

دیابت حاملگی اساساً عدم تحمل کربوهیدرات در هر درجه ای است که در دوران بارداری شروع یا تشخیص داده شود (SOURCE). با این حال تحقیقات در حال حاضر نشان می دهد که این می تواند نشانه ای از دیابت معمولی 2 باشد که ظرف پنج سال در حال توسعه است (YIKES!) (SOURCE). بنابراین در صورت تشخیص GD آن را جدی بگیرید … اما همچنین ، DAN’T PAN! زیاد زنان با موفقیت می توانند آن را با YUMMY REAL FOOD ، در کنار حرکات و ورزشهای خوب (SOURCE) (SOURCE) (SOURCE) مدیریت کنند.

به عبارت ساده تر ، تشخیص GD بدین معناست که بدن شما ، در دوران بارداری ، تحمل کربوهیدرات ها را سخت می کند و به تنهایی نمی تواند سطح طبیعی قند خون را حفظ کند. بدن شما به درستی به انسولین (که هورمونی است که توسط لوزالمعده شما ساخته می شود) واکنش مناسبی نشان نمی دهد ، بنابراین لوزالمعده شما به تولید آن ادامه می دهد ، به این امید که IU به زودی کار خود را آغاز کند.

طوفان sh * torm معروف به “هورمون های بارداری در سه ماهه سوم” این روند را نیز بدتر می کند. #آره

واقعیت جالب: سطح قند خون در زنان باردار سالم کمتر از زنان غیر باردار است ، به این معنی که برخی از اهداف درمانی فعلی تعیین شده باید به چالش کشیده شوند.

با بررسی قند خون خودم در هفته گذشته ، ترجیح دادم نمودار روندی را که بر اساس مطالعه ای در سال 2011 پیدا کردم ، دنبال کنم مراقبت از دیابت:

روزه داری: 70.9 +/- 7.8mg / dl

1 ساعت بعد از غذا: 108.9 +/- 12.9mg / dl

2 ساعت بعد از غذا: 99.3 +/- 10.2mg / dl
(
منبع)

البته در مورد سطح قند خون بهینه بدن خود با پزشک خود مشورت کنید ، زیرا همه آنها تحمل گلوکز متفاوتی دارند. هدف این است که همه چیز را تا حد معمول نزدیک نگه داریم شما تا آنجا که ممکن است ، بنابراین سطوح پیشنهادی بالا کمی گسترده تر است.

واکنش بدن خود را به کربوهیدرات ها مشاهده کنید ، اما نگران سبزیجات ، چربی ها یا پروتئین های غیر نشاسته ای نباشید ، زیرا اینها باعث قند خون شما نمی شوند.

از غلات تصفیه شده ، آرد ، مواد قندی و شکر ، شیرین کننده های مصنوعی و چربی ها در سراسر خودداری کنید. تعداد کربوهیدرات هایی که در آنها به عوامل خوردن عادت کرده اید و همچنین نیاز به افزایش وزن یا حفظ وزن در دوران بارداری.

ورزش متوسط ​​یکی دیگر از تنظیمات معمایی قند خون است. من به مشتریان خود توصیه می کنم روزی 30 دقیقه – حتی یک پیاده روی ملایم در محله خود – با نوعی تمرینات مقاومتی (SOURCE) ، مانند یک تپه کوچک ، چند پله یا برخی وزنه های سبک مچ پا ، هدف گذاری کنند.

ورزش همچنین می تواند استرس را کاهش دهد ، که به دلیل افزایش سطح کورتیزول ، مقاومت به انسولین را مختل می کند. برای اقدامات بیشتر ، مکمل پروبیوتیک مصرف کنید که با کاهش شدت در موارد دیابت باردار (SOURCE) (SOURCE) مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید