ساندویچ سبزیجات سبز عالی با هموس


این ساندویچ گیاهی ترد ، ترد ، خامه ای و پر از مواد خوشمزه و ساده است تا شما را سیر کرده و هر لقمه را سیر کند. یک غذای گیاهی عالی ، با الهام از رژیم مدیترانه ای.

Plant به چه معناست؟



از آنجایی که این اصطلاح اخیراً زیاد استفاده می شود ، چند ماه پیش پستی در مورد آن نوشتیم …

که رژیم غذایی گیاهی است

رژیم غذایی گیاهی به چه معناست؟


در این پست ، ما شما را در مورد معنی گیاه مطلع می کنیم ، برخی افسانه ها را در مورد آن برطرف کرده و با افزودن گیاهان بیشتر به رژیم غذایی خود ، در مورد همه مزایای سلامتی احتمالی بحث می کنیم.

در یک کلام ، ما در مورد تمرکز رژیم مدیترانه ای بر رشد گیاهان (سبزیجات ، میوه ها ، غلات کامل ، آجیل ، دانه ها ، حبوبات) در وعده های غذایی خود صحبت می کنیم. مزایای آن کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ، برخی سرطان ها ، دیابت و موارد دیگر است.

ایجاد بهترین ساندویچ سبزیجات

بستن ساندویچ گیاهی


هر وقت ساندویچ بدون گوشت درست می کردم ، شوهرم همیشه به من نگاه می کرد انگار دیوانه بودم. او مطمئناً طرفدار ساندویچ های پر از لایه ها و لایه های ناهار است. با این حال ، هنگامی که من برای اولین بار شروع به ساخت این ساندویچ های سبزیجات کردم ، او به سرعت متعصب بزرگی شد.

نکات من برای ایجاد بهترین ساندویچ بدون گوشت عبارتند از –

  • شروع با نان واقعا خوب. نان سبوس دار فیبر بیشتری به شما می دهد که شما را سیر کرده و مدت زمان بیشتری سیر می کند.
    • به دلیل برخی مشکلات پزشکی ، من فقط رژیم بدون گلوتن را شروع کردم و این را پیدا کردم نانوایی کانیون نام تجاری بهترین است که تا کنون امتحان کرده ام
  • بافت های مختلف اضافه کنید
    • برای تهیه یک ساندویچ عالی به مخلوطی از ترد ، خامه ای ، ترد و نرم نیاز دارید
    • خارج از کاهو و گوجه فرنگی استاندارد فکر کنید و با جوانه ، انواع سبزیجات برگ دار ، خیار ، فلفل دلمه ای ، آووکادو ، گوجه فرنگی ، ترشی ، پیاز قرمز ، تربچه ، بادمجان ، سبزیجات بو داده و غیره ایجاد کنید.

افزودن پروتئین و فیبر با هموس

یکی از ترفندهای من برای افزودن طعم عالی ، بلکه پروتئین و فیبر اضافی ، استفاده از حمص به جای خردل یا سس مایونز روی نان است.

فقط 2 قاشق غذاخوری هوموس حدود 1 گرم فیبر و 2 گرم پروتئین را تأمین می کند. علاوه بر این ، گیاهی است و با رژیم مدیترانه ای سازگار است.

این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما در مقایسه با خردل و سس مایونز ، می افزاید –

** لطفاً توجه داشته باشید که اینها برآورد هستند و ممکن است محصولات و مارک ها کمی متفاوت باشند. بر اساس سرو 2 قاشق غذاخوری

همه Hummus در ایجاد نشده برابر هستند

بسیاری از مغازه ها مارک و طعم هوموس را در بازار خریداری کرده اند. امیدواریم به زودی پستی را به طور کامل به hummus اختصاص دهیم. در همین حال ، ما می خواهیم نکاتی را در مورد خرید هوموس به اشتراک بگذاریم.

اطمینان حاصل کنید که لیست مواد تشکیل دهنده را بررسی کنید تا ببینید که حمص از چه چیزی ساخته شده است و سعی کنید یکی از طبیعی ترین مواد ممکن را پیدا کنید. بسیاری از آنها حاوی مواد نگهدارنده ، افزودنی ها یا حتی روغن های اضافی علاوه بر روغن زیتون به عنوان مواد اصلی هستند.

دو مورد از مارک های مورد علاقه شخصی ما برای خرید حمص عبارتند از –

PS همچنین خوشمزه است و خیلی پیچیده نیست که هموس خود را در خانه بسازید. این بسیار خامه ای است و از هر فروشگاه خریداری شده ای که تا به حال امتحان کرده ایم پیشی می گیرد.

ساندویچ سبزیجات سبز نهایی با هموس

ساندویچ سبزیجات سبز عالی با هموس

بهترین و آسان ترین ساندویچ سبزیجات ، با مقدار زیادی سبزیجات سبز و حمص برای یک وعده غذایی گیاهی پر از فیبر و خوشمزه.

نویسنده برین مک داول ، RDN در متخصص تغذیه خانه

  • 2
    برش ها
    توتا گرنپانو
  • 2
    قاشق
    حمص
  • 2
    قاشق
    میکروب ها
  • 1/4
    فنجان
    موشک
    (یا سبز برگ به انتخاب شما)
  • 1/4
    خیار ، نازک ورقه شده
  • 1
    تکه
    پنیر (ما از هاوورتی استفاده کردیم)
  • 1/2
    آووکادو ، نازک ورقه شده

  1. هوموس را در یک طرف نان پهن کنید ، سپس آن را با آروگولا ، جوانه ، خیار ، پنیر و آووکادو اضافه کنید. یک تکه باقی مانده نان را در بالا قرار دهید.

(9 بار بازدید شده ، 1 بازدید امروز)

آخرین اصلاح: 16 سپتامبر 2021

دیدگاهتان را بنویسید