سالاد شام بهاری – ریشه های جدید من


با سلام خدمت دوستان! برای سرگرمی ، من یکی از پست های وبلاگی که در سال 2010 نوشتم را احیا می کنم – سالاد کره داغ ، هویج بو داده سیر و برنج وحشی. چرا یک دستور ده ساله را دوباره منتشر می کنم؟ خوب ، یکی که فکر می کردم تعدادی از دنبال کنندگان جدید در اینجا هستند که هرگز این شادی را ندیده اند (سلام ، اتفاقاً)! ثانیاً ، شاید بیشتر شما که از ابتدا اینجا بوده اید آن را فراموش کرده اید. سوم ، این دستور العمل ایده آل پایه غذایی است. و در آخر ، چون بسیار است ، سه خوشمزه – لذیذ. حبوبات کره ای خالص ، سکه های طلایی سیر و هویج ، برنج وحشی خوشمزه ، پیاز ترشی ترد و درخشان ، ارابه ابریشمی و شوید تازه ، همه با یک پانسمان خردل لب برانگیز ترکیب شده است که تقریباً در همه چیز – این سالاد و فراتر از آن.

من آن را سالاد شام بهاری هم نامیدم زیرا این یک وعده غذایی عالی فصلی است (بله عزیزم ، مطمئناً چنین است غذا) هر دو محصول زمستانی و بهاری و طعم ها را در کنار نور ظهور ترکیب می کنیم! حورا!

این دستور خاطرات زیادی را زنده می کند. تقریباً 3 سال در رستوران های کپنهاگ کار می کردم. من عاشق کارم بودم و به سختی می توانستم کسی را باور کنم پرداخت شده بگذارید تمام روز را در آشپزخانه ای گرم و تنگ بگذرانم و هر روز ده ها غذای جدید بدون منو یا دستور غذا بپزم – مطمئناً هنوز در مرحله ماه عسل هستم. من از غذاهایی که آماده می کردم اطمینان داشتم و از درک عمیق خود در مورد تغذیه در دستور العمل ها استفاده می کردم و هر روز به خودم خلاقانه فشار می آوردم و کاملاً از سرعت یادگیری و رشد خود آگاه بودم. من قطعاً در گرداب بودم و آن زمان بسیار هیجان انگیز از زندگی من بود.

من شیفتم را حدود ساعت 8 صبح شروع کردم و اکثر ظروف من باید تا ساعت 12 شب آماده می شدیم که درها را برای ناهار باز کردیم. این زمان نسبتاً کوتاهی برای پمپاژ 200 وعده است هر چیزی، اما پس از چند سال ، میانبرهایی ایجاد کردم که به سرعت طعم زیادی را به ارمغان می آورد. یکی از این برش های کوتاه روغن سیر بود – اولین کاری که بعد از بستن بندهای پیش بندم که به عنوان ماریناد ، کباب و پایه سوپ ، خورشت ، سس و سس در طول روز استفاده می شد انجام می دادم. در واقع فکر نمی کنم ظروف زیادی از ایستگاه من بیرون بیاید کار را نکرد سپس سیر در خود داشته باشید (طعم بسیار ساده ای برای چشیدن چیزها!). این روغن روی نیمکت من نشسته بود و در همه چیز ریخته می شد و همه مردم به دنبال چیزهای بیشتری بودند.

چیزی که من در استفاده از روغن سیر دوست داشتم سبزیجات زمستانی بود. می توانم آنها را در طلای مایع گفته شده بریزم ، فر را روشن کنم ، و بعد از نیم ساعت یک توده تاول زده و براق از ریشه های رنگین کمان بو داده برای سرو داشته باشم ، فقط به مقداری آب لیمو و برخی گیاهان تازه احتیاج دارم تا ظاهر آن قابل مشاهده شود. چه کسی نمی خواهد در این مورد غوطه ور شود؟! علاوه بر این ، ارزان بود. مانند بسیاری از رستوران ها ، ما همیشه به نتیجه و چگونگی طعم حتی متواضع ترین غذا نگاه می کردیم. روغن سیر بلیط بود.

در رستوران ، حرکت امضا شده من ترکیب سبزیجات ، غلات و حبوبات به طرز هیجان انگیزی بود (این در آن زمان بسیار جدید بود!) بنابراین این غذا از اجاق تجاری با هویج سرخ شده سیر و نیاز به خانه بیرون آمد. با برخی از حبوبات کره ای خوشمزه و خامه ای از فر بیرون آمده و برخی از برنج های وحشی بخارپز روزانه من را از یخچال بیرون می آوردند ، این ترکیب بسیار ارگانیک با توجه به بافت ، رنگ و طعم های مختلف ترکیب شد.

راز این غذا ترکیب سیر در روغن است. بر خلاف خرد کردن سیر و افزودن آن به روغن ، در اینجا شما باید باید آن را رنده کرده یا با هم مخلوط کنید تا تقریبا خمیری شود. بنابراین سیر به هر کجا که روغن می رود می رود و به همان اندازه به الهی ترین و ظریف ترین طلا ، یعنی ملایم و شیرین و برشته ، کاراملی می شود. از آن متنفر نخواهید شد.

متوقف کردن! زمان فیبر

فیبر احتمالاً در بین تمام غذاهایی که درباره آن می شنویم کم جنسی ترین و جذاب است. همه چیز درباره پروتئین است! دیکا! و اگر در مورد کربوهیدرات ها چیزی شنیده اید ، احتمالاً چیزی نادان و غیر عادلانه است (من از سنجاب هایی که مواد مغذی را انتخاب می کنند بسیار متنفرم ، بازنشسته شوید!). فیبر بسیار خسته کننده به نظر می رسد و چیزی فقط نگران مادربزرگ شماست ، پس چرا این کار را انجام دهید شما نیاز؟

یکی از دلایلی که رژیم های غذایی غنی از گیاهان بسیار سالم هستند نه تنها به دلیل فیبر زیاد آنها ، بلکه پتانسیل آنها برای تنوع فیبر است. فیبرها در گذشته به دو دسته اصلی محلول و نامحلول تقسیم می شدند. آنچه در این زمینه تحقیقاتی جدید و هیجان انگیز است این است که می بینیم فیبر را می توان به چند دسته دیگر (مواد چسبناک ، غیر چسبناک ، پلی ساکاریدهای بدون نشاسته ، نشاسته های مقاوم و غیره) برای باکتری های روده تقسیم کرد. به طور خلاصه ، هرچه تنوع گیاهانی که می خوریم بیشتر باشد ، تنوع میکروبیوم ما نیز بیشتر می شود.

چرا این موضوع اهمیت دارد؟ زیرا روده ما پایه و اساس سلامت کلی ما است. اگر ما طیف گسترده ای از سربازان را در خط مقدم سیستم ایمنی خود داشته باشیم ، شانس ما نه تنها بهتر است زنده ماندن، اما گلدار فیبر خورده شده همچنین باکتری های خوب ما را تغذیه می کند و انواع خاصی از فیبرها انواع خاصی از باکتری ها را تغذیه می کنند. از خوردن طیف گسترده ای از گیاهان لذت ببرید تا مطمئن شوید که بیشترین تنوع را در دستگاه گوارش خود حفظ کرده اید. آنها خارهایی را که من به شما می گویم به شما پس می دهند!

غذاهایی که بیشترین میزان فیبر را دارند لوبیا و عدس ، سبزیجات ، میوه ها ، غلات و آجیل و دانه ها هستند (به یاد داشته باشید که فیبر در غذاهای حیوانی وجود ندارد). نسبتهای مختلف فیبرهای محلول و نامحلول و همچنین فیبرهای چسبناک / غیر چسبناک و فیبرهای قابل تخمیر در همه این غذاها یافت می شود ، توصیه می شود از هر کدام از آنها بخورید. و به جای تمرکز بر گرم (حداقل میزان توصیه شده روزانه 25 گرم بدبخت است ، نه این که ما در مورد آن صحبت می کنیم …) ، ما باید بر تنوع تمرکز کنیم. تا آنجا که می توانید از غذاهای گیاهی لذت ببرید و شرایطی را که بدن شما به آرامی در حال تغییر است ، تجربه کنید. همه چیز به روده برمی گردد و نه فقط چه چیزی شما بخورید ، اما باکتری های روده شما نیز چه می خورند.

با استفاده از این غذا ، شما آن بچه های خوب را با فیبر تغذیه می کنید ses گیاهان مختلف! در مورد ترکیب جامد صحبت کنید. لوبیا ، غلات کامل ، 3 سبزیجات مختلف و گیاهان بیشتر ، تنوع جدی فیبر را اضافه می کنند. خوب ، خوب ، سگک های خوب! 😉

نکته جالب در مورد تجدید نظر در این دستور غذا این بود که ببینم آیا این بار چیزی را تغییر می دهم یا نه. من در ده سال گذشته بسیار آموخته ام و فوق العاده به عنوان آشپز رشد کرده ام ، بنابراین تعجب کردم که تنظیمات زیادی برای انجام دادن ندارم. تنها دو موردی که من از این سالاد احساس کردم نیاز به برگ سبز تیره و ترشی بود – حرکت کلاسیک سارا B در حال حاضر! از آنجا که ما هنوز هیچ سبزی بهاری نداریم ، من تصمیم گرفتم که کلم برگ برنده است ، و بدیهی است که باید ماساژ داده شود! من پیاز قرمز را در دستور اصلی به ترشی سریع تغییر دادم ، زیرا این یکی دیگر از تکنیک های ضروری پخت و پز است که از اولین بار آموخته ام.

این وعده سالاد دارای هر چیزی است که شما نیاز دارید و از یک کاسه میل می کنید: بسیار خوشمزه و رضایت بخش است ، با همه بافت ها در ترکیب برای برطرف کردن هوس بینی شما. اگر به نظر می رسد چیزهای زیادی برای پخت همزمان برای یک ظرف وجود دارد ، همه می توانند جداگانه ساخته شوند ، حتی در روزهای جداگانه. اگر مسیر نورد را دنبال می کنید ، لوبیا و برنج را حدود یک روز قبل بجوشانید (و یک لایه اضافی درست کنید ، زیرا غذا برای برندگان است) و پیازها را تا یک هفته قبل پوست بگیرید. کلم پیچ را می توان قبل از بیش از یک روز آماده کرد / ماساژ داد ، اما هویج ها باید درست قبل از سرو کباب شوند.

اگر لوبیا کره ای ندارید ، هر لوبیا سفید کار می کند (جلبک دریایی ، کانلینی ، لوبیای بزرگ شمالی یا بچه لوبیا) و اگر می خواهید دانه را تغییر دهید ، هر برنجی کار می کند – حتی ارزن یا کینوا خوشمزه خواهد بود ! به جای هویج ، از سبزیجات ریشه ای در اطراف فر استفاده کنید: چغندر ، سیب زمینی شیرین ، شلغم یا کدو زمستانی طعم بسیار خوبی در روغن سیر دارد. و اگر شوید گیاه رویای شما نیست ، سعی کنید آن را با جعفری ، گشنیز ، ریحان یا ترخون جایگزین کنید.

من واقعاً امیدوارم که به زودی از این غذای خوشمزه و سیر کننده لذت ببرید. این روزها ما خیلی درخواست می کنیم ، و من همچنان برای فرود ، وضوح و اتصال به آشپزخانه برمی گردم. هیچ پاسخی وجود ندارد ، فقط حضور است. و در آن حضور ، من خود را بر روی یک تخته برش می بینم ، از آنچه در مقابل من است سپاسگزارم ، یک هویج را برش می دهم ، سپس یکی دیگر را می گویم و برای چیزهای ساده از شما تشکر می کنم.

همه شما را دوست دارم. آنجا خوب و ایمن بمانید.
xo ، سارا بی

دیدگاهتان را بنویسید