رژیم کتو دوباره چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو بازگشت؟


بعد از شکستن رژیم کتا چگونه به آن باز می گردیم؟

متأسفانه بسیاری از مردم می گویند نمی توانند از تقلب خود خارج شده و بر آن غلبه کنند !!! برگردیم به رژیم کتو

پس از تحقیق و گفتگوها مشخص می شود که این افراد روز بعد از کیتو چربی بدن خود را به صفر می رسانند. به این افراد گفته شده است که بعد از یک روز نوشیدن ، زیرا بدن شما مملو از ذخایر گلیکوژن است ، مصرف چربی از تخلیه این ذخایر گلیکوژن جلوگیری می کند. به همین دلیل برای دفع آن گلیکوژن از بدن خود نباید چربی مصرف کنید.

غذاهای کتوژنیک - چگونه بعد از شکستن رژیم به رژیم کتو برگردیم؟

پاسخ این است که این استدلال 100٪ اشتباه است. و دلیل اینکه نمی توانید از گربه خود بیرون بیایید دقیقاً اشتباهی است که مرتکب شده اید.

رژیم متناوب روزه داری در مقابل رژیم کتو 01 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به آن بازگشت؟

چرا بحث حذف کامل چربی در روز بعد اشتباه است؟ به 2 دلیل:

1. هنگامی که ذخایر گلیکوژن زیادی در بدن خود دارید و چربی مصرف می کنید ، اینطور نیست که بدن ابتدا چربی بسوزاند. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
بدن همیشه ابتدا گلیکوژن و سپس چربی را جذب می کند

2. این افراد هنگام برنامه ریزی کیت ها به شما گفتند. به طوری که میزان کالری دریافتی شما بیشتر از برنامه ریزی شما نباشد. و به هر حال ، وقتی تقلب می کنید ، از کتوز خارج می شوید و چربی ای که با تقلب خود می خورید به صورت چربی ذخیره می شود. شما باید مصرف چربی خود را کاهش داده و کربوهیدرات خود را افزایش دهید تا چربی به صورت چربی ذخیره نشود.

از طرف دیگر ، اگر فردا میزان مصرف چربی خود را به صفر برسانید و کربوهیدرات مصرف کنید ، دوباره انسولین را تحریک خواهید کرد. سطح انسولین که به دلیل ناشتا بودن (خواب) کاهش یافته است ، رژیم غذایی کتو را افزایش داده ، اشتهای شما را افزایش داده و مشکلاتی را که قبل از رژیم کتوژنیک خود داشته اید ، برمی گرداند. و این چرخه ممکن است چند روز طول بکشد و شما نتوانید از آن خارج شوید.

5ec68933f0f41924fd351815 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتا به آن بازگشت؟

چگونه می توانیم به کتوز بازگردیم؟

اولویت شما نباید تخلیه بدن باشد. وقتی بدن شما خالی است و بدن شما به کتوز نمی رسد. در واقع بدن شما گرسنه است و باعث گرسنگی کاذب و تلاوت می شود.
ما می خواهیم بدن را وارد مرحله کتوز کنیم. این یک فرمول ساده دارد ، شما باید کربوهیدرات کمتری دریافت کنید و از نظر بدنی فعال تر باشید. هنگامی که بدن شروع به سوزاندن ذخایر گلیکوژن در بدن ، کبد ، خون و ماهیچه ها می کند و چربی ها و کتون ها را به عنوان سوخت تشخیص می دهد.

روش پیشنهادی برای روز بعد از جایگزینی روش اشتباه رایج (حذف کامل چربی):

1. ورزش کامل بدن (یوزپلنگ بهترین چیز برای روز بعد است. مخصوصاً برای افرادی که ورزش می کنند ، که باعث می شود ذخایر گلیکوژن به طور کامل از بدن و ماهیچه ها حذف شود. و شما هم کار درست را انجام می دهید و هم به طور همزمان از آن برای ایجاد ماهیچه استفاده کنید.)

این روش همچنین در رژیم غذایی کربوهیدراتهای حلقوی (به عنوان مثال ، آنها دو روز در هفته تقلب می کنند و تمرینات قدرتی سنگین را در طول این دو روز انجام می دهند ، برای عضله سازی و سوزاندن چربی در پنج روز آینده).

2. روزه 100٪ جواب است. روز بعد ، مهمانی یک وعده غذایی داشته باشید. تا بتوانید بیشترین بهره را از آن ببرید. (روزه داری به کاهش سطح انسولین بدن کمک می کند و به بدن کمک می کند تا کتون های پر بار تولید کند.)

روزه گرفتن دقیقاً نقطه مقابل افرادی است که چربی روز بعد را به صفر می رسانند. روزه سطح انسولین را کاهش می دهد ، اما افرادی که چربی را به صفر می رسانند و کربوهیدرات مصرف می کنند ، سطح انسولین خون را افزایش می دهند.

mctoilsportsresearch 1024x683 1 599x400 - چگونه می توان بعد از شکستن رژیم کتو به رژیم غذایی بازگشت؟

راههای تسریع در تقلب

– مصرف روغن mct و قهوه: تولید کتون را تسریع می کند. و بلافاصله بعد از کیتو به مرحله کتوز بازگردید.

باز هم فریبکار چیست؟

هنگامی که بدن شما به طور کامل با کتو سازگار است ، می توانید مقدار کمی از چربی روزانه خود را کاهش دهید. زیرا بدن دسترسی خوبی به چربی شما دارد و می تواند از مقداری چربی بدن شما به جای چربی مصرفی استفاده کند. و به همین دلیل ، می توانید محتوای چربی خود را پس از مدتی کاهش دهید ، اما نه به طور کامل.
اما هنگام تقلب ، سطح بالای انسولین باعث می شود دسترسی بدن به ذخایر چربی به طور کامل بسته شود و این سطح بالای انسولین به شما اجازه استفاده از چربی را نمی دهد. و فقط باید سطح انسولین خود را کاهش دهید تا بدن شما بتواند دوباره از چربی ها استفاده کرده و کتون تولید کند.

شما رژیم کتوژنیک را می شناسید و می دانید که این رژیم ، یعنی 70 درصد چربی ، 25 درصد پروتئین و 5 درصد چربی ، و وقتی فردای شیردهی می آیید ، چربی را به صفر می رسانید. این بدان معناست که شما صددرصد به پروتئین ها و کربوهیدرات هایی که انسولین را تحریک می کنند اختصاص داده اید و وقتی سطح انسولین خون شما بالا باشد ، به بدن شما اجازه نمی دهد که چربی را از رژیم غذایی کیت بازیابی کند ، و در عین حال بدن شما این کار را نمی کند. دسترسی به غذا و کالری کمی دارید. مصرف کنید و سطح انسولین بالایی دارید. اکنون بدن به سمت ماهیچه ها می رود و ماهیچه ها را می سوزاند و در عین حال اشتها را تحریک می کند و شما را به همان چرخه اشتباه پرخوری باز می گرداند.

خلاصه:
روز بعد رژیم غذایی شما باید به گونه ای باشد که سطح انسولین خون شما کاهش یابد. این عملیات فقط با رژیم متعادل کتوژنیک یا جشن گرفت می توان به صورت متناوب انجام داد.

پرطرفدارترین رژیم سال کدام است؟ رژیم کتوژنیک چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید