رژیم چربی سریع با یک برنامه غذایی عالی


قبل از گرفتن هرگونه رژیم غذایی در مورد چاقی ، بهتر است با یک متخصص تغذیه مشورت کنید. ابتدا دلیل عدم چاقی را می دانیم و سپس باید به دنبال رژیم های م effectiveثر و کارآمد با تشخیص چاقی باشیم. در ادامه ، چاقی را به مدت یک هفته برای شما عزیزان آورده ایم. امیدواریم با استفاده از این رژیم غذایی فست فود ، بتوانید به راحتی در هفته یک کیلوگرم وزن اضافه کنید.

برای تغییر متابولیسم به زمان زیادی نیاز خواهید داشت. بهتر است به راحتی تسلیم نشوید و قبل از رسیدن به خواسته خود تسلیم نشوید. راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد و رژیم ها یکی از مهمترین و سالم ترین روش ها هستند. برای افزایش وزن ، بهتر است کالری بیشتری در طول روز مصرف کنید تا میزان کالری که بدن شما در هر روز می سوزاند. پروتئین بخورید بدن شما به ازای هر کیلوگرم وزن بدن روزانه به 1.5 گرم پروتئین نیاز دارد. بدن شما نیز روزانه به مقدار مناسبی از چربی نیاز دارد ، بنابراین مصرف چربی برای افزایش وزن نیز مفید است. همچنین بهتر است عادات غذایی 3 وعده غذایی در روز را فراموش کنید و در عوض 5 تا 6 وعده غذایی کوچک در روز بخورید. با مطالعه رژیم غذایی سریع در مورد چاقی در هفت روز ، تا انتها با ما باشید.

غذاهای مختلف برای رژیم های سریع

برنامه رژیم غذایی سریع در هفت روز

در این مقاله ، ما جزئیات کامل و جامع رژیم غذایی هفت روزه را برای شما آورده ایم. امیدواریم این رژیم برای شما ساده باشد و با استفاده از آن به راحتی بتوانید چند پوند وزن اضافه کنید.

رژیم سریع برای چاقی

اولین روز

در اولین روز رژیم فست فود ، بهتر است نصف فنجان بلغور جو دوسر خام را برای صبحانه با یک لیوان شیر بدون چربی ، نصف فنجان زغال اخته یا کشمش خشک ، یک قاشق غذاخوری روغن کامل کتان و کمی بخورید. دارچین. و برای یک میان وعده ، یک فنجان شیر نازک ، میوه بزرگ ، یک قاشق غذاخوری کره بادام زمینی کامل ، یک لقمه موتزارلا و برای ناهار ، 2 فنجان کامل سالاد تخم مرغ خوشمزه ، 2 نان پیتا و یک موز بخورید. برای میان وعده عصرانه ، یک قسمت ماست بدون چربی ، یک قسمت پنیر کم چرب محلی ، یک قسمت کامل بلوبری مخلوط با تمشک ، 2 قاشق غذاخوری پودر گندم سبوس دار و یک قاشق غذاخوری عسل ، و برای شام 20 گرم ماهی قزل آلا. ، یکی سیب زمینی بزرگ ، یک وعده کامل نخود فرنگی و یک فنجان دوغ کم نمک بخورید. در آخرین وعده غذایی که بعد از شام خورده می شود ، بهتر است نصف فنجان ماست بدون چربی ، 3 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی ، چند تکه یخ و نصف قاشق غذاخوری عسل را با هم ترکیب کرده و میل کنید.

رژیم چاقی برای افراد لاغر سریع

روز دوم

در روز دوم رژیم سریع برای چاقی برای صبحانه 4 پنکیک گندم ، 2 قاشق غذاخوری شربت افرا ، یک وعده کامل پنیرهای محلی کم چرب و یک فنجان توت فرنگی تازه و خوشمزه ، و برای یک میان وعده ساندویچ با موز و عسل ، موز کامل و دو عدد یک لیوان کامل بنوشید. از شیر بدون چربی برای ناهار می توانید ماکارونی سبزیجات را با یک لیوان دوغ کم نمک میل کنید. حالا ، برای میان وعده دوم ، یک لیوان شیر نازک ، یک فنجان میوه یخ زده ، که می تواند هر میوه ای باشد ، و دو قاشق غذاخوری دانه کتان را مخلوط کرده و میل کنید. برای شام حدود 200 گرم سینه بوقلمون ، دو عدد سیب زمینی بزرگ و یک قسمت کامل سبزیجات پخته بخورید. بهتر است بعد از شام پودینگ بخورید.

کمی گل سرخ کن

برنامه کاهش وزن صبح روز سوم ، برای صبحانه ، 2 عدد کلوچه گندم یا جو با پودینگ و برای میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو میوه بزرگ بخورید. برای ناهار ، می توانید ساندویچ ماهی تن و پنیر را با گلابی بخورید. می توانید این ساندویچ را با ترکیب دو تکه نان سبوس دار ، حدود 150 گرم ماهی تن ، یک ورقه پنیر چدار ، سس مایونز بدون کاهو یا گوجه فرنگی درست کنید. برای یک میان وعده سریع رژیمی ، عصرها می توانید شیر نرم را با دو میوه بزرگ لعاب دهید و برای شام می توانید یک کاسه سوپ مرغ بخورید. بعد از شام خوردن یک لیوان شیر بدون چربی و 3 میوه بزرگ بسیار عالی است.

رژیم سریع برای چاقی

روز چهارم

برای صبحانه در چهارمین روز رژیم چربی سریع ، یک نان گوشتی سبزیجات که 2 تخم مرغ را با نصف فنجان پنیر بدون چربی و نصف فنجان سبزیجات را با دو تکه نان سبوس دار و یک لیوان شیر کم چرب ترکیب کرده و یک عدد بخورید. پرتقال و یک تن ماهی تن ، 2 فنجان کامل برنج قهوه ای ، مقداری سس و گوجه فرنگی بخورید. برای ناهار یک بوقلمون و یک ساندویچ پنیر کم چرب با یک دسته انگور قرمز سرو کنید. برای یک میان وعده ، یک لیوان شیر بدون چربی با دو وعده کامل میوه یخ زده ، و برای شام ، 250 گرم سینه مرغ ، یک فنجان کلم بروکلی ، دو فنجان کامل پوست برنج با لوبیا ، و بعد از شام مخلوطی از پروتئین سویا پودر با شیر با یک تکه بزرگ میوه سرو کنید.

روز پنجم

برای صبحانه پنکیک گندم ، دو لیوان شیر بدون چربی ، یک فنجان پر از بلوبری یا تمشک تازه برای یک لیوان شیر کم چرب با دو میوه بزرگ برای ناهار ساندویچ همبرگر و پنیر برای یک لیوان شیر بدون چربی سرو کنید با دو میوه بزرگ برای شام ، همبرگر با یک لیوان دوغ کم نمک و برای شب زیبا ، پروتئینی با تعداد زیادی میوه.

پروتئین در رژیم های چاقی سریع

روز ششم

برای صبحانه 4 پنکیک گندم سبوس دار ، دو قاشق غذاخوری آب افرا ، یک لیوان شیر بدون چربی ، با یک وعده کامل زغال اخته تازه ، برای میان وعده 4 تخم مرغ آب پز ، یک وعده کامل جو پخته ، یک لیوان شیر نرم با موز. و مقداری دارچین ، برای ناهار 2 فنجان پاستا با دو قاشق غذاخوری سس ، 150 گرم سینه مرغ و مقداری سالاد اسفناج ، برای میان وعده یک فنجان آنارشی با نصف فنجان ماهی تن با سیب بزرگ و برای شام 150 گرم سینه مرغ ، 2 وعده سبزیجات پخته به همراه یک سیب زمینی بزرگ و تا پایان شب می توانید یک پروتئین زیبا بخورید.

روز هفتم و آخرین روز رژیم فست فود

برای صبحانه ، ترکیبی از دو تخم مرغ ، سس ، فلفل دلمه ، پنیر موزارلا با 4 تورتیلا گندم و یک دسته بزرگ انگور ، برای یک میان وعده ترکیبی از دو وعده شاخه جو با 2 لیوان شیر بدون چربی ، مقداری دارچین. و یک وعده دوم کشمش ، برای ناهار 2 تکه نان با 150 گرم همبرگر ، 2 تکه پنیر کم چرب ، گوجه فرنگی ، کاهو و خردل ، سبزیجات پخته ، یک لیوان ماکارونی کم نمک ، 3 ساندویچ کره بادام زمینی با موز برای میان وعده و یک وعده سوپ لوبیا قرمز ، 150 گرم شام ماهی تن ، یک قسمت ماکارونی ، یک فنجان سس ، کلم بروکلی بخارپز شده ، دوغ کم نمک و شیک پروتئینی بعد از شام بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی برای چاقی

دیدگاهتان را بنویسید