رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی سخت باعث تسکین سریع می شود در حالی که احساس گرسنگی شدید نمی کنید. در همه رژیم ها ، نکته مهم این است که رژیم را با دقت و بدون کوچکترین تغییری رعایت کنید. نوشیدن مایعات به ویژه آب در طول رژیم لاغری بسیار مهم است و ورزش روزانه ، مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به رفاه نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و مشاوره در مورد آن ، می تواند تأثیر زیادی بر رژیم کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم ، که می تواند وزن را از 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه را از 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند بنوشید. در این رژیم آگاه باشید که خوردن صبحانه ضروری است.

در وعده ناهار ، خوردن اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز توصیه می شود.

برای شام ابتدا از مقداری کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید زیرا باعث مشکلات گوارشی و همچنین چاقی در اطراف شکم می شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در ناهار پیشنهادی ، ابتدا 1 لیوان ماست بدون چای بنوشید و سپس از 10 برگ سوسیس مرغ استفاده کنید.

برای شام مشابه روز اول از لاک ، لیمو ترش و بورانی کدو استفاده کنید.

کمی گل سرخ کن

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

هنگام ناهار ، ابتدا مقداری کاهو به تنهایی بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا بو داده را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

در طول صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده ناهار ابتدا از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج.

بعد از شام ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود صبح زود شام بخورید و بعد از یک ساعت شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید ، تا علاوه بر حفظ سلامت غذاها ، به راحتی وزن خود را کاهش دهید.

برای شام ، اولین سالاد کاهو با آب لیمو و روغن زیتون. سپس بورانی کدو تنبل را به تنهایی بخورید.

روز ششم

این صبحانه را مانند سومین روز رژیم غذایی بدون چربی تهیه کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همانند شب قبل (روز پنجم) آماده و شام بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بنوشید.

برای ناهار به ترتیب از کاهو ، برگ سوسیس و بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از شام ، خوردن مقداری میوه توصیه می شود.

روز هشتم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار را مشابه روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از لنز استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها هوس این غذاها ، می توانید از میوه های زیادی استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا به آرامی سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه بنوشید و سپس از نیمی از سینه مرغ ، ترجیحاً کبابی استفاده کنید.

برای شام یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

در طول صبحانه ، همانند روز اول عمل کنید ، به جز یک تکه نان تست اضافه کنید.

در وعده ناهار ابتدا از ماست کم چرب استفاده کنید ، سپس بعد از خوردن ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحا آب سیب یا آب هویج.

بعد از شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

صبحانه بخورید ، همان کاری را که روز قبل انجام داده اید انجام دهید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

سالاد کاهو و کرفس باید برای شام استفاده شود و در نهایت کدو تنبل بورانی سرو شود.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم لاغری کانادا را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

ناهار عدس و 1 هویج پخته بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم چربی دارای 12 روز رژیم اولیه است و 3 روز از آن به عنوان یک رژیم مداوم توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذاها به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و از همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال استفاده کرد. اگر پس از ماه ها کاهش وزن فقط 2 کیلوگرم اضافه کرده اید ، فقط باید رژیم مراقبت را دوباره به مدت 3 روز انجام دهید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا یک سالاد کاهو با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس مقداری بورانی اسفناج استفاده کنید.

برای شام از 2 نان تست با آب مرغ یا آب مرغ استفاده کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

برای صبحانه فقط از یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل استفاده کنید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

بعد از شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از میوه بخورید.

روز پانزدهم

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: آرگا

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید