رژیم غذایی Sirtfood چیست؟ باید امتحانش کنم؟



رژیم غذایی توسط دو متخصص تغذیه “معروف” در بریتانیا تدوین شده است و اخیراً به دلیل این ادعا که ادل از آن برای کاهش بیش از 40 پوند استفاده کرده است ، خود را در صدر روند رژیم غذایی امسال قرار داده است.

آدل شخصاً تأیید نکرده است که غذای رژیمی A یا میزان کاهش وزن خود دارد.

سازندگان رژیم sirtfood ، ایدان گوگین و گلن متن ، ادعا می کنند که می توانید “وزن خود را کاهش دهید و گرسنه نشوید. می توانید 7 پوند و 7 روز وزن کم کنید و هیچ کدام عضلانی نخواهد بود.” این نقل قول مستقیماً از وب سایت گرفته شده است. از sirtfood

آنها ادعا می کنند که نشان داده شده است که sirtuins (SIRTs) ، گروهی از هفت پروتئین در بدن است که عملکردهای مختلفی از جمله متابولیسم ، التهاب و طول عمر را تنظیم می کند. نکته قابل توجه این است که این مطالعات در مورد مگس و موش بوده است نه انسان.

در طول رژیم غذایی چه می خورید؟

قرار است “غذاهای سیرت” سیرتوئین ها را در بدن افزایش دهد.

در اینجا لیست آنها از “بهترین 20 غذا” آمده است.

  • کلم پیچ
  • شراب قرمز
  • توت فرنگی
  • پیازها
  • سویا
  • جعفری
  • روغن زیتون اضافی
  • شکلات تلخ (85٪ کاکائو)
  • matcha verda teo
  • فاگوپیرو
  • زردچوبه
  • گردو
  • arugula
  • فلفل چشم پرنده (شبیه فلفل کوهی است)
  • عشق (علف)
  • خرما Medjool
  • کاسنی قرمز
  • بلوبری
  • کاپورو
  • قهوه

در طول هفته اول باید کالری خود را به 1000 در روز محدود کنید ، 3 آب سبز sirtfood در روز بنوشید و یک وعده غذایی غنی از sirtfood بخورید.

در طول هفته دوم ، شما حداکثر 1500 کالری در روز مصرف می کنید ، 2 آب سبز sirtfood در روز می نوشید و 2 وعده غذایی غنی از sirtfood در روز می خورید.

هیچ برنامه بلند مدتی وجود ندارد. پس از اتمام 2 هفته ، قرار است به جذب غذاهای شیر و آب میوه سبز ادامه دهید.

بنابراین اساساً آنها به شما می گویند غذاهای سالم بخورید و کالری خود را کاهش دهید.

آیا وزن کم می کنم؟

مقیاس به احتمال زیاد سقوط می کند. این ماهیچه ، آب و کمی چربی خواهد بود (من نمی دانم چگونه دو نفر با سابقه بالینی می توانند ادعا کنند که شما در طول رژیم غذایی با کالری محدود عضلات خود را از دست نمی دهید).

احتمالاً به محض اتمام 2 هفته وزن خود را افزایش می دهید.

گوگین و ماتن در مطالعه بسیار کوچک “داخلی” خود ادعا کردند که شرکت کنندگان وزن خود را کاهش داده و عضله خود را حفظ کرده اند ، اما پس از 3 هفته هیچ مشارکتی را پیگیری نکردند.

همچنین مطمئن نیستم که چگونه می توانند ادعا کنند که شما “گرسنه نخواهید ماند.” وقتی شما فقط 1000 کالری در روز می خورید ، بدن شما نه تنها سیگنال های گرسنگی خود را در مورد ترکیب جادویی غذاها خاموش می کند. این فقط BS است.

در حالی که آنها کاملاً وحشیانه ترین رویاهای مردم را در عبارات جذاب آنها کپی و جایگذاری می کنند ، این رژیم غذایی چیز خاصی نیست. این فقط یک تکرار از هر رژیم دیگری است که ما دیده ایم: این را بخورید ، نه آن را ، گرسنه شوید ، وزن خود را کم کنید ، آن را بردارید ، و سپس برای رژیم غذایی بعدی “مشهور” برگردید.

آیا رژیم دوکان ، رژیم 5: 2 و رژیم سوپ کلم را به خاطر دارید؟ این رژیم ها همه توسط افراد مشهور به طور همزمان تأیید شده است ، اما امروز زیاد آنها را نمی شنوید. رژیم غذایی زمان زیادی در مرکز خواهد داشت ، سپس زمانی که مردم از آن خسته شوند و رسانه ها با مد بعدی مقابله کنند ، ناپدید می شود.

به جای آن چه کاری می توانم انجام دهم؟

آیا خود را مدام در تلاش برای رعایت قوانین رژیم های مختلف در طول این سال ها می بینید؟ حبوبات و کره بادام زمینی روی پالئو وجود ندارد. بدون غلات و محصولات لبنی در کل 30. بدون نان یا میوه روی کتو. لیست همچنان ادامه دارد و جای تعجب نیست که چرا همه در مورد نحوه غذا خوردن گیج شده اند.

بهترین توصیه من؟ از رعایت تمام قوانین دلخواهی که برای شما در نظر گرفته نشده بود ، اما به توده مردم فروخته می شود ، دست بردارید

این ایده را کنار بگذارید که رژیم بعدی (مجموعه ای از قوانین دلخواه AKA) همان یک باشد. خیر thing تنها چیزی که در طولانی مدت جواب می دهد این است که یک برنامه عملی خاص ایجاد کنید که بدن شما را به بهترین شکل تغذیه کرده و شما را خوشحال و راضی نگه دارد. ⁣⁣

اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، وقت آن رسیده است که کمک بگیرید و یک متخصص تغذیه ثبت نام کنید.

مگان (ور) پوچکاج متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او صاحب تمرین خصوصی آگاهی از تغذیه است ، جایی که به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه از طریق تغذیه بهره وری و عملکرد خود را به حداکثر برسانند. او نویسنده کتاب زندگی بهینه: راهنمای تغذیه برای کارآفرینان است.

دیدگاهتان را بنویسید