“رژیم غذایی پایه گیاهی”؟ آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست … – Raina Dawn Lutz



رژیم غذایی گیاهی “معنای واقعی” خود را به نام فروش توسط شرکت هایی که بخشی از جنبش غذایی واقعی نیستند ، تغییر می دهد و احتمالاً به سلامتی شما اهمیتی نمی دهد. این در واقع یک معنی کلی ندارد و توسط افراد یا گروه های مختلف می تواند متفاوت تفسیر شود. این بدان معنا نیست که غذای ناخواسته و گیاهی بخورید. همچنین این بدان معنا نیست که تا آخر عمر فقط آووکادو و اسموتی بخورید.

شما هنوز هم می توانید گوشت بخورید یا عصر جمعه خود را به برنامه پیتزا و فیلم خود اختصاص دهید و همچنین بیشتر گیاهی بخورید. در واقع ، به نظر من ، این ایده اصلی رژیم غذایی گیاهی است: تمرکز بر غذا خوردن است در بیشتر موارد گیاهان

همانطور که مایکل پولان به ما آموخت. غذای واقعی بخورید. نه خیلی زیاد. بیشتر گیاهان.

خوردن بیشتر گیاهان برای سلامتی شما و محیط زیست فواید زیادی دارد ، همانطور که می توانید برخی از آنها را در اینجا بخوانید [5 Reasons You Need Whole Foods] و امروز من قصد دارم “گیاهی” را برای شما کمی ساده تر از بین ببرم.

اما ، چند گیاه وجود دارد؟

در اینجا غلیظ می شود و رسمی نیست و باعث می شود مردم بدون یک دستورالعمل دقیق یا برنامه غذایی ، ناراحت شوند. از آنجا که هیچ تعریف رسمی از رژیم غذایی سبزیجات دقیقاً وجود ندارد ، به همین دلیل است که به اشتباه ارائه شده است و تا به امروز مردم را گیج کرده است. بیایید زیاد به آن فکر نکنیم ، اینطور نیست؟

متخصصان تغذیه معتقدند که اکثر افراد از رژیم غذایی که حاوی غذاهای گیاهی بیشتری نسبت به غذاهای حیوانی است بهره زیادی خواهند برد. و بیشتر مجموعه دستورالعمل های رژیم غذایی در سراسر جهان روش گیاه خواری را تبلیغ می کنند که بر میوه ها ، سبزیجات ، غلات کامل ، حبوبات ، آجیل و دانه ها تأکید می کند. غذاهای گوشتی و لبنی اغلب در مقادیر کمتری نسبت به غذاهای گیاهی تشویق می شوند. “کشور لوکس ما در جهان اول کمی بهبود یافته است. اما در مورد غذاهای گیاهی می توانید انعطاف پذیر باشید. این بدان معنا نیست که شما فقط باید گیاه بخورید. این به معنی بیشتر است.”

دیدگاهتان را بنویسید