روز خود را درست با یک صبحانه کامل شروع کنید


برای داشتن سلامتی روز خود را درست با غلات کامل در میز صبحانه شروع کنید – این 4 نکته مهم را در مورد نحوه لذت بردن آسان از صبحانه غلات کامل دریافت کنید.

هیچ چیز نمی گوید “برخیز و بدرخش!” بهتر از یک صبحانه متعادل و گیاهی است. شروع روز خود با یک وعده غذایی با تأکید بر غذاهای گیاهی کامل ، از جمله غذاهای فوق العاده ، ترد و مغذی پر از غلات ، راهی آسان برای مراقبت از بدن است. در حقیقت ، صبحانه روزانه شما فرصتی عالی برای افزودن مواد مغذی و فیبر بیشتر به روز است و راهی عالی برای رسیدن به هدف غلات کامل است. من توصیه می کنم که حداقل سه وعده غلات کامل مانند برنج قهوه ای ، جو ، کینوا ، آمارانت ، تف ، سورگوم ، گندم سیاه ، برنج وحشی و گندم (شامل آرد ، هل ، کاموت و بلغور) را در رژیم غذایی خود قرار دهید. روزانه برای سلامتی مطلوب حداقل یکی از آن قسمتها باید سر میز صبحانه باشد! خوردن بیشتر غلات کامل یک عادت سالم است – این به کاهش خطر ابتلا به بیماری های مزمن از جمله بیماری های قلبی ، دیابت نوع 2 و انواع خاصی از سرطان مربوط می شود. شما حتی می توانید وزن سالم تری را با کمک غلات کامل حفظ کنید. پس آنها را بیاور!

برای پر کردن کل خلاء دانه خود در اینجا بخوانید.

بسیاری از غذاهای مختلف صبحانه حاوی غلات کامل از فرنی و غلات گرفته تا پنکیک ، وافل و مافین وجود دارد. این وعده های غذایی صبحانه خوشمزه با غلات کامل می تواند به شما کمک کند تا ساعت ها احساس سیری کنید و دوز سالم پروتئین گیاهی ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یک فنجان جو دوسر خام دارای 11 گرم پروتئین شگفت انگیز است و به عنوان مثال 27 درصد از ارزش روزانه منیزیم ، 43 درصد از ارزش روزانه سلنیوم و 27 درصد از ارزش روزانه روی را ارائه می دهد. با افزودن غلات کامل به صبحانه ، این غذاهای مهم و بیشتر را دریافت خواهید کرد!

این بوفه صبحانه توت سورگوم بسیار آسان و خوشمزه است.

نه تنها این ، تمرکز بر غذاهای گیاهی برای صبحانه واقعاً یکی از بهترین راه ها برای کاهش مصرف حیوانات است. و اگر هفت روز در هفته صبحانه می خورید ، می توانید در ردپای کربن خود و همچنین در سلامتی تاثیر بسزایی داشته باشید. حفاظت و حفاظت از زمین برای زندگی نسل های آینده بسیار مهم است و پذیرش گیاه رژیمی یک راه ساده و عالی برای مراقبت از محیط زیست و بدن ما است. با این همه دستور العمل و گزینه های خوشمزه بدون گوشت در سوپر مارکت ، شما حتی بیکن روی میز صبحانه را از دست نخواهید داد!

این بیکن وسوسه انگیز بسیار دودی است و می تواند یک صبحانه غلات کامل ، مانند نان تست گندم یا وافل را تکمیل کند.

پیدا کردن جایی که می توانید غلات کامل را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، به ویژه در هنگام صبحانه ، دشوار است. با این حال ، بسیاری از مبادلات و افزودنی های ساده وجود دارد که می توانید برای ایجاد یک صبحانه سالم و خوشمزه ایجاد کنید و واقعاً روز خود را شروع کنید. و تغییر به غلات کامل نیز می تواند پرهزینه باشد ، زیرا غلات کامل برای کیف پول و سلامت شما مفید هستند!

این صبحانه زیبا قرمز Kinoa Berry راهی آسان برای شروع روز خود با یک وعده غذایی سالم از غلات کامل است.

به این نکات مهم در مورد چگونگی رشد غلات کامل در صبحانه خود برای سلامتی و طعم خوب توجه کنید.

جو دوسر یک شبه گیلاس شکلاتی تیره

1. آن غلات کامل را بپزید. سعی کنید قابلمه ای از غلات قدیمی مانند کینوا ، ارزن یا آمارانت را بپزید و صبح آن را دوباره گرم کنید. حتی برنج قهوه ای می تواند تغییر خوبی در کاسه استاندارد جو دوسر شما باشد. نه اینکه نمی توانید از یک کاسه فوق العاده از برش فولادی یا جو دوسر قدیمی لذت ببرید! آجیل یا دانه ها و میوه های فصلی یا کنسرو شده (کنسرو شده ، یخ زده یا خشک شده) را پر کنید و بعد از چند دقیقه ، صبحانه را به خوبی تعادل دهید.

این نان موز سبوس دار دارای سه نوع آجیل ، دو نوع دانه و نارگیل است که آن را به یک غذای راحت خوشمزه و مغذی تبدیل می کند.

2. نان صبحانه درست شده است. برای نان های صبحانه ، از پنکیک و وافل گرفته تا مافین یا نان تست ، حتماً در دستور غذا از محصولات 100٪ غلات کامل استفاده کنید. شاخص گلیسمی پایین آنها به شما کمک می کند تا قند خون شما ثابت بماند و از تصادف صبحگاهی قبل از موفقیت ناهار جلوگیری کنید و از مزایای کامل آن غلات کامل سالم برخوردار خواهید شد. علاوه بر این ، طعم منحصر به فرد آردهای غلات کامل ، مانند کینوا یا نان ، سطح دیگری را به نانوایی های شما اضافه می کند.

این دستور را روی کیک هویج در جو دوسر یک شبه امتحان کنید تا راهی خلاقانه برای لذت بردن از غلات کامل در صبحانه آماده غذا باشد.

3. از غلات کامل در روش های خلاقانه استفاده کنید. غلات کامل بسیار متنوع هستند! سعی کنید آنها را به روشهای خلاقانه به صبحانه معمولی خود اضافه کنید ، مانند افزودن آردهای غلات کامل کمتر شناخته شده (کینوا را در teff امتحان کنید) و کاسه های جو دوسر یک شبه ایجاد کنید (فقط جو و شیر و کلاه گیاهی مورد علاقه خود را مخلوط کنید ، سپس آنها را یک شب در یخچال خنک کنید تا صبحانه بخورند و بخورند).

به دنبال محصولات غلات کامل ، مانند نان ترد غلات کامل ، که در این دستور غذا برای ساندویچ رازیانه بتا Open Face معرفی شده است باشید.

4. محصولات غلات کامل عاقلانه را انتخاب کنید.اگر تصمیم دارید به غلات و محصولات آماده صبحانه روی آورید ، لیست مواد اولیه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اولین ماده حاوی غلات کامل است-یا به دنبال شورای غلات کامل ، که نشان دهنده وجود غلات کامل است ، باشید. در انتخاب غذای شما

این را به خاطر داشته باشید: همه آن غلات کامل در برنامه صبحگاهی شما به تامین فیبر و مواد مغذی مهم برای سلامتی قوی کمک می کند ، بنابراین امروز کمی لذت ببرید!

در اینجا برخی از دستور العمل های صبحانه مورد علاقه من حاوی غلات کامل است:

بیسکویت گندم کامل گیاهی
رول گندم کامل نارنجی آفتابی
وافل شکلاتی تیره گیلاس نارگیلی

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، کارآموز رژیم ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

عکسها و دستورهای تهیه شده توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

تصویر اصلی: جو دوسر نارگیلی پخته شده با موز توت فرنگی

محصولات برجسته را در اینجا در Thrive Market دریافت کنید!

سعی کنید صبحانه بعدی خود را با دیگ کامل آماده کنید!

یک پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید