راهنمای متخصص تغذیه: انتخاب های سالم در استارباکس



حرکت در منو برای انتخاب غذای سالم و نوشیدنی در Starbucks (یا هر کافی شاپ) می تواند بسیار زیاد باشد ، اما ما این کار را برای شما آسان می کنیم.

متأسفانه هیچ موکا یا کیک نعناع در اینجا ظاهر نمی شود!

حتماً این صفحه را نمایش داده یا نشانک گذاری کنید تا بتوانید دفعه بعد که به محلول کافئین نیاز دارید ، فهرستی از گزینه های سلامتی را در استارباکس جمع آوری کنید.

Ps- همچنین می توانید این قسمت را در پادکست آگاهی از تغذیه ما گوش دهید.

نوشیدنی

  • قهوه یا چای سیاه شیرین نشده. لطفا کمی شیر اضافه کنید تا طعم تلخ آن شکسته شود
  • آمریکایی
  • شیر شیرین نشده یا کاپوچینو با هر شیر
  • چای چای لاته شیرین نشده
  • نیترو کلد دم ، ساده یا با شیر بدون شیرین
  • نیترو کول دم … با خامه شیرین! یکی بزرگ فقط 4 گرم شکر افزوده دارد که در مقایسه با سایر نوشیدنی های شیرین در یک تخته با 4 تا 10 برابر بیشتر قند ، بادام زمینی است.
  • چای سبز بدون شیرینی

نکات:

  • اگر باید شیرین کننده داشته باشید ، کوتاه (8 اونس) سفارش دهید یا نصف پمپ شربت را مشخص کنید
  • از قندهای بدون شیرین کننده اجتناب کنید ، آنها می توانند در طول روز میل بیشتری به قند بیشتری داشته باشند
  • اگر احساس کافئین دارید یا در خواب مشکل دارید ، بعد از ساعت 1 بعد از ظهر قهوه معمولی سفارش دهید.
  • در حالی که ماتچا فواید سلامتی دارد ، ماتچا لاته در استارباکس شیرین می شود. چای سبز را انتخاب کنید که دارای خواص آنتی اکسیدانی مشابه بدون قند باشد

آیا برای اهداف تغذیه سالم و کاهش وزن به مسئولیت 1: 1 احتیاج دارید؟
به مجازی ما بپیوندید برنامه پاسخگویی روزانه (DAP) امروز!

صبحانه

  • بسته بندی اسفناج و تخم مرغ جنین
  • Egg Sous Vide با یک تکه میوه یا بلغور جو دوسر کلاسیک گاز می گیرد
  • ساندویچ چربی بوقلمون و پنیر – من معمولاً طرفدار چربی کم ندارم ، اما طعم آن بسیار خوب است و در عین حال مشخصات تغذیه ای خوبی در مقایسه با سایر گزینه ها دارد.

نکات:

  • از غذاهای پخته اجتناب کنید – حتی اگر سالم به نظر برسند (به عنوان مثال ، کلوچه با موز یا کیک زغال اخته) ، هنوز هم یک دسر است
  • بلغور جو دوسر بلوبری دارای آگاو است که هنوز شکر است. بهتر است بلغور جو دوسر کلاسیک را سفارش دهید و میوه های خود را اضافه کنید (مانند یک موز از پیشخوان)

ناهار

  • هر جعبه پروتئینی بیسترو: مرغ کبابی و حمص. تخم مرغ و پنیر (V) ؛ PB & Jam (V)؛ پنیر و میوه (V) ؛ و برای وعده های غذایی بزرگتر ، جعبه بسته بندی مرغ Southwest.
  • ترکیه ریحان پستو پانینی
  • کاسه پروتئینی کینوا مرغ
  • گوجه فرنگی و موتزارلا پانینی (V)

تنقلات، خوراک مختصر

  • ماست سیگی
  • پنیر ماه
  • پنیر طناب دار
  • بادام / آجیل
  • میله های KIND
  • میله های کامل
  • ترکیه متناوب
  • هیپی ها (دم کرده نخود!)
  • اینجا نوار است

نکات:

  • برای تغذیه مطلوب ، تعادل انرژی و قند خون ، حداقل 10 گرم پروتئین همراه میان وعده خود (به عنوان مثال Hypea را با پنیر یا آجیل بخورید ؛ میوه ها با ماست Siggi)

و در اینجا شما آن را دارید! استفاده سریع از برخی از گزینه های سلامتی در Starbucks (یا هر کافه دیگری که به آن مراجعه می کنید!)

مطمئن نیستید که سفارش Starbucks شما توسط متخصصان تغذیه تأیید شده است؟ از ما بپرس! سوالات خود را در اینستاگرام (@ nutrition.awareness) برای ما DM ارسال کنید.

شاید شما هم دوست داشته باشید …

کیت ریچاردسون متخصص تغذیه در اورلاندو فلوریدا است. او در یک تمرین خصوصی ، آگاهی از تغذیه ، شریک است ، جایی که او به رژیم های ناامید یویو کمک می کند تا از طریق آموزش تغذیه 1: 1 به اهداف سلامتی خود برسند. او مجری مشترک پادکست آگاهی از تغذیه است.



دیدگاهتان را بنویسید