دستور العمل باشگاه غذاخوری آشپزی Bariatric 7


مدتی است که دستور غذا برای یک غذای انفرادی را منتشر نکرده ام ، عمدتا به این دلیل که در حالت بسته ، تعداد زیادی غذا پختم و چند وعده غذایی پخته شده از ابتدا برای خودم خوردم. در حال حاضر با بازگشت برخی افراد به محل کار و بیرون رفتن و کمی بیشتر (البته با محدودیت های موجود) ، برخی از ما ممکن است به گزینه “آشپزی برای 1 نفر” احتیاج داشته باشیم.

این ایده ساده است ، اما ترکیب موزارلا تازه با گوجه فرنگی رسیده ، ریحان تازه تیز ، یک اشاره سرکه بالزامیک و مرغ نرم به طور قابل اعتماد برنده است. تهیه آن سریع و آسان است ، و اگر واقعاً مدتی تحت فشار قرار گرفته اید ، می توانید آن را با یک اجاق گاز کمی تفت داده شده یا یک ران مرغ کبابی که در خانه برداشته شده است نیز انجام دهید.

سالاد آشپزی کاپرسا

عناصر

METRIC / ایالات متحده

1 x 75 گرم / 3 اونس سینه مرغ کوچک بدون پوست و بدون استخوان

اسپری آشپزی کم چرب یا مه

نمک و فلفل سیاه تازه آسیاب شده

4 گوجه گیلاسی ، یک چهارم

15 گرم / ½ اونس پنیر موزارلا تازه خرد شده یا توپ های کوچک موزارلا تازه

2 قاشق غذاخوری برگ ریحان تازه کوچک

1 قاشق چایخوری سرکه بالزامیک (اختیاری)

روش

  1. سینه مرغ را تقریباً به صورت افقی از هم جدا کرده و مانند یک کتاب باز کنید. با نرم کننده یا غلتک گوشت بزنید تا صاف شود. اسپری آشپزی کم چرب یا مه پاشیده و نمک و فلفل را مزه دار کنید.
  2. یک تابه کوچک ضد چسب را گرم کنید ، مرغ را اضافه کنید و 3-4 دقیقه از هر دو طرف آن را بپزید تا بپزد و کمی سرخ شود. از قالب خارج کرده و روی بشقاب سرو گرم شده قرار دهید.
  3. گوجه فرنگی ، موزارلا و ریحان را پر کرده و در صورت استفاده ، سرکه بالزامیک بریزید. بلافاصله سرو کنید.

سرویس 1

بخش WLS: 1

کالری در هر بخش: 164

پروتئین: 24.8 گرم

کربوهیدرات: 3.8 گرم (3 گرم قند)

چربی: 5.4 گرم

ارائه تصویر از http://www.eatingwell.com

دیدگاهتان را بنویسید