در کوتاه ترین زمان با چربی شکم و پهلو خداحافظی کنید


چربی شکمی و ظاهر آن علل مختلفی دارد ، از جمله رژیم غذایی نامناسب ، عدم تحرک و استرس. بهبود تغذیه ، افزایش عملکرد ، کاهش استرس و ایجاد سایر تغییرات در شیوه زندگی همه عواملی هستند که می توانند به خلاص شدن از شر چربی شکم کمک کنند. اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می خواهید سریعتر به نتیجه برسید یا هیچ یک از روشهای ذکر شده بر شما تأثیر نگذاشته است ، ما روشهای م effectiveثر و غیر تهاجمی را با شما به اشتراک می گذاریم.
Slim Fit و Derm-Up دستگاه هایی هستند که چربی های دور شکم و باسن را در مدت زمان کوتاهی و به طور کامل بدون تهاجم ، بدون نیاز به جراحی و دارو ، می سوزانند.

دو نوع چربی شکمی و پهلو وجود دارد:

چربی احشایی: نوعی چربی است که اندام های داخلی را احاطه کرده است.
چربی زیر جلدی: نوعی چربی است که در زیر پوست تجمع می یابد.

پیامدهای چربی احشایی بیشتر از چربی زیر جلدی است. افراد می توانند تغییرات زیادی در شیوه زندگی و رژیم غذایی خود ایجاد کنند که به خلاص شدن از شر چربی شکم کمک می کند.

چرا چربی شکم خطرناک است؟

چربی شکم

اضافه وزن یکی از مهمترین علل بیماریهای مختلف است. چربی زیاد در اطراف شکم می تواند خطر ابتلا به برخی بیماری ها را افزایش دهد ، از جمله: بیماری های قلبی ، حمله قلبی ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا ، سکته مغزی ، دیابت نوع 2 ، آسم ، سرطان سینه ، سرطان روده بزرگ ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها مانند زوال عقل ، آپنه خواب و سایر مشکلات تنفسی ، بیماری کبد ، پوکی استخوان

علت چربی شکم و پهلو چیست؟

عوامل مختلفی باعث چربی شکم می شوند که مهمترین علل چربی شکم و پهلو هستند.

1.مصرف زیاد الکل

مصرف بیش از حد الکل می تواند منجر به مشکلات و بیماری های مختلف جسمی از جمله بیماری کبد و التهاب شود.

مطالعات انجام شده توسط دانشمندان در این زمینه نشان داده است که مصرف زیاد الکل باعث افزایش چربی شکمی و در نتیجه افزایش کمر و شکم در مردان می شود.

الکل سلول های تنظیم کننده اشتها را در مغز تحریک می کند ، باعث گرسنگی می شود و در نتیجه کالری بیشتری ایجاد می کند. علاوه بر این ، نوشیدنی های الکلی حاوی مقدار زیادی کالری و قندهای اضافی هستند که وزن شما را افزایش می دهند.

2. استرس

هورمون استروئیدی به نام کورتیزول به بدن کمک می کند تا استرس را کنترل کرده و تحمل کند. هنگامی که فرد در معرض خطر یا تحت فشار است ، بدن هورمون کورتیزول را ترشح می کند که بر متابولیسم بدن تأثیر می گذارد.

اکثر مردم هنگام استرس شروع به غذا خوردن می کنند و کورتیزول به حفظ کالری اضافی در اطراف شکم و دیگر اعضای بدن کمک می کند.

3. ژنتیک

برخی شواهد نشان می دهد که ژنتیک انسان در افزایش وزن آنها نقش دارد. دانشمندان معتقدند که ژنتیک می تواند بر رفتار ، متابولیسم و ​​خطر بیماریهای مرتبط با چاقی تأثیر بگذارد. عوامل محیطی و رفتاری نیز در احتمال چاقی نقش دارند.

وقتی ژنتیک باعث چربی شکم و اضافه وزن می شود ، می توانید از روشهای غیر تهاجمی و دستگاه های قطره ای و نازک برای رسیدن به وزن متعادل استفاده کنید. اساس این دو دستگاه انرژی گرمایی فرکانس رادیویی است و آنها فرایند سوزاندن و برداشتن چربی های شکم و پهلو را به صورت کاملاً غیر تهاجمی انجام می دهند.

4. رژیم غذایی نامناسب

غذاهای شیرین مانند کیک و آب نبات و نوشیدنی هایی مانند نوشابه و آب میوه ها می توانند منجر به افزایش وزن ، کاهش سوخت و ساز بدن و کاهش توانایی چربی سوزی شوند.

کمبود پروتئین و رژیم های کربوهیدرات بالا نیز بر وزن تأثیر می گذارد. پروتئین به فرد کمک می کند احساس سیری طولانی تری داشته باشد و افرادی که پروتئین کمتری در رژیم غذایی خود دارند معمولاً بیشتر غذا می خورند.

چربی های ترانس به ویژه باعث التهاب و در نتیجه اضافه وزن می شوند. چربی های ترانس در بسیاری از غذاها از جمله فست فودها و کیک ها و بیسکویت ها یافت می شوند.

انجمن قلب آمریکا به افراد توصیه می کند که به جای چربی های ترانس حاصل از غلات کامل سالم ، از چربی های چند غیراشباع و چربی های غیر اشباع استفاده کنند.

تاثیر پرخوری بر چربی شکم

5. کمبود خواب

بین افزایش وزن و کم خوابی ارتباط وجود دارد که منجر به افزایش چربی شکم می شود. هم کم خوابی و هم کیفیت پایین خواب عوامل مهمی در رشد چربی شکم و پهلو هستند. کمبود خواب کافی باعث سوء رفتار در غذا خوردن یا پرخوری احساسی می شود.

6. سیگار کشیدن

مطالعات نشان داده است که سیگار کشیدن نمی تواند به طور مستقیم چربی شکم را افزایش دهد ، اما یکی از عوامل تشدید کننده است.

مطالعات نشان داده است که اگرچه چربی شکمی بیشتر در افراد سیگاری و غیرسیگاری دیده می شود ، اما در افراد سیگاری بیشتر دیده می شود.

7. برخی از شرایط پزشکی

برخی بیماریها یا شرایط تشخیص داده نشده یا درمان نشده ، مانند کم کاری تیروئید ، متابولیسم بدن را کاهش داده و سوزاندن کالری اضافی را دشوار می کند.

8. به اندازه کافی آب ننوشید

نوشیدن آب کافی برای حفظ سلامت بدن ضروری است. آب بهترین نوشیدنی است ، با این حال بسیاری از مردم به نوشیدنی های قندی ، چای و آب میوه علاقه مند هستند.

کالری و قند موجود در نوشیدنی های شیرین به بدن اضافه شده و می تواند چربی شکم را افزایش دهد. مطالعات نشان می دهد که مصرف زیاد نوشیدنی های شیرین باعث افزایش وزن به ویژه در ناحیه شکم می شود ، در حالی که نوشیدن آب به حذف چربی شکم کمک می کند.

مهم این است که کالری موجود در نوشیدنی ها جایگزین غذاهای جامد نشده و شما را سیر نکند ، بنابراین می توانید به راحتی مقادیر زیادی نوشیدنی با قند بالا و کالری زیاد مصرف کنید.

بنابراین ، به جای مصرف نوشیدنی های شیرین ، آب میوه ها و نوشیدنی های مختلف ، توصیه می شود آب ساده یا چای بدون قند بنوشید.

9 بی حرکتی

اگر کالری بیشتری نسبت به سوزاندن خود بسوزانید ، افزایش وزن رخ می دهد. عدم تحرک باعث از بین رفتن چربی اضافی می شود و چربی شکم و پهلو به مرور زمان افزایش می یابد.

تاثیر بی تحرکی بر چربی شکم

10. کربوهیدراتهای ساده مصرف کنید و کربوهیدراتهای پیچیده مصرف نکنید

بهتر است مصرف کربوهیدراتهای تصفیه شده مانند نان سفید ، ماکارونی و برنج سفید را کاهش دهید و در عوض کربوهیدراتهای پیچیده مانند سیب زمینی شیرین ، لوبیا ، جو و برنج قهوه ای مصرف کنید و این نوع کربوهیدراتها را برای از بین بردن چربی شکم مصرف کنید. آن کمک می کند.

بر خلاف کربوهیدراتهای تصفیه شده که شما را گرسنه می کند ، کربوهیدراتهای پیچیده به شما کمک می کند تا مدت بیشتری سیر بمانید و کمتر غذا بخورید. کربوهیدراتهای پیچیده به دلیل داشتن فیبر زیاد بسیار سریعتر هضم می شوند. مطالعات نشان داده است که انتخاب غذاهای پر فیبر می تواند به کاهش وزن شما کمک کند.

11. توجه نکردن به غذاهایی که می خورید

تمرکز بر غذاها و توجه بیشتر به احساسات هنگام غذا خوردن به کاهش وزن بیشتر کمک می کند.

غذا خوردن با ذهن در واقع تمرینی است که به شما کمک می کند عادات غذایی خود را بیشتر کنترل کرده و در نتیجه کالری کمتری کسب کنید. به این ترتیب شما بیشتر به گرسنگی و سیری خود توجه می کنید ، سریعتر غذا نمی خورید و حواس خود را پرت می کنید و تاثیر غذاها بر ذهن و سلامتی خود را درک می کنید. خوردن با ذهن به حفظ سلامت جسمی و روحی شما کمک می کند و راهی موثر برای کاهش وزن است.

12. ورزش مناسب را انتخاب نکنید

انتخاب یک ورزش م effectiveثر برای لذت بردن کار سختی است. خوشبختانه پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد ، قدرت زیاد و بارهای سنگین عضلانی و اسکلتی اجتناب می کند.

انجام هر روز پیلاتس حتی می تواند به کاهش وزن و کاهش دور کمر کمک کند. شما می توانید تمرینات پیلاتس را با توجه به سطح آمادگی خود انتخاب کنید و پیلاتس برای همه سنین مناسب است.

تغییر سبک زندگی برای کاهش چربی شکم

انتخاب عادات سالم به حذف چربی ها و جلوگیری از تغییر آنها کمک می کند. پزشکان توصیه می کنند که هفته ای نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید تا کاهش وزن تدریجی و مداوم باشد.

تغییر رژیم غذایی و کنترل میزان غذاهایی که می خورید با ورزش و فعالیت های چربی سوزی مکمل برای از بین بردن چربی شکم در داخل و اطراف باسن همراه است.

غذاها و میان وعده های گیاهی مانند میوه ها ، سبزیجات برگ سبز و غلات کامل بدون کالری و چربی اضافی ، مواد مغذی ضروری بدن را تامین می کنند.

منابع پروتئینی خام را به رژیم غذایی خود اضافه کنید ، غذاهایی مانند تخم مرغ ، ماهی و طیور سفید.

حبوبات و حبوبات به شما کمک می کنند تا سیر بمانید و میزان کالری روزانه خود را به طرز چشمگیری کاهش دهید.

مصرف روزانه سدیم باید کمتر از 2300 میلی گرم باشد. کاهش مصرف سدیم نه تنها خطر ابتلا به فشار خون بالا را کاهش می دهد ، بلکه از تجمع مایع در زیر پوست و بدتر شدن چربی شکم نیز جلوگیری می کند.

با رعایت این نکات ، علاوه بر تغییرات داخلی بدن ، می توانید ظاهر خود را نیز تغییر دهید.

برای جلوگیری از چربی شکم و پهلو باید چه کنیم؟

هرگز صبحانه را از دست ندهید. نخوردن صبحانه باعث می شود غذاهای ناسالم در روز و حتی چاقی را در طول زمان انتخاب کنید. علاوه بر این ، صبحانه متابولیسم بدن را آغاز می کند و بنابراین در طول روز غذای کمتری می خورید. روز خود را با یک صبحانه سالم و سرشار از کربوهیدرات و پروتئین شروع کنید تا مدت زمان بیشتری سیر شوید.

برای ناهار غذاهای کم کالری انتخاب کنید. پروتئین و غلات کامل گزینه های خوبی برای ناهار هستند. توصیه می کنیم ناهار خود را با مقداری سالاد میوه یا سبزی بخورید. بهتر است مرغ و ماهی بیشتری بخورید.

آخرین وعده غذایی روز ، شام ، بسیار مهم است. متابولیسم بدن به تدریج از عصر کند می شود ، بنابراین خوردن غذاهای سبک برای شام مهمتر است.

میان وعده ها نیز بسیار مهم هستند. میان وعده ها به حفظ متابولیسم و ​​رفع گرسنگی کمک می کنند. غذاهای سالم شامل میوه ها و سبزیجات کم کالری و هیدراته هستند.

چگونه می توان چربی شکم را از بین برد؟

گاهی از جراحی پلاستیک برای کاهش چربی در برخی از قسمتهای بدن استفاده می شود. یکی از این جراحی ها لیپوساکشن نام دارد.

در روش لیپوساکشن ، جراح ماده ای را به ناحیه مورد نظر مانند ران تزریق می کند تا سلول های چربی مایع شوند. سلولهای چربی با مکیدن خلاء از بدن خارج می شوند.

تزریق چربی یک راه حل برای کل بدن نیست. این روش فقط قسمتهای خاصی را درمان می کند ، علاوه بر این ، بدون تغییر در شیوه زندگی ، احتمال عود سلولهای چربی وجود دارد. این روش فقط برای افرادی که دارای اضافه وزن کمی یا متوسط ​​هستند توصیه می شود.

فرآیندهای دیگری نیز برای کاهش وزن در بزرگسالان وجود دارد. مانند جراحی کرونر معده یا تنظیم نوار معده ، که برای افرادی که اضافه وزن دارند و با تجمع چربی در شکم و پهلوها مناسب است مناسب است. اگر چاق هستید و مقدار زیادی چربی در شکم و باسن شما جمع شده است ، چنین روش هایی م thanثرتر از لیپوساکشن خواهد بود.

اما همه این فرایندها عوارض جانبی زیادی دارند. تصمیم برای انجام جراحی پلاستیک برای کوچک کردن شکم و باسن یک امر بسیار شخصی است ، اما قبل از هرگونه تصمیمی ، توصیه می شود روش های مختلف را بدانید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

عوارض لیپوساکشن برای از بین بردن چربی شکم و پهلو شامل موارد زیر است:

خطرات بیهوشی

کوفتگی

تغییر در حساسیت پوست که می تواند دوام بیاورد

آسیب به ساختارهای عمیق پوست مانند اعصاب ، عروق خونی ، ماهیچه ها ، ریه ها و اندام های داخلی شکم

ترومبوز وریدی عمیق ، پیامدهای قلبی و ریوی

تجمع مایعات

عفونت

جراحی نیاز به بررسی مجدد دارد

التهاب همچنان ادامه دارد

بهبود آهسته زخم ها

آرامش پوست و بدتر شدن سلولیت

· التهاب

خطوط نامنظم یا نامتقارن

تغییر رنگ نامنظم

البته ، همه این عوارض و خطرات احتمالی قبل از انجام هرگونه روش مورد بحث قرار می گیرد.

چربی شکم و پهلو را با دستگاه های مداری بردارید
Slim Fit و Derm Up

دستگاه های DermUp و SlimFit SlimFit هر دو دستگاه لاغری م effectiveثری هستند که کار خود را کاملاً غیرتهاجمی و کارآمد انجام می دهند. اساس هر دو دستگاه فرکانس رادیویی گرمایش است. با استفاده از این دو دستگاه هیچ گونه خطر جراحی ، بیهوشی و هر نوع اسکار وجود ندارد.

برای بازدید از صفحه محصول Derm Up روی نماد مقابل کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید