حمایت ایمنی از کروناویروس – سلامت ارین هولت



خوب بخور

تا جایی که می توانید غذا بخورید ، زیرا بله. سیستم ایمنی بدن شما به تغذیه خوب بستگی دارد. در اینجا آنچه شما باید انجام دهید است:

غذاهای غلیظ از مواد غذایی را بارگذاری کنید

غذاهای فرآوری شده را محدود کنید

شکر بسیار کم مصرف کنید

بدون الکل (سیستم ایمنی بدن را سرکوب می کند و یک آزمایش مستقیم روده است)

مقدار زیادی رنگ بخورید (میوه ها و سبزیجات غنی از رنگدانه)

تا آنجا که می توانید غذاهای طبیعی ضد ویروس بخورید: پونه کوهی ، مریم گلی ، رزماری ، آویشن ، گون ، سیر ، زنجبیل ، قارچ شیتاکه ، نعناع فلفلی ، دارچین ، زردچوبه

بپیوند به پروژه سازگاری با کربوهیدرات، زیرا ما 4 هفته را صرف اعمال همه این اصول و بیشتر خواهیم کرد! الان وقتشه فامیل!



دیدگاهتان را بنویسید