جو دوسر پخته شده با لیمو – تغذیه ماریسا مور


جو دوسر پخته لیمو با جو دوسر ، انواع توت های شیرین و یک لیمو برای تهیه تازه جو دوسر پخته شده تهیه می شود. این دستور العمل آسان فقط در 5 دقیقه آماده می شود و می تواند برای یک نفر ساخته شود یا به راحتی برای چهار نفر اقتباس شود!

جو دوسر پخته شده با انواع توت ها در رامکین سفید با یک قاشق

این پوستر توسط شرکت The Quaker Oats Company حمایت می شود.

آیا برای پخت تازه جو دوسر آماده هستید؟ این است! از انواع توت های تازه تابستانی برای صبحانه استفاده کنید.

شما احتمالاً بیشتر مواد اولیه را در انبار خود دارید و می توانید انواع توت ها را از بازار ، یک سوپر مارکت از کشاورز محلی خود انتخاب کنید یا اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که آنها را تازه در حیاط خانه خود پیدا کنید ، این حتی بهتر است.

این مواد را جمع آوری کنید

جو دوسر قدیمی Quaker
توت مخلوط
لیمو
شیر گیاهی کامل و شیرین نشده
شربت افرا
عصاره یا خمیر وانیل
پودر پخته شده
سالو
تخم مرغ (اختیاری)

همه مواد روی زمینه خاکستری چیده شده اند

من عاشق ایجاد کردن با جو هستم. و در تابستان من عاشق استفاده از انواع توت های تازه برای شیرین و روشن کردن آنها هستم!

برای این دستور غذا ، من از توت سیاه و تمشک به عنوان موجود در بازارم استفاده کردم. سپس در تابستان توت سیاه و زغال اخته تازه شیرین و فراوان است. و صادقانه بگویم ، من احتمالاً وقتی هوا سرد می شود ، به لطف توت های یخ زده ، این غذا را متوقف نمی کنم.

از انواع توت های خود استفاده کنید ، از انواع توت های مخلوط منجمد گرفته تا هر نوع ترکیب تازه!

صحبت از تازه است. لیمو بسیار حیاتی است. آن را از دست ندهید. زنگ لیمو به ایجاد طعم توت ها کمک می کند. و ظرف بدون آن یکسان نخواهد بود.

چرا جو را انتخاب می کنیم؟

دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می دهد جو دو سر راهی مناسب برای شروع صبح است. من آنها را در دست دارم زیرا مغذی هستند و در آشپزخانه بسیار متنوع هستند.

جو دوسر یک گزینه آسان و در دسترس برای غلات کامل است. آنها همچنین منبع خوبی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری از جمله ویتامین B1 ، منیزیم ، فسفر و منگنز هستند.

نکته آخر اینکه جو دوسر می تواند منبع خوبی از فیبر باشد و به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک کند. با 5 گرم فیبر در هر وعده به لطف جو و انواع توت ها ، این دستور غذا منبع خوبی از فیبر (9 گرم کل چربی) است!

جو دوسر پخته با انواع توت ها در رامکین سفید

این یک دستور العمل همه کاره است

  • تخم مرغ را برای یک دستور گیاهخواری کنار بگذارید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما همچنان طعم خوشمزه ای دارد!
  • این دستور غذا با شیر معمولی یا گیاهی در همان حجم کار می کند.
  • شربت افرا نداره؟ در صورت تمایل ، شکر قهوه ای را برای شربت افرا غوطه ور کنید.
  • دو یا چهار برابر این دستور. به سادگی مواد را مخلوط کرده ، همه را در رمکین جداگانه بپزید و در یخچال قرار دهید. می توانید جو دوسر را در مایکروویو یا اجاق گاز صبح های شلوغ گرم کنید.
  • با یک عروسک ماست یونانی اختیاری امتحان کنید
  • تا 4 رامکین آماده کرده و بپزید. جو دوسر پخته شده را در یخچال قرار دهید و در مایکروویو یا فر بگذارید تا صبح های شلوغ گرم شود.

آیا آماده تهیه این جو دوسر پخته هستید؟ در اینجا دستور غذا وجود دارد!

لیمو جو دوسر پخته شده

این جو دوسر پخته شده با لیمو دارای جو دوسر ، انواع توت های شیرین و مقداری لیمو برای پخت تازه جو دوسر است. این دستور ساده فقط در 5 دقیقه آماده می شود و می تواند برای یک نفر تهیه شود یا به راحتی برای چهار نفر تنظیم شود!

آماده سازی زمان5 دقیقه

زمان پخت30 دقیقه

کل زمان35 دقیقه

دوره: صبحانه ، میان وعده

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور پخت جو دوسر

بخش ها: 1

کالری: 340کیلوکالری

عناصر

  • .5 فنجان یولاف سنتی قدیمی Quaker
  • .5 فنجان شیر گیاهی ساده شیرین نشده
  • 1 قاشق شربت افرا
  • .5 قاشق چایخوری عصاره یا خمیر وانیل
  • .5 قاشق چایخوری بیکینگ پودر ½ قاشق چایخوری
  • کمی نمک
  • 1 تخم مرغ بزرگ (اختیاری ، یادداشت ها را ببینید)
  • .25 بلوبری ، تمشک یا توت سیاه مخلوط تازه یا یخ زده
  • .5 قاشق چایخوری پوست لیمو

دستورالعمل ها

  • فر را روی 375 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • در مخلوط کن کوچک ، جو ، شیر ، وانیل ، بیکینگ پودر ، نمک و تخم مرغ (در صورت استفاده) را تمیز کنید تا یکدست شود.

  • توت ها را در یک رامکین 6 اونسی بگذارید و به طور مساوی با پوست لیمو بپاشید. خمیر را روی توت ها بریزید.

  • به مدت 30 دقیقه بپزید تا پخت بالا برود و قهوه ای طلایی شود. گرم سرو کنید.

یادداشت

یادداشت:
تخم مرغ را برای یک دستور گیاهخواری کنار بگذارید. جو دوسر به رنگ قهوه ای طلایی غنی نمی رسد اما همچنان طعم خوشمزه ای دارد!

تغذیه

کالری: 340کیلوکالری | کربوهیدرات ها: 52گرم | پروتئین: 16گرم | چربی: 8گرم | چربی های اشباع شده: 2گرم | کلسترول: 190میلی گرم | سدیم: 420میلی گرم | پتاسیم: 709میلی گرم | فیبر: 5گرم | قند: 22گرم | کلسیم: 332میلی گرم | اهن: 3میلی گرم



دیدگاهتان را بنویسید