جلو و بالا- نحوه بازگشت به جاده


برف به معنای واقعی کل کشور را به زامبی های تشنه زغال سنگ تبدیل کرده است که می خواهند در خانه بمانند و هرگز مبل را ترک نکنند … یا شاید این فقط من هستم.

و این را در نظر می گیرد که برف اکنون آب شده است و امروز حدود 10 درجه سانتیگراد است. پس چرا روزها را تا تابستان نمی شماریم …؟

خوب ، من فقط می توانم برای خودم صحبت کنم ، اما کار کمی دیوانه کننده بود ، که برای من معمولاً به معنی خواب کمتر یا عادت های خواب مختل است. این به نوبه خود باعث می شود مغز ضعیف ما هوس قند کند ، زیرا سطح کورتیزول ما در زمانی که نمی خوابیم و هوس طعم بد می کنیم افزایش می یابد.

بنابراین ، برای معکوس کردن علم چه می توانیم انجام دهیم؟

خوب ، ما می توانیم با ردیابی مراحل خود ، یا با تلفن های خود یا با FitBit ، شروع کنیم و سعی کنیم روزانه حدود 10 هزار هدف را هدف قرار دهیم. من در یک دفتر کار می کنم و معمولاً چوب هایم فقط در حدود 8k است اما تلفن خود را ردیابی می کنم و همیشه آن را با خود حمل نمی کنم! با این حال ، من بیشتر آگاه شدم که از پله ها استفاده کنم

دوم ، برای کاهش الگوهای وحشتناک بد خواب ، سعی کنید یک مکمل منیزیم خوب قبل از خواب ، حدود 1 ساعت قبل از ضربه زدن به کیسه بخورید. بهتر است خودتان را با نمک های منیزیم غسل دهید و تا آنجا که ممکن است خود را خیس کنید!

سپس می خواهید مطمئن شوید که هیدراته هستید – مه مغزی؟ – و به طور منظم غذا بخورید تا برای بیدار ماندن به نوشیدنی های شیرین یا کافئین وابسته نباشید.

روز خود را با یک صبحانه پرچرب و پر پروتئین شروع کنید تا همه هوس ها را از بین ببرید و برای 1-2 هفته مکمل کروم را امتحان کنید. سطح قند خون

در آخر هفته ها نیز به خود اجازه دهید که غذا بخورید ، در غیر این صورت مغز ضعیف شما هیجان زده می شود – اما فقط در صورتی که متخصص مراقبت های بهداشتی شما این کار را توصیه کند. برخی از افرادی که به دلیل پیش دیابت یا چاقی در برنامه کاهش چربی شرکت می کنند ، ممکن است نیاز داشته باشند تا زمانی که به چربی سالم بدن نرسند ، قند را به طور کلی محدود کنند. در چنین مواردی همیشه با پزشک خود مشورت کنید.

سعی کنید از خوردن زیاد اجتناب کنید – من از این می ترسم و اشتهای زیادی دارم ، بنابراین تشخیص اینکه چه چیزی در غذای شما وجود دارد و گاهی اوقات کافی است ، سخت است – بله!

سعی کنید هر روز حداقل 20 دقیقه بیرون بروید تا حرکت کنید ، فعال بمانید و مقداری ویتامین d دریافت کنید. هنگامی که سیستم ایمنی بدن ما کاهش می یابد ، بیشتر مستعد قند هستیم ، که باعث التهاب بیشتر می شود و ما را بیمارتر می کند. چرا مغز چرا!

در نهایت ، من همچنین می دانم ، اگر بودجه ای اجازه می دهد ، رزرو کمی استراحت در برابر آفتاب به ما انگیزه می دهد. همچنین نیازی به هزینه خورشید و ستاره ندارد! من در اواسط آوریل چند روز برای آموزش و خوردن غذاهای دریایی تازه ویلامورا را در پرتغال رزرو کردم و محل اقامت برای چهار روز فقط 120 یورو (بین دو نفر بود) پروازهای حدود 140 یورو هر کدام به راحتی برای چند روز برای من قابل توجیه بود

بهانه ای هست؟

ایکس



دیدگاهتان را بنویسید