تن ماهی مرغ وگان 5 دقیقه ای – Desiree Nielsen


هیچ چیز رضایت بخش تر یا راحت تر از نخود ساندویچی گیاهی نیست! بسیار آسان است: فقط 5 ماده اصلی و 5 دقیقه آماده سازی. تمام طعم و مزه ای که میل دارید و پر از فیبر و پروتئین گیاهی است. آیا کاری وجود دارد که نخود انجام دهد؟

اگر شبیه من هستید ، در دوران کودکی شما فقط دو ساندویچ اصلی وجود داشت: سالاد تخم مرغ و ماهی تن. مطمئناً می گویم ، شاید یک یا دو پنیر بوداده ، اما اینها ساندویچ های شیکی بودند که باعث شدند من واقعاً ساندویچ را دوست داشته باشم زیرا شنیدم هیچ یک از انواع پنیر و گوجه فرنگی در واقع من تا بزرگسالی نیاز داشتم تا زیبایی ساندویچ خوب را درک کنم ، مانند Shiitake BLT من در کتاب آشپزی گیاهان بیشتری بخورید … اما اکنون نمی توانم آنها را سیر کنم!

من در حال حاضر یک سالاد تخم مرغ tohuan در وبلاگ دارم ، بنابراین فکر کردم زمان آن رسیده است که دستور ناقص من را برای ماهی تن نخود نیز به شما بدهم. اگر این دستور العمل های گیاهی شما را متقاعد نمی کند که می توانید برخی از گیاهان را تهیه کنید ، من مطمئن نیستم چه کار کنم! این ساندویچ ماهی تن گیاهخوار نه تنها دارای همه طعم هایی است که از یک ساندویچ سنتی ماهی انتظار دارید … بلکه متخصص تغذیه در من متواضعانه اشاره می کند که فیبر زیادی نیز برای تغذیه میکروبیوم روده شما دارد … ماهی تن معمولی نمی تواند مطابقت داشته باشد. !

مواد لازم برای ساندویچ مرغ توسط متخصص تغذیه ثبت شده Desiree Nielsen

مواد لازم ماهی تن نخود + جایگزین

در اصل ، ماهی تن نخود تنها 5 ماده دارد: نخود ، سس مایونز گیاهی ، سرکه برنج ، نمک + فلفل. سپس می توانید مواد و طعم ها را عوض کنید یا هر موردی را که دوست دارید اضافه کنید!

  • نخود: این یکی از تنها مواد غیرقابل مذاکره است. سایر حبوبات و حبوبات بافت یکسانی ایجاد نمی کنند.
  • گیاهخوار می تواند: سس مایونز به طعم این غذا کمک زیادی می کند ، بنابراین مطمئن شوید که آن را دوست دارید. به نظر من ، Hellman’s vegan بهترین فروشگاه است (بدون حمایت!) و اگر می خواهید خود را با روغن آووکادو بسازید ، من یک نسخه 3 دقیقه ای با استفاده از آبرنگ در Eat More Plants دارم. بسته به اینکه چقدر از ماهی تن خوشتان می آید ، کم و بیش از حروف بزرگ استفاده کنید.
  • سرکه برنج: من سرکه برنج را دوست دارم تا تانگوی ظریفی به آن اضافه کنم که واقعاً طعم آن را شبیه ماهی تن می کند. اگر سرکه برنج ندارید ، می توانید کاملاً از سرکه سیب استفاده کنید ، اما می خواهید کمتر استفاده کنید ، مزه کنید و سازگار شوید زیرا طعم قوی تری دارد.
  • نمک + فلفل: نخودتان را دوباره بچشید و نمک + فلفل بیشتری به مزه اضافه کنید. تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد!
  • مواد افزودنی: همه سبزیجاتی که معمولاً تهیه می کنید را به ساندویچ های ماهی تن خود اضافه کنید ، مانند ترشی شوید ، کرفس ، پیاز یا موسیر خرد شده! من چیزی را با کمی ترک برای بافت بیشتر دوست دارم.

طرز تهیه همجوشی ماهی نخودچی

آیا عاشق ذوب ماهی تن هستید؟ Kikertinus کاملاً برای آن کار می کند! فقط روی نان ، باز ، با ماهی نخودچی و پنیر وگان ذوب شده مورد علاقه خود قرار دهید و روی پارچه کاغذی زیر گریل به مدت 1-2 دقیقه قرار دهید تا پنیر آب شود.

نحوه نگهداری نخود گیاهی

ماهی تن نخود به مدت 3-4 روز در ظرف قابل بسته شدن در یخچال بسیار خوب نگهداری می شود ، بنابراین برای تهیه غذا عالی است. من توصیه می کنم برای ذخیره طولانی مدت کمی سس مایونز کم استفاده کنید و قبل از سرو کمی بیشتر اضافه کنید تا بافت تازه شود.

خدمات ارائه می دهد

این ساندویچ ها را روی نان ها ، بیسکویت ها یا نان های سبوس دار مورد علاقه خود قرار دهید … اما اگر فیبر و پروتئین بیشتری می خواهید ، من به شدت توصیه می کنم از نان 100٪ جوانه زده استفاده کنید.

حتی می توانید بیل را به یک ظرف سالاد اضافه کنید یا آن را به جای گوشت یا پای روی میز ناهار خوری قرار دهید.

این ماهی تن نخود نیز عالی می پزد: یک قاشق چایخوری (2 میلی لیتر) پودر کاری به مخلوط اضافه کنید!

دستور العمل ساندویچ کوکی متخصص تغذیه توسط Desiree Nielsen

ساندویچ های گیاهی سالم تر

آهنگسازی ساندویچ مرغ توسط متخصص تغذیه ثبت شده Desiree Nielsen

دستور تهیه کنید
دستور پین

ماهی تن نخود گیاهی 5 دقیقه ای

با تمام طعم و مزه ای که می خواهید ، این ساندویچ های گیاهی راحت با نخود به آسانی تهیه می شوند و پر از فیبر و پروتئین های گیاهی هستند.

آماده سازی زمان5 دقیقه

کل زمان5 دقیقه

دوره: ناهار ، غذای اصلی

غذا: آمریکایی

رژیم غذایی: سنگلوتنا ، وگانا ، گیاهخواری

کلمه کلیدی: نخود ، ساندویچ

رژیم غذایی که من ترجیح می دهم: سنگلوتنا ، آجیل ، گیاهخوار ، گیاهخوار

بخش ها: 4 بخش ها

نویسنده: Desiree Nielsen، RD

عناصر

ماهی کیکرا

  • 1 14 قوطی اوز نخود بدون نمک (یا 1 ½ فنجان نخود پخته) شسته و خالی می شود
  • فنجان سس مایونز گیاهی
  • 1 قاشق سرکه برنج (یا 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب)
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • فلفل کراکوس ترک خورد
  • ¼ فنجان پیاز قرمز یا موسیر ریز خرد شده
  • 1 تماشا کردن کرفس ریز خرد شده

برای ساندویچ

  • 4 برش ها نان معمولی یا بدون گلوتن مورد علاقه شما (من دانه جوانه زده یا خمیر مخمر دوست دارم)

دستورالعمل ها

  • از یک غذاساز کوچک برای لپه زدن نخودها چند بار استفاده کنید ، سپس آنها را به یک کاسه متوسط ​​اضافه کنید. یا با چنگال آنها را با دست در کاسه بکوبید.

  • به نخودها حروف بزرگ ، سرکه ، نمک و فلفل اضافه کنید و کاملاً مخلوط کنید. پیاز و کرفس را اضافه کنید. طعم دهید ، نمک و فلفل را به دلخواه تنظیم کنید یا یک سرکه برنج دیگر برای طعم بیشتر اضافه کنید.

  • در صورت تمایل کمی نان خود را تفت دهید. ماهی تن نخود را بین 4 تکه نان تقسیم کنید. روی آن را با یک تکه دیگر بپوشانید ، یا آن را برای اشتهای کوچک باز سرو کنید.

یادداشت

ماهی تن نخود به مدت 3-4 روز بسیار خوب ، در ظرف قابل بسته شدن مجدد در یخچال به مدت 3-4 روز نگهداری می شود.
من توصیه می کنم برای ذخیره طولانی مدت کمی مایونز کم استفاده کنید و قبل از سرو کمی بیشتر اضافه کنید تا بافت تازه شود.

دیدگاهتان را بنویسید