بیل را روی سالم ترین بستنی گیاهی تهیه کنید


با این راهنمای متخصص و مقایسه مغذی دسرهای محبوب منجمد ، نحوه انتخاب سالم ترین بستنی های گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات را بیاموزید.

چه کسی به خاطر می آورد که تنها بستنی های غیر لبنی یا فنجان های کوچکی از کریستال های یخ زده یا گران قیمت و نه سوربات های خامه ای بودند؟ امروزه خوشبختانه جایگزین های بی شماری برای دسرهای گیاهی منجمد وجود دارد که در بسیاری از موارد به اندازه بستنی های لبنی که در قفسه ها یافت می شود ، مفید است. اینها از محصولات مبتنی بر نارگیل ، بادام زمینی ، بادام ، سویا ، جو دوسر گرفته تا گزینه های پایه پسته یا نخود! این یک بستنی واقعاً گیاهی ، گیاهی و بدون لبنیات برای همه در حال حاضر است! حتی بستنی فروشی ها اغلب انواع جایگزین بستنی بدون لبنیات را حمل می کنند.

به جای خرید یک پیمانه بستنی غیر لبنی ، سعی کنید “راهنمای قدم به قدم” “خامه زیبا” خود را ایجاد کنید.

با این حال ، مانند هر بستنی ، مهم است که حقایق تغذیه ای را به خاطر بسپارید. بنابراین چگونه سالم ترین بستنی گیاهی را شکار می کنید؟ با لیست مواد اولیه شروع کنید! به عنوان مثال ، برخی از بالا ممکن است حاوی مقادیر زیادی روغن گرمسیری (نخل یا نارگیل) باشد که می تواند سطح چربی اشباع را افزایش دهد ، که با سطوح بالای کلسترول خون و بیماری های قلبی مرتبط است. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد ، محتوای قند زیاد است-اغلب بستنی های بدون لبنیات به اندازه بستنی های معمولی و لبنی حاوی قند هستند. اما برخی فقط به شیرینی طبیعی میوه ها وابسته هستند!

شیرینی موز با بستنی ساده شیر وانیلی در این اسپلیت موز داغ وگان مطابقت دارد.

برخی از جایگزین های بدون لبنیات ، مانند Halo Top ، دارای پروتئین بالاتری نسبت به بقیه هستند ، اما حتماً به اندازه وعده آن توجه کنید. اغلب آنها فقط یک یا دو گرم بیشتر از پیشنهادات دیگر دارند. به طور کلی بهترین توصیه این است که فقط به برچسب ها نگاه کنید ، به مواد تشکیل دهنده و غذاها نگاه کنید. همچنین عاقلانه است که یک قسمت بستنی را در یک کاسه (معمولاً یک فنجان یک وعده است) بگذارید ، به جای اینکه وان را بگیرید – چیز بعدی که می دانید ممکن است کل آن از بین برود! به این معنی که ممکن است تا 4 وعده در یک ظرف در یک ظرف بالا مصرف کرده باشید.

بستنی گیاهی جو دوسر بکارید

مشخصات بستنی مغذی تغذیه ای

نگاهی به حقایق تغذیه ای در مورد این غذاهای رایج گیاهی (گیاهی) و بدون لبنیات بیندازید. بهترین انتخاب این است که هنگام انتخاب سالم ترین دسرهای منجمد گیاهی ، کل کالری ، چربی های اشباع شده و قندهای اضافی را به حداقل برسانید.

تولید – محصول

(1/2 فنجان)

کالری چربی (g) ساتگراسو (g) کل قندها (گرم) قندهای اضافه شده (گرم) کربوهیدرات (گرم) پروتئین (گرم)
مودی براونی از آلدن 165 9 6 15 15 23 2
پسته غیر شیری قطب شمال 40 0 0 5 5 9 1
کوکی کرم برولی بن اند و جری 233 11 8 21 21 35 2
غذای ماهی غیر لبنی توسط Ben & Jerry 248 11 8 26 25 37 2
Breyers Mint Chocolate Chip 143 8 6 14 14 18 1
هر تراشه جاوا 170 11 1.5 12 NA 18 1
لیمو ساده کادو 170 12 1.5 13 NA 18 1
جذب پرتقال خون Ciao Bella 128 0 0 32 28 32 0
سلام سوربت زیبای ماندارین 135 0 0 32 28 32 0
نارگیل نارگیلی دسر منجمد بدون شیر ارگانیک ، نارگیل بی نهایت 280 17 15 12 NA 16 1
نارگیل نارگیلی شیرین گیلاس آمارت 165 12 11 11 8 14 1
کسب و کار میمون رایگان روشنگری لبنیات 100 5 1.5 6 NA 16 4
دسر منجمد روشن شده Ooey Gooey دارچین 90 2 0 7 NA 20 3
کوکی ها و کرم پروژه تغذیه کنید 233 12 8 21 21 26 1
پروژه علوفه شکلات تلخ و شیرین 180 11 8 17 17 22 2
کره بادام زمینی فرنن 200 15 4 13 NA 17 7
ایندلوگو فراگون 90 5 4.5 11 NA 13 1
Häagen-Dazs Amaretto Black Cherry Almond Tofu Not Milk 240 9 2 23 NA 37 2
Häagen-Dazs نارگیل کارامل نارگیل 248 11 11 19 17 35 1
کیک تولد هال تاپ وگان 68 3 2 5 4 14 2
فنجان کره بادام زمینی وگان تاپ 83 4 2 5 4 14 3
نمک دریایی بادام کارامل منجمد 218 11 4 14 9 25 5
قهوه Mauna Loa Kona 148 7 5 13 11 21 0
جاده صخره ای Mauna Load به حنا 187 10 5 15 14 22 1
چای سبز آقای دیویی 270 17 12 21 19 24 4
ادویه زردچوبه توسط آقای دیویی 260 15 2.5 21 19 29 6
Patchwork نادا مو هلو 135 6 5 11 2 17 1
هیچ چیز کیک پنیر Moo Fraga 128 7 5 8 2 14 1
O My Icecake Cake Walk 98 9 8 2 1 17 1
دسر منجمد شکلاتی با شکلات جو دوسر 158 8 5 14 14 18 2
دارچین ریپل چورو 195 11 10 16 NA 23 2
سامبازون اصلی Acai Berry Sorbet 128 4 1 14 14 26 1
شیرینی بسیار خوشمزه بدون شکلات شیر ​​نارگیل منجمد 150 8 8 NA 14 19 2
خیلی خوشمزه شیرینی رایگان Snickerdoodle گاه به گاه شیر یخ زده 188 10 7 18 17 25 2
کره نارگیلی تست شده Sunscoop 180 10 9 15 NA 20 1
Sunscoop Wildberry Crumble 170 9 7 15 NA 21 1
SweetPea One ‘n Only Cookies’ n Cream 210 10 7 20 19 30 3
استعدادهای درخشان آلفونسو انبه 120 0 0 26 20 30 1
استعدادهای سوربتی Hibiscus توت فرنگی 113 0 0 26 24 29 0
توفوتتی وحشی توت عالی 190 9 2 19 NA 24 2
معامله گر توت فرنگی غیر شیر از معامله گر با بادام شکننده و توت فرنگی آب نبات شده 195 8 6 17 15 29 1
انبه وحشی 128 5 1 17 16 21 1

توجه: گرم = گرم ، میلی گرم = میلی گرم ، چربی اشباع = چربی اشباع ، کربوهیدرات = کربوهیدرات ،

نوشته شده توسط کاترین اتکینسون ، با شارون پالمر ، MSFS ، RDN

برای اطلاع از سایر نکات تغذیه گیاهی سالم ، وبلاگ های زیر را بررسی کنید:

6 نکته برای افزایش پروتئین در رژیم غذایی گیاهی
15 نکته مهم برای تقویت سبزیجات
5 نکته مهم برای سبز کردن بشقاب

تصویر: Matcha Tea Beautiful Cream by کالیفرنیا وگان توسط شارون پالمر ، MSFS ، RDN

دیدگاهتان را بنویسید