“بیش از یک بدن” راهنمای آرامش بدن است که به آن نیاز دارید


زمان لیگ: 4 دقایق

“کتابهای زیاد ، زمان کم” ده ها سال است که شعار من است. اگر بتوانم ساعات بیشتری را در روز ایجاد کنم ، صرف مطالعه می شود. این امر در مورد داستانهای تخیلی و همچنین در مورد کتابهایی که اطلاع رسانی یا روشن می کنند صادق است.

بنابراین وقتی شنیدم که خواهران دوقلوی لیندسی و لکسی کایت ، هر دو پزشک ، بنیانگذار Beauty Redefined ، اولین کتاب خود را نوشته اند ، “بیشتر از یک بدن: بدن شما یک ابزار است نه یک تزئین” من آن را در لیست ذهنی “در نهایت خواندن” قرار دادم.

این کتاب ممکن است از این لیست ذهنی رنج ببرد به جز یک نظر در ایمیلی از Lindo Bacon پس از مرور آخرین کتاب آنها (لیندو از آنها / ضمایر آنها استفاده می کند) ، “تعلق رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه (در حالی که برای بهتر شدن دگرگون می شوم) زنده ماند و در آن پیشرفت کرد” برای سیاتل تایمز.)

من مدتهاست که به لیندون احترام می گذارم (کتاب آنها “سلامتی در همه اندازه” هنگام مطالعه رژیم غذایی برای من محوری بود و کتابی که آنها با لوسی افرامور ، متخصص تغذیه بریتانیایی ، “احترام به بدن” همکاری کردند ، تفکر من را بیشتر تکامل داد) ، بنابراین وقتی آنها “بیش از یک بدن” را توصیه کردند ، گفت: آنها را منفجر کرد چقدر خوب بود، کاری را که برای خرید نسخه انجام می دادم متوقف کردم.

سپس آن را خواندم و از اینکه چقدر خوب بود شگفت زده شدم. و بلافاصله آن را به مشتریان خود توصیه می کنم، که همچنین بیان کرد که چقدر عصبانی هستند ، چقدر خوب است.

پاکسازی اختلال مثبت اندیشی بدن

حرکت مثبت اندیشی بدن ، به صراحت ، یک اختلال کمی داغ استبه آنچه در اصل از جنبش پذیرش چربی متولد شد ، متأسفانه تبلیغ کنندگان تبلیغات خود را با نیت های شریف ارتقاء عزت نفس رادیکال بدون توجه به اندازه بدن آغاز کردند. پست های برتر اینستاگرام #بدن مثبت و #بدن مثبت شامل زنان جوان سفید پوست باریک است. همچنین در مورد احساس مثبت در مورد ظاهر شما است.

همانطور که خواهران بادبادک در پشت جلد کتاب خود اشاره کرده اند ، “یک تصویر مثبت از بدن باعث نمی شود بدن شما خوب به نظر برسد. این است که بدن خود را بشناسید است خوب ، مهم نیست که چگونه به نظر می رسد “

آنها با داستان های شخصی خود هدف گذاری شروع می کنند: رژیم های رقابتی آنها در دبیرستان ، ترک تیم شنا (حتی اگر شنا را دوست داشتند) به دلیل اینکه نمی خواستند در لباس شنا دیده شوند. سپس آنها در آبهای شیء سازی که ما در آن شنا می کنیم فرو می روند (استعاره ای که بسیار م effectivelyثر از آن استفاده می کنند) ، بررسی راه هایی که تجربیات زندگی می تواند باعث تغییرات کوچک یا حتی اختلالات عمده در احساس ما در مورد بدن ما شود. (در این مورد ، آنها از تحقیقات خود در مورد تصویر بدن استفاده می کنند.)

اغلب ، آنها می نویسند ، ما این وقفه ها را با غرق شدن در شرم یا تلاش برای اصلاح بدن خود از طریق رژیم غذایی ، ورزش ، جراحی پلاستیک “درمان” می کنیم. – یک راه حل خارجی برای یک مشکل داخلی. سپس آنها راه بهتری را ارائه می دهند: دوام.

ایجاد انعطاف پذیری تصویر بدن

همانطور که لیندو بیکن در پشت جلدش شهادت می دهد این کتاب می گوید: “کار خواهران بادبادک یک خودیاری پیش پا افتاده یا کلیشه ای مثبت برای بدن نیست.” توت در حالی که کتاب بسیار جذاب است ، گوشتی است. آنها برای استفاده مجدد از استعاره آب خود ، عمیقاً به آنچه ما می توانیم انجام دهیم اگر بخواهیم واقعاً با بدن خود صلح کنیم و ارزش واقعی خود را به عنوان یک انسان بشناسیمبه این شامل یادگیری نحوه

  • از محیط رسانه ای انتقاد کنید (و ایجاد / حفظ یک محیط رسانه ای شخصی شده که به جای تخریب ما از ما پشتیبانی می کند)
  • اجازه دهید خود را به نفع خوداندیشی مقایسه کنید (با یک دوز دلسوزی برای خود) بنابراین می توانیم خودمان را نادیده بگیریم.
  • ما را با زنان دیگر متحد کنید به جای آنکه ما را در برخی از جنبه ها در مقابل آنها قرار دهیم (این امر همچنین شامل کنار گذاشتن تعارفات بدن است).
  • تبلیغ کنید که سلامتی و تناسب اندام برای شما چه معنایی دارد، و بیاموزید که آن چیزها را با وضعیت خود برابر نکنید نگاه کنبه
  • زیبایی را متقاطع کنید هنگام در نظر گرفتن تصویر بدن و مثبت بودن بدن.

این آخرین نکته کلیدی است. در این کتاب ، خواهران به پستی در اینستاگرام که در سال 2016 نوشتند گزارش می دهند:

این کتاب مال کیه؟

این کتاب برای شما مناسب است اگر:

  • خودت را پیدا کن گرفتار روی چرخ همستر از “بهبود خود” فیزیکی.
  • شک کنید که شیوه های “مراقبت از خود” دقیقاً همین است هدف خود را پرورش دهیدبه
  • احساس کنید کمتر از لیاقت شما برخوردار است زیرا بدن شما مطابق ایده آل های زیبایی فعلی “خیلی بزرگ” ، “خیلی قدیمی” است یا در غیر این صورت نیست.
  • از کارهایی که می خواهید انجام دهید دوری کنید زیرا از بدن خود راضی نیستید.
  • باور کنید که سلامتی و تناسب اندام (شما و دیگران) می تواند باشد با نگاه به بدن کسی اندازه گیری می شودبه
  • از نحوه قضاوت خود احساس خوبی نداشته باشید در مورد بدن شما و بدن افراد دیگر
  • آیا از مبارزه با بدن خود خسته شده اید و خسته شده ایدبه

تقریباً همه – به ویژه زنان – تصویر بدن خود را ، کوچک یا بزرگ ، تجربه کرده اند. “بیش از یک بدن” به شما نشان می دهد چگونه می توانید از این تجربیات برای بهبود رابطه خود با بدن خود استفاده کنید ، به جای گیر افتادن در یک مارپیچ شرم آور یا ادامه این امیدواری که اگر افراد بیرونی شما خوب به نظر برسند ، سلامت روحی و روانی شما نیز “خوب” خواهد بود. . من شدیدا این کتاب را توصیه می کنم

در این سخنرانی TEDx 2017 می توانید کمی بیشتر با روش خواهران بادبادک در استقامت بدن آشنا شوید:

این پست حاوی پیوندهایی از وابستگان آمازون است. من به عنوان یک همکار آمازون با خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از: شکستن افسانه های تغذیه ای و برای توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود دارند و انتخاب های غذایی را انجام می دهند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید