بچه های مدرسه زمستانی: خوب نگه داشتن آنها یک مسئولیت مهم است


روزهای مدرسه در حال اوج گرفتن است زیرا ماه های گرم تابستان به سرعت در حال سقوط به پاییز و زمستان هستند. (آه) همانطور که پیش بینی می کنیم این ماه های سرد طولانی ، بسیاری از ما کنجکاو هستیم این زمستان چگونه با زمستان های پیش از آن فرق خواهد کردبه این سوالی است که در چند سال گذشته نیازی به بررسی آن نبوده ایم. (آه بزرگ دیگری):>)

برخی از ما نگران همه دستورالعمل های جدید در این سال تحصیلی هستیم که پس از یک ماه حرکت ماهانه در ارتباط با ماسک ها ، کلیدها و واکسن ها ظاهر شده است که برخی هنوز به آن شک ندارند. به همین دلیل است که من فکر می کنم ایده زمستان گذرانی بچه های ما موضوع خوبی برای نوشتن از دیدگاه فردی در عرصه غذا خواهد بود. بنابراین بیایید در مورد مسائل کودکان و چگونگی ایمن نگه داشتن آنها در برابر بیماری های جدی صحبت کنیم ، نه فقط در این سال ، بلکه در سالهای آینده.

توصیه می کنم فوراً یکی از بهترین کتاب ها را در زمینه تهیه غذاهای آسان و مغذی در زمان کم ثبت کنید: کتاب آشپزی برای سنت های تغذیه کودکانبه شاید قبلاً نسخه ای دارید که می شناسید –یا شاید شما یک نسخه دارید ، اما بیشترین خوانده شده در زندگی شما نبوده است. در هر صورت ، شکستن صفحات این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید انواع تنقلات سریع ، غذاهای آسان ، ساندویچ ها و نوشیدنی های سالم خوشمزه را تهیه کنید که حتی بچه ها می توانند در تهیه آن کمک کنند. (لبخند) اگر هنوز آن را ندارید ، بروید و این کتاب را بخرید. سپس برگردید و ایده های بیشتری را برای بچه های زمستانی در زیر بیاموزید.

درمان دیگری که من به شدت توصیه می کنم این است جایزه: گام های ساده برای سلامتی روزانه توسط پائولا ویدیش والدین نکات مفیدی را در مورد گام های کوچکی که می توانند برای کمک به خانواده خود در راه داشتن یک شیوه زندگی سالم بردارند ، خواهند یافت.

روزهایی که دستور مستقیم می دهیم و به فرزندانمان می گوییم چه کار کنند ، مدت هاست که سپری شده است. بله ، این چیزی است که من بیشتر در فرزندپروری امروز می بینم. من تشخیص می دهم که والدین کمابیش به نوعی مذاکره روی آورده اند تا فرزندان را وادار به انجام کارهای ما کنند. (لبخند) با این حال ، به نظر می رسد اکثر والدین برنده هستند و چه راهی بهتر از بچه ها در کنار شما وجود دارد تا با غذاهای مغذی و داروهای ملایم که به آنها کمک می کند تا از خوردن غذا دور شوند. افزایش آنتی بیوتیکبه اگر فکر می کنید آنتی بیوتیک ها راهی عالی برای بیماری کودکان هستند ، لطفا دوباره فکر کنید وبلاگ من را در مورد نحوه نگه داشتن آنتی بیوتیک ها ، از جمله جستجوی جایگزین های ایمن تر ، بخوانید.

وقتی در این مقاله تحقیق کردم ، متوجه شدم که پنج بیماری زیر شایع ترین بیماری های زمستانی هستند که کودکان با آن روبرو هستند ، اما لزوماً ناشی از هوای سرد نیست ، همانطور که بسیاری از ما فکر می کنیم. بلکه بیشتر آنها به دلیل انسداد در کلاس های درس یا در خانه ایجاد می شود ، جایی که هوای تازه بخشی از محیط طبیعی نیست. روی پیوندها کلیک کنید تا در مورد هر یک از این شرایط جدی بیشتر بدانید.

قبل از محاصره ، “خداحافظ گرم ، سلام سرد: علت واقعی سرماخوردگی زمستانی” را نوشتم. نقل قول زیر از این مقاله در مورد اهمیت سیستم ایمنی بدن ما است خیلی دقیق وقتی صحبت از پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا می شود.

“درمان سلامت موارد زیر اعضای اصلی بدن به نظر من تنها راه برای حفظ سیستم ایمنی قوی و کارآمد است و متخصصانی که با آنها مشورت کرده ام با من موافق هستند. این قسمت های اصلی بدن به شرح زیر است:

“دستگاه گوارش: این اولین خط دفاعی است که از رفاه عمومی ما محافظت می کند. و معده ، جایی که اسید کلریدریک (HCI) در آن تولید می شود ، مهم است. HCI غذاهای مصرفی ما را تجزیه می کند و عوامل بیماری زا و سموم موجود در غذاهای ما را از بین می برد. HCI همچنین از انگل جلوگیری می کند. توجه به این نکته ضروری است که HCI پس از چهل سالگی شروع به کاهش می کند. داروها ، مانند مسدود کننده های اسید برای رفلاکس اسید ، از تولید HCI و سایر عملکردهای گوارشی جلوگیری می کنند. [Note: ½–1 tablespoon apple cider vinegar with a bit of water is an inexpensive way to replace supplemental hydrochloric acid.]

“رابطه روده و ایمنی: احتمالاً شنیده اید که 70-90 درصد کامل سیستم ایمنی بدن به سلامت دستگاه گوارش ما بستگی دارد. در ادبیات جامع و پزشکی اشاره های زیادی به این واقعیت شده است. اغلب به نام ما “مغز دوم‘یا’مرکز هوش گوارشیبه این ارتباط روده ایمنی از آنجا شروع می شود که بدن ما 90 درصد باکتری است.

“بله ، برای هر سلول بدن شما ، نه سلول باکتری دارید که در بدن و روی بدن شما زندگی می کنند. و بیشتر آن باکتری (به نام فلور روده) در دستگاه روده شما زندگی می کندبه به همین دلیل است که سلامت فلور روده ای شما برای سلامت بدن شما و فرزندان شما بسیار مهم است. “

  1. روغن نارگیلبه به بچه ها هر مقدار که می خواهند روغن نارگیل ارگانیک بدهید. این بدن درونی گرمتر است ، که برای بدنش معروف است خواص ضد ویروسی ، ضد باکتریایی ، ضد قارچی و ضد میکروبی، باید روزانه استفاده شود. با آن بپزید ، روی ساندویچ ها بگذارید ، آن را در سوپ ها و نوشیدنی های داغ ذوب کنید ، یا فقط از قاشق غذا بخورید!
  2. ابگوشتبه آب گوشت استخوان را برای بچه ها و بقیه اعضای خانواده با دستورالعمل های تهیه کنید آبگوشت تغذیه ای توسط سالی فالون مورل و کایلا تی دانیل. (همچنین پست وبلاگ من “آبگوشت پزشکی برای مشکلات زمستانی” را بخوانید))
  3. روغن کبد مورپاتیکبه کودکان را با دوز روزانه روغن تخمیر شده از کبد ماهی کاد از مرتع سبز یا روغن کبد ماهی از فرآیند استاندارد شروع کنید. هر دو منابع طبیعی ویتامین D را تامین می کنند و برای گرم کردن دمای داخلی بدن مفید هستند.
  4. شیر خامبه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تأثیر قوی شیر خام بر بدن ، پست وبلاگ من “بیداری شیر خام!”

2 مکمل غذایی پیشنهادی کامل

  1. کنگاپلکس جویدنی. این مکمل غذایی کامل از فرایند استاندارد شامل یک غده تیموس ، یک اندام لنفاوی اولیه تخصصی سیستم ایمنی است که در غذاهای کامل غلیظ یافت می شود.
  2. مخمر اسید شیر. این ویفرهای جویدنی را بعد یا همراه با غذای کودکان اضافه کنید. (مگر اینکه قصد دارید غذاهای تخمیر شده را مطابق شکل تهیه کنید رفاه خود را بپزید و سالی فالون مورل سنت های تغذیه ای.)

در نهایت ، کلید – مثل همیشه – این است تغذیه ، تغذیه و تغذیه! اوه ، و یک بغل بزرگ قبل از خواب همیشه یک حرکت خوشامدگویی و آرامش بخش است که بسیاری از والدین خسته و فرسوده گاهی اوقات آن را فراموش می کنند. زمستان زمان خوبی برای به خاطر سپردن این لحظات ارزشمند است.

فرزند گرانقدر من

بزرگترین هدیه ای که می شناسیم
کودکی است که برای دوست داشتن و رشد متولد شده است.
یک مفهوم به خودی خود یک معجزه است.
آغاز زندگی جدید و سلامتی

چنین گنجی فرزند گرانقدر شماست ،
که در هر آغوش و بوسه موفق خواهد شد.
آنها را نزدیک خود نگه دارید و برای آنها آهنگ بخوانید.
آنها فقط برای مدت طولانی کودک خواهند بود

ممکن است همیشه بوی تمیز و شیرین نداشته باشند ،
پوشک کثیف یا پارچه مرطوب
اما با نوازش عاشقانه و لبخند زیبا ،
همه لذت های پدر و مادر بودن ارزشش را دارد.

“خداوندا ، از فرزند گرانقدر ما سپاسگزارم.”
“لیزا رانستدلر.”

سلب مسئولیت توسط ماریا اتوود ، CNHP: من یک متخصص بهداشت طبیعی معتبر (CNHP) هستم و یک پزشک نیستم. من تشخیص ، تجویز ، درمان یا ادعای پیشگیری ، تسکین یا درمان بیماریهای انسانی را انجام نمی دهم. لطفاً قبل از پیروی از توصیه هایی که در پست های وبلاگ یا وب سایت خود انجام می دهم ، به پزشک یا پزشک خود مراجعه کنید.

تصاویر از iStock / Wavebreakmedia (اصلی) ، Prostock-Studio (مادر و دختر بیمار) ، nadisja (روغن نارگیل).

ماریا اتوود ، CNHP

ماریا اتوود یک متخصص بهداشت طبیعی نیمه وقت و Weston A. Price Chapter Leader در کلرادو اسپرینگز ، CO است. از وب سایت وی در TraditionalCook.com دیدن کنید. به مریم هم نگاه کنید رفاه خود را بپزید DVD (همچنین به عنوان دوره آموزش الکترونیکی موجود است) و حتماً آن را دنبال کنید نکاتی از سرآشپز سنتی وبلاگ.
محصولات مری اتوود

رفاه خود را بپزید



دیدگاهتان را بنویسید