بهترین مکمل برش عضلات


بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات | برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

مکمل ها گلوله های جادویی برای چربی سوزی نیستند ، اما می توانند به شما در کاهش وزن سالم در کنار رژیم غذایی مناسب و ورزش کمک کنند. ابتدا رژیم غذایی شما باید به موقع انجام شود. شما باید مطمئن شوید که غذاهای تمیز ، سالم و مغذی می خورید. هنگامی که مطمئن شدید رژیم غذایی بهینه است ، می توانید تمرین خود را کامل کنید. برای سوزاندن چربی به ماهیچه نیاز دارید. این قسمت دوم معادله است و به اندازه کافی مطمئن شوید تمرینات قلبی آنچه انجام می دهید (سطح فعالیت شما بستگی به متابولیسم ، نوع بدن ، سطح فعالیت و غیره دارد). پس از اختصاص خود به آموزش ، آماده آخرین قطعه پازل هستید: بهترین مکمل های بدنسازی برای برش عضلات!

برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟

آیا بدن باریک در ورزشگاه یا آشپزخانه رشد می کند؟ خوب ، هر دو مکان ضروری است. کاهش وزن و کاهش وزن به معنای ترکیبی از بین رفتن چربی اضافی و رشد ماهیچه ها است ، بنابراین بسته به تناسب اندام شما ، ممکن است این کار مدتی طول بکشد. برش ماهیچه به معنای کاهش درصد چربی بدن و حفظ توده عضلانی بیشتر است. این امر باعث می شود ماهیچه های شما به دلیل مقدار بسیار کم چربی در بدن به طور قابل توجهی از طریق پوست قابل مشاهده باشند. درصد چربی بدن باید بین 6 تا 10 درصد باشد تا بدن بریده شود. چربی برای اندام های حیاتی مهم است. بنابراین ، درصد چربی کمتر از 6 for برای مدت طولانی توصیه نمی شود. برای یافتن درصد چربی و ماهیچه بدن به همراه درصد آب و وزن استخوان می توانید از آزمایش ترکیب بدن استفاده کنید.

مولتی ویتامین

گزارش شورای تغذیه مسئول (CRN) بهترین مکمل های بدنسازی برای دوره برش و جداسازی عضلات این را نشان دهید:

استفاده مداوم از مولتی ویتامین ها (ترجیحاً با مواد معدنی) و سایر مکمل های غذایی (مانند کلسیم یا اسید فولیک) اثرات مثبت قابل اندازه گیری را در طیف وسیعی از روابط بهداشتی نشان داده است. “


نیازی به گفتن نیست که در طول رژیم گاهی اوقات برخی از مواد مغذی ضروری که معمولاً از غذاهایی که از رژیم غذایی خود حذف می کنید دریافت می کنید.

مکمل BCAA برای برش و جداسازی ماهیچه ها

احتمالاً می دانید که آمینو اسیدها اجزای سازنده یک پروتئین هستند. وقتی یک غذای پروتئینی می خورید ، آن را به اسیدهای آمینه و زنجیره های کوتاه آمینو اسید تبدیل می کند که به اندازه کافی کوچک هستند و جذب جریان خون می شوند. این اسیدهای آمینه طیف وسیعی از تأثیرات را بر بدن دارد ، از ساختن و ترمیم بافت ها تا تولید مواد شیمیایی که مغز ما را قادر می سازد عملکرد بهتری داشته باشد و به شما انرژی لازم را می دهد تا همزمان تمرینات خود را به حداکثر برسانید. فرآیند نیز از نظر علمی ثابت شده است که آمینو اسیدهای شاخه ای (BCAA) باعث بهبود سریع و افزایش تولید ATP و افزایش حجم سلول ، جلوگیری از خستگی با جلوگیری از ورود تریپتوفان به مغز ، افزایش می شود. سنتز پروتئین به حفظ عملکرد سیستم ایمنی و سلامت دستگاه گوارش کمک می کند. ترویج اتساع عروق ، که می تواند منجر به جذب و جذب بهتر پروتئین ها و افزایش سطح هورمون رشد شود.

حتما بخوانید: مکمل های چربی سوزی

BCAE یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای سوزاندن ماهیچه ها و چربی ها است زیرا تضمین می کند که از کاتابولیسم (از دست دادن اندازه ماهیچه ها) جلوگیری می کنید و حتی اگر کالری ندارید توده عضلانی را حفظ می کنید. فقط بدانید که این مکمل برای دوره برش عضلات برای بهبود انرژی ، بازسازی ماهیچه ها و تنظیم سیستم ایمنی بدن معجزه می کند.

پروتئین آن ، بهترین مکمل برای خشک کردن و برش بدن است

پروتئین آن بلوک های لازم را برای تولید اسیدهای آمینه در بدن فراهم می کند که برای ساختن بافت ماهیچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. مطالعاتی وجود دارد که پروتئین آن را با منابع دیگر مقایسه می کند.

آنها دریافتند که این نوع پروتئین دارای ترکیب کاملی از ترکیب کلی اسید آمینه و در غلظت مناسب برای عملکرد مطلوب در بدن است. مهمتر از همه ، مصرف مداوم پروتئین همراه با ورزش منجر به عضله سازی مداوم می شود.

اگر نگران تناسب اندام خود هستید ، از مکمل های پروتئینی اجتناب نکنید. به همین دلیل ، بازار پروتئین می تواند مکانی هیولایی و قریب به اتفاق باشد. اما نگران نباش! اگر قصد دارید در حین چربی سوزی عضله سازی کنید (یا حداقل توده عضلانی را حفظ کنید) ، ممکن است این س ariseال پیش بیاید برای قطع عضلات چه مکمل هایی باید مصرف کنیم؟ پروتئین جدا شده بهترین انتخاب شماست. این امر دو دلیل دارد:

  1. در هر قسمت از پروتئین جدا شده بیش از 90 درصد پروتئین وجود دارد
  2. این یک پروتئین کامل با همه 9 اسید آمینه ضروری است

پروتئین ها از بیست اسید آمینه تشکیل شده اند که 11 مورد از آنها ضروری نیستند ، در حالی که 9 مورد ضروری هستند. اسیدهای آمینه ضروری آنهایی هستند که بدن قادر به تولید آنها نیست. این بدان معناست که آنها به منابع نیاز دارند. بنابراین ، آنها توسط غذاها یا در دنیای امروز با مصرف مکمل ها تأمین می شوند. پروتئین جدا شده V یکی از پروتئین های کامل است زیرا حاوی همه 9 اسید آمینه ضروری است. آنها همچنین درصد بسیار بالایی از پروتئین در هر وعده دارند ، به این معنی که شما گرمای خود را برای پرکننده ها یا کربوهیدرات ها هدر نمی دهید. مکمل پروتئینی آن باعث رشد بافت ماهیچه ای نازک می شود. و در مورد کاهش وزن ، این دقیقاً همان چیزی است که شما باید به دنبال آن باشید. تحقیقات نشان داده است که پروتئین آن باعث کاهش چشمگیر وزن در مکمل های فعال می شود ، درصد چربی بدن را کاهش می دهد و فیبرهای عضلانی بدون چربی را تقویت می کند.

حتما بخوانید: راهنمای جامع مکمل های چربی سوزی!

گلوتامین

تحقیقات نشان می دهد که پس از ورزش شدید ، سطح گلوتامین در بدن تا 50 درصد کاهش می یابد. از آنجا که بدن به گلوتامین به عنوان سوخت سلولی برای سیستم ایمنی متکی است ، مطالعات علمی نشان می دهد که مکمل گلوتامین می تواند تجزیه ماهیچه ها را به حداقل برساند ، متابولیسم پروتئین را بهبود بخشد و یکی از بهترین مکمل های بدنسازی برای تن ماهیچه ها است. از آنجا که بدنسازان هنگام ورزش از گلوتامین زیادی استفاده می کنند ، سیستم ایمنی بدن به شدت به این آمینو اسید وابسته است. اگر بدن ماهیچه ها را از گلوتامین برای استفاده در جاهای دیگر ، مانند انتقال نیتروژن یا حفظ سیستم ایمنی بدن محروم کند ، می تواند رخ دهد. مکمل گلوتامین قطعاً برای حفظ ماهیچه مهم است – نه برای از دست دادن آن!

چربی سوز دوره برش را تکمیل می کند

ترموژنیک مکمل چربی سوز است (“اصطلاح” از کلمه “آتش” گرفته شده است). چندین روش وجود دارد که نشان می دهد چگونه ترموژنیک به حذف چربی کمک می کند:

  • آنها به خوبی متقاعد شده اند که بافت چربی سرسخت باز می شود و به چربی اجازه می دهد تا وارد جریان خون شود و در طول ورزش به یک منبع انرژی قابل استفاده تبدیل شود.
  • Thermogenics ، همانطور که از نامش پیداست ، به افزایش دمای بدن شما در داخل کمک می کند ، بنابراین بدن شما گرم می شود و در نهایت کالری بیشتری در پایان روز می سوزاند.

پیش آموزش L-Arginine / Nitroxide Accelerator

نیتروکسید گردش خون را کنترل می کند و بین سلول های عصبی پیام ارسال می کند. این واقعیت که اکسید نیتروژن جریان خون را افزایش می دهد باید برای بدنسازان جالب باشد ، زیرا افزایش جریان خون به رساندن مواد مغذی بیشتر به ماهیچه ها کمک می کند ، بنابراین در هنگام استرس به عضله سازی کمک می کند. مکمل های حاوی آرژینین اخیراً به دلیل توانایی آنها در تولید آرژنین نیتروژن مونوکسید ، توانایی آن در از بین بردن رادیکال های آزاد و همچنین نشان دادن سلول های ماهیچه ای ، ترشح هورمون رشد ، حفظ کلسترول سالم و افزایش متابولیسم چربی رایج شده است. همچنین تصور می شود که آرژنین به دلیل قابلیت گسترش عروق خونی و سنتز پروتئین ها برای رشد ماهیچه ها مهم است.

افزودن یکی از این مواد تضمین می کند که شریان های شما گشاد می شوند (“پمپ”) ، در نتیجه اکسیژن و مواد مغذی به سلول های شما افزایش می یابد. داشتن مقداری کافئین در مکمل (اگر به مواد محرک حساس نیستید) نیز می تواند به انرژی کمک کند. نیتروکسید (NO) یک گشاد کننده عروق است. ماده ای که به شل شدن عضلات پوشاننده عروق کمک می کند و به آنها اجازه می دهد تا بیشتر باز شوند. این باعث افزایش جریان خون و کاهش فشار خون می شود. دلیلی وجود دارد که چاقی با فشار خون بالا مرتبط است. در واقع ، چندین دلیل مهم وجود دارد که باعث می شود بافت چربی تمایل به رشد در عروق داشته باشد. این فشار زیادی به قلب وارد می کند ، زیرا باید خون را کمتر از جهت ایده آل مجبور کند.

حالا تصور کنید که راه را گسترده کرده اید. این همان چیزی است که اکسید نیتریک به آن دست می یابد ، خواه شریان های شما به طور کلی سالم باشند یا نه. شتاب دهنده های اکسید نیترات مکمل هایی هستند که به طور طبیعی تولید این ترکیب را در بدن افزایش می دهند. وقتی خون به راحتی وارد عضلات می شود ، اولین چیزی که در مورد شتاب دهنده های اکسید نیتروژن به آن توجه می کنید پمپ باور نکردنی در حین تمرین است. با افزایش جریان خون در حین ورزش ، مطالعات نشان داده است که NO می تواند تحمل فرد را نسبت به ورزش های فیزیکی افزایش دهد. به طور تقریبی ، این می تواند مدت زمان آموزش شما را افزایش داده و پویایی تمرین شما را تغییر دهد.

منیزیم بهترین مکمل بدنسازی برای برش عضلات است

به نظر من ، این یکی از کم ارزش ترین مکمل های موجود در بازار است. دو روش اصلی وجود دارد که منیزیم می تواند به عنوان یک عمل کند مکمل های دوره برش اعمال:

  1. کاهش خستگی عضلات و افزایش استقامت بدنی
  2. کیفیت خواب را بالا ببرید تا بدن شما بهبود یابد و روز بعد دوباره این کار را انجام دهد

منیزیم یک ماده معدنی است که در بدن انسان و سراسر جهان یافت می شود. این یک عنصر شیمیایی است که آن را ضروری می کند. در واقع منیزیم در هر سلول بدن شما وجود دارد. به همین دلیل است که می تواند نقش مهمی در سلامتی و رفاه شما ایفا کند. نکته نگران کننده این است که بدانید تقریباً از هر دو ایرانی یک نفر منیزیم کافی دریافت نمی کند. با این حال ممکن است عالی به نظر نرسد! منیزیم در بیش از 300 فرایند بیوشیمیایی در بدن نقش دارد. این به تولید انرژی ، ساخت پروتئین ، جلوگیری از بیماری های قلبی کمک می کند و حتی عملکردهای مغزی مانند یادگیری و حافظه را نیز بهبود می بخشد.

دلیل دوم برای لیست منیزیم تأثیر عمیق آن بر عادات خواب است. منیزیم گلیسینات ، به ویژه ، به تولید ملاتونین (مهمترین ماده شیمیایی خواب بدن) کمک می کند ، زمان خواب را افزایش می دهد ، راندمان خواب را کاهش می دهد و “بیدار شدن صبح زود” را کاهش می دهد. اگر تا به حال سعی کرده اید یک سبک زندگی سالم جدید را شروع کنید ، می دانید که بدن و ذهن شما بعد از هفته اول چقدر احساس خستگی می کند. کلید بهبودی طولانی مدت این است که مطمئن شوید می توانید در پایان هر روز تنظیم مجدد داشته باشید ، و هیچ چیز بهتر از یک خواب خوب شبانه وجود ندارد.

حتما بخوانید: بهترین مکمل های چربی سوزی و در عین حال افزایش حجم

مکمل ال کارنیتین برای برش و جداسازی ماهیچه ها

ال کارنیتین یک اسید آمینه است که اغلب برای کسانی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند توصیه می شود ، اما تأثیر مثبت آن بر عملکرد مغز نیز توصیه می شود. کاهش چربی چیزی است که باعث شده این مکمل بسیار مورد استفاده قرار گیرد بهترین مکمل های بدنسازی برای حجم ماهیچه ها معروف است و دلیل موجهی دارد. یک مطالعه دو گروه از ورزشکاران را مقایسه کرد. یک گروه 2 گرم ال کارنیتین با کربوهیدرات قند بالا صبح قبل از ورزش مصرف کردند ، در حالی که گروه دوم فقط کربوهیدرات مصرف کردند. نتایج نشان داد گروهی که از ال کارنیتین استفاده کردند 55 درصد چربی بیشتری در حین ورزش شدید سوزاندند. از دیگر مزایای این چربی سوز می توان به کاهش درد عضلات ، بهبود سریعتر بعد از ورزش و مقاومت بهتر در برابر خستگی اشاره کرد. بهترین راه برای مصرف ال کارنیتین کربوهیدرات است. مطالعات نشان می دهد که سطح انسولین باید به میزان قابل توجهی بالاتر باشد تا ال-کارنیتین وارد سلول های ماهیچه ای شود ، جایی که باید برای بهترین نتایج بدست آید.

برای مشاهده مقالات مرتبط با این مقاله ، به صفحه آن بروید مکمل های بدنسازی و برای مشاهده مقالات دیگر در صفحه وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید