برخی از سفرها مهمتر از مقصد هستند


زمان خواندن: 6 دقایق

وقتی چیزی را می خواهید ، احتمالاً آن را در اسرع وقت می خواهید. این درست است که آیا مورد نظر شما به معنای واقعی کلمه یک شی (یک ماشین جدید ، یک خانه ، یک جفت کفش) است یا یک مهارت / ویژگی (یک پیانیست کنسرت کلاسیک یا یک خوراک شهودی).

بیایید روی آخرین آرزوی خود مکث کنیم: خوردن شهودی. من به بسیاری از مردم کمک کرده ام که غذای شهودی را بیاموزند و تمرین کنند ، و تقریباً هیچ کس آن را مانند یک اردک به آب نمی برد. دست اندازهایی در جاده وجود دارد. سوئیچ ها وجود دارد. صعود از کوه ها به چه صورت است. من نگرانی هایی مانند “احساس می کنم پیشرفت نمی کنم” یا “نمی دانم هفته گذشته چه شد … احساس می کنم کاملا عقب افتاده ام” را می شنوم. (البته ، من نیز می شنوم ، “فکر می کردم رفتن به آن شام سخت خواهد بود ، اما من واقعاً می توانم از غذا لذت ببرم و خودم را راضی نگه دارم ، نه چاشنی.”)

شرایطی وجود دارد که مقصد مهمتر از سفر است. وقتی به پاریس پرواز می کنم ، هدف دارم پاریس، نه به این دلیل که من از حدود 11 ساعت در هواپیما بودن لذت می برم ، حتی اگر با کتاب ها ، فیلم ها ، لباس های راحت سعی کنم پرواز را تا حد ممکن لذت بخش کنم. اما در بسیاری از موارد ، آنچه واقعاً اهمیت دارد این است یک سفربه این شامل سفر غذایی بصری است.

سفر بی پایان ، قسمت 1

یک دلیل بزرگ که سفر می تواند مهم باشد این است که سفر خط پایان ندارد. برای مثال ، فرض کنید می خواهید پیانیست کنسرت کلاسیک باشید. این رویای شماست. شما مطالعه می کنید و تمرین می کنید ، تمرین می کنید و مطالعه می کنید و یک بار در کارنگی هال اجرا می کنید. حورا! (خوب ، شما احتمالاً ابتدا در مکانهای کنسرت کوچکتر اجرا کرده اید ، اما هنوز.)

شما مطمئناً حرفه بالایی دارید ، اما آیا این واقعیت دارد؟ آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ خیر شما هرگز یادگیری را متوقف نمی کنید ، هرگز رشد خود را متوقف نمی کنید. من خوانده ام که پیانیست های کنسرت 3 تا 4 ساعت در روز تمرین می کنند و حتی رقاصان اولیه باله هر روز یاد می گیرند که مهارت ها و تکنیک های خود را اصلاح کنند.

من کاملاً مطمئن هستم که حتی پیانیست های نخبه روزهایی دارند که موسیقی را احساس نمی کنند ، یا در اجرای قطعه ای که صد بار به زیبایی آن را اجرا کرده اند اشتباه می کنند. آنها ممکن است ارائه ای داشته باشند که تکنیک آنها کامل باشد ، اما روح کافی را در آن وارد نکرده اند. به همین ترتیب ، یک رقاص در بالای رشته خود می تواند صدمه ببیند یا بهترین عملکرد خود را انجام دهد زیرا با مشکلات شخصی جدی خارج از صحنه دست و پنجه نرم می کند.

در مورد خوردن بصری نیز چنین است. نیاز به مطالعه و تمرین دارد. زندگی تمرین. جایی که من می بینم مردم گیر می کنند زمانی است که “خوردن بصری” را می خوانند ، اما در واقع مهارت هایی مانند ایجاد گرسنگی و سیری و ایجاد صلح با همه غذاها را تمرین نکنید. آنها از نظر فکری “دریافت می کنند” ، اما متوجه می شوند که اگرچه از نظر فنی به خود اجازه می دهند همه غذا را بخورند ، اما هنوز در خوردن احساس گناه می کنند. مسلم – قطعی خوراکی ها. به عبارت دیگر ، “اجازه” آنها برای خوردن بیشتر شبیه یک مجوز شبه بود.

سفر بی پایان ، قسمت دوم

حتی وقتی می توانید به درستی بگویید که یک خورده شهودی هستید ، شما آن را مطالعه کرده اید ، آن را تمرین کرده اید ، آن را زندگی کرده اید ، آن را درونی کرده اید ، دستان خود را گردگیری نمی کنید و خود را “تمام شده” اعلام نمی کنید.

چرا؟ زیرا شما هنوز در فرهنگ رژیم غذایی زندگی می کنید. اگرچه مهارت های خوردن بصری طبیعی است زیرا همه ما با آنها متولد شده ایم ، اما اینطور نیست به نظر می رسد طبیعی است ، زیرا اکثر مردم اهل خوردن بصری نیستند. ما به طور جمعی در آبهای رژیم غذایی شنا می کنیم ، نه آبهای خوردن شهودی.

در حال حاضر ، ما می توانیم کارهایی را انجام دهیم تا بر کیفیت آبی که در آن شنا می کنیم تأثیر بگذارد – و در واقع ، من همین کار را توصیه می کنم.

  • دنبال کردن افراد و گروه ها در شبکه های اجتماعی که از خوردن بصری ، پذیرش برای همه بدن ها و مراقبت از خود مثبت حمایت می کنند.
  • همچنان که به احتمال زیاد در حال دور شدن از فرهنگ رژیم غذایی هستید ، به پادکست ها گوش دهید و کتاب هایی در این زمینه بخوانید.
  • همچنان محدودیت هایی را در مورد گفتار رژیم غذایی و نظرات سنگین دیگران تعیین می کند.
  • به میزان گرسنه و کامل ادامه دهید و با کمی توجه به وعده های غذایی دسترسی پیدا کنید.

به طور فعال به تمرین مهارت های خوردن بصری و مهارت های پذیرش بدن خود ادامه دهید و احاطه شدن با منابعی که شما را با خوردن بصری و فلسفه های مرتبط مرتبط می کند ، می تواند به شما کمک کند تا مسیر خود را نسبتاً هموار طی کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در اسرع وقت با احساس ترحم به خود و عدم قضاوت در واقع در حال برخورد با مانعی باشید یا زندگی برای شما منحنی ایجاد کند.

سریع برخورد می کند ، می چرخد ​​و به جلو می چرخد

فرض کنید شما قبل از شروع سفر غذایی بصری خود یک غذای عاطفی جدی بودید. سپس ، با خوردن بصری ، شما توانستید جعبه ابزار استقامتی متنوع تری بسازید ، به طوری که وقتی شرایط سخت شد ، خوردن احساسی دیگر اصلی ترین کار شما نبود. اما پس از آن شما همیشه روز خالی دارید. و در جستجوی راحتی ، مستقیماً به غذا می روید. زیاده روی نکنید ، 200 دلار جمع آوری نکنید.

بسیار خوب ، این اتفاق می افتد. احساسات خود را بیش از حد احساس کردید و به غذا روی آوردید. شاید آن زمان واقعاً مهربان ترین انتخاب بود (خوردن بصری اصل شماره 7: احساسات خود را با مهربانی تحمل کنید) ، شاید شما فقط فکر نمی کردید. سریع ضربه خوردی شما در خروجی ای رفتید که واقعاً نمی خواستید از آن خارج شوید. اتفاق می افتد. شما شکست نخورید … این فقط بخشی از سفر است.

این ایده که وقتی به چیزی نگاه می کنیم ، راه دستیابی به آن ، کاملاً خطی خواهد بود ، همانطور که در تصویر بالا آمده است ، واقعاً به فکر رژیم غذایی است.به همانطور که در مورد “من این رژیم را شروع می کنم و سپس هفته ای X پوند کاهش می دهم و سپس به وزن مورد نظر خود می رسم و همه چیز فقط هلو خواهد بود.” این ایده آنقدر اشتباه دارد که برای تجزیه و تحلیل آن به یک پست وبلاگ دیگر نیاز است. اما کافی است به این نکته بسنده کنیم که فارغ از این واقعیت که همه ما متولد شده ایم و همه خواهیم مرد ، در زندگی چیز کمی کاملاً خطی است. بنابراین چرا باید با غذا رابطه صلح آمیز برقرار کنید و بدن شما متفاوت خواهد بود؟

گاهی اوقات ، مقصد بخشی از سفر است

برگردیم به قیاس سفر من به پاریس. (چون پاریس.) بنابراین سفر طولانی مدت هواپیما هدف شما از رفتن نیست. این فقط یک منبع برای پایان دلخواه شما است. اما بعد از رسیدن شما (منظورم به جز جت لگ) چه اتفاقی می افتد؟ آیا فقط در اتاق هتل خود نشسته اید یا Airbnb؟ امیدوارم اینطور نباشه! نه ، شما برای کاوش بیرون می روید.

و … امیدوارم شما کاری را که من اولین بار در پاریس بودم انجام ندهید. یعنی ، لیستی دقیق از کارها و مکانهای دیدنی داشته باشید که سعی می کنید حتی اگر احساس خستگی می کنید در آنها بمانید و اوه ، یک نگاهی به این کافه زیبا بیندازید که ای کاش می توانستیم آن را متوقف کنیم ، اما ما یک ITINERARY داریم!

نه ، امیدوارم در مورد معماری معماری ، نقاشی ها ، خواربارفروشی های مختلف خانگی در مونوپریکس ، جایی که آن خیابان کوچک و آسفالت شده جذاب است ، تعجب کنید ، چگونه می توان با کفش های پاشنه بلند دوچرخه سواری کرد ، خواه گربه ساکن در شکسپیر و شرکت (اینجا گربه واقعی در بالا) امروز آن را نوازش می کند – و چگونه پنیر ، شراب و نان می توانند به طرز وحشتناکی شگفت انگیز و در عین حال ارزان باشند.

به عبارت دیگر ، مقصد به سفر پر پیچ و خم خودش تبدیل می شود. (تنها ثباتی که ما در سفرهایمان در پاریس در حال حاضر داریم این است که شبی که وارد می شویم در همان رستوران معتبر اما نه لوکس غذا می خوریم و همیشه عصر چهارشنبه به لوور می رویم و بازدید خود را در اتاق مجسمه بزرگ به پایان می بریم ، بمان تا زمانی که آنها به معنای واقعی کلمه ما را بیرون بیندازند. عشق من به آن مجسمه ها به اندازه آنها ابدی است.)

وقتی یک ماشین جدید یا یک خانه جدید می گیرید ، آیا سفر شما به پایان رسیده است؟ خیر مطمئناً مراقبت و نگهداری زیادی وجود دارد ، اما شما همچنین با ماشین خود سفر می کنید و در خانه خود به یاد می آورید. این نیز بخشی از سفر است.

فکر نهایی

بنابراین وقتی در حال غذا خوردن و پذیرش بدن خود هستید و همه چیز خوب بوده است ، و ناگهان حال آنها خوب نیست ، مشکلی نیست. یا زمانی که انتظار داشتید در آزادراه باشید و در عوض متوجه می شوید که در جاده ای آسفالته به آرامی حرکت می کنید ، این هم اشکالی ندارد.

سفر زمان می برد. برای هر شخص متفاوت به نظر می رسد. و هیچ هدف نهایی و مطلق وجود ندارد. خط پایان ندارد بدون پست هدف این امر به ارمغان آوردن صلح غذایی بیشتر ، پذیرش جسمانی بیشتر (یا احترام یا عشق یا آزادی) ، ترحم بیشتر به خود ، کنجکاوی بیشتر در زندگی شما می انجامد. این یک یادگیری تدریجی از فرهنگ رژیم غذایی است که در هر دستشویی یا کامیونی که از آن عبور می کنید کمی عقب می ماند (و هنگام سوار شدن از گرفتن آن خودداری می کنید).

به امید خدا ، ما هرگز از یادگیری و رشد دست نمی کشیم. و این شامل یادگیری درباره خودمان است تا بتوانیم رشد و پیشرفت کنیم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از: شکستن افسانه های تغذیه ای و برای توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود دارند و انتخاب های غذایی را انجام می دهند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید