با مصرف قارچ خطر افسردگی را کاهش دهید – دکتر رویا خادمیان


199674 - کاهش خطر افسردگی با مصرف قارچ

با خوردن قارچ خطر افسردگی را کاهش دهید

قارچ ها به دلیل فواید زیادی که برای سلامتی دارند محبوب شده اند. تحقیقات جدید از دانشکده پزشکی هرشی پنسیلوانیا نشان می دهد که این غذاهای شگفت انگیز نه تنها خطر ابتلا به سرطان و مرگ زودرس را کاهش می دهند ، بلکه می توانند برای سلامت روان نیز مفید بوده و خطر افسردگی را کاهش دهند.

محققان اطلاعات مربوط به رژیم غذایی و سلامت روانی بیش از 24000 بزرگسال آمریکایی را در فاصله سالهای 2005 تا 2016 جمع آوری کردند و دریافتند افرادی که قارچ می خورند کمتر در معرض افسردگی قرار دارند.

به گزارش مدیکال اکسپرس ، قارچ حاوی ergot است ، یک آنتی اکسیدان است که می تواند بدن را در برابر آسیب سلولی و بافتی محافظت کند.

مطالعات نشان داده است که آنتی اکسیدان ها از چندین بیماری روانی مانند اسکیزوفرنی ، روان پریشی افسردگی و افسردگی جلوگیری می کنند.

قارچ ها منبع عالی اسید آمینه ارگوت هستند که یک ضد التهاب است و بدن انسان نمی تواند آن را سنتز کند و مقادیر بالای این ماده می تواند خطر استرس اکسیداتیو را کاهش دهد که می تواند علائم افسردگی را نیز کاهش دهد. جبریل با ، محقق ارشد

قارچ های دکمه ای شایع ترین نوع قارچ در ایالات متحده هستند و حاوی پتاسیم هستند که باعث کاهش اضطراب می شود. علاوه بر این ، برخی دیگر از قارچ های خوراکی ، به ویژه Hericium erinaceus ، می توانند از اختلالات عصبی ، از جمله افسردگی جلوگیری کنند.

نتایج این مطالعه نشان داد که مصرف زیاد قارچ مزایای بیشتری ندارد.

محققان در حال بررسی این موضوع هستند که آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز با یک وعده روزانه قارچ ممکن است خطر افسردگی را کاهش دهد.

گروه تجزیه و تحلیل دوم انجام داد تا ببیند آیا جایگزینی یک وعده گوشت قرمز یا گوشت فرآوری شده با یک وعده قارچ در روز می تواند خطر افسردگی را کاهش دهد و نتایج نشان داد که این جایگزینی با کاهش خطر افسردگی همراه نیست.

قبلاً تحقیقات کمی برای بررسی رابطه بین مصرف قارچ و افسردگی انجام شده بود ، و این مطالعه می تواند اهمیت استفاده از قارچ ها را به عنوان ابزاری برای کاهش افسردگی و جلوگیری از بیماری نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید