با مصرف روزانه این غذاها گرسنگی خود را از بین ببرید – دکتر رویا خادمیان


1871453 186 - با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

با مصرف این غذاها در طول روز گرسنگی خود را برطرف کنید

اگر به دلیل گرسنگی ناگهانی اغلب میان وعده می خورید ، وقت آن است که در رژیم غذایی خود تجدید نظر کنید و غذاهای کامل را به رژیم خود اضافه کنید تا در طول روز احساس گرسنگی کمتری کنید.

غذاهای محتوا غذاهای کامل و فرآوری نشده ای هستند که حاوی مواد مغذی مانند فیبر ، پروتئین و چربی های سالم هستند. در این مقاله شما را با چهار غذای سالم و در عین حال رضایت بخش آشنا می کند که می توانید برای کنترل گرسنگی در بیشتر موارد از آنها استفاده کنید.

۱بهآجیل

آجیل ها به دسته غذاهای پر کننده تعلق دارند و می توانند بدون نگرانی در رژیم غذایی سالم گنجانده شوند. آجیل سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و 6 ، غنی از غذاهای قوی مانند کلسیم است و حاوی هر سه درشت مغذی پروتئین ، کربوهیدرات و چربی است. سعی کنید مخلوطی از آجیل های مختلف مانند گردو ، بادام و فندق بخورید. مصرف این نوع آجیل غذای کافی برای شما فراهم می کند.

۲بهماهی

میزان بالای پروتئین و امگا 3 موجود در ماهی های چرب (مانند ماهی تن یا ماهی آزاد) یک گزینه عالی برای جلوگیری از گرسنگی است. اسیدهای چرب موجود در غذاهای دریایی باعث سلامت قلب و حفظ سلامت مغز می شود. جالب است بدانید ماهی علاوه بر خاصیت سیری ، در تقویت و بهبود خلق و خو نیز تأثیر دارد!

۳بهتخم مرغ

تخم مرغ منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. یک مطالعه در سال 2011 سیری افرادی را که برای ناهار تخم مرغ ، مرغ و سیب زمینی مصرف می کردند ، مورد آزمایش قرار داد. در این مطالعه مشخص شد که تخم مرغ نسبت به سیب زمینی تأثیر سیری بیشتری دارد! برای استفاده کامل از ارزش تغذیه ای تخم مرغ ، باید زرده و سفیده تخم مرغ را بخورید تا امگا 3 و حداکثر پروتئین دریافت کنید.

۴بهسبزیجات

مطالعات نشان می دهد که سبزیجات اگرچه فیبر زیادی دارند ، اما به راحتی می توانند مصرف غذا را افزایش دهند. سعی کنید نیمی از بشقاب خود را با سبزیجات پر کنید (با سبزیجات برگ دار شروع کنید ، سپس سایر سبزیجات با رنگ های مختلف را امتحان کنید). خوردن سبزیجات به شما کمک می کند احساس سیری بیشتری داشته باشید و میزان مصرف سایر درشت مغذی ها را متعادل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید