بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.


بازگشت به اصول اولیه با اضافه بار پیشرونده.

27 فوریه 2021 –

آیا می توان در صنعت تناسب اندام هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی درباره اینکه بهترین برنامه برای رشد ، تقویت و پیشرفت عضلات چیست ، سردرگمی زیادی ایجاد شود؟ و من کاملاً درک می کنم که چرا بسیار زیاد است.

IMG_4047

با آموزش چرخش در هر پست و افرادی که یک پا را از نرده دراز کشیده اند ، دانستن اینکه برای یافتن برنامه ای که مناسب شماست به کجا مراجعه کنید ، بسیار طاقت فرسا خواهد بود.

اگر خود 20 ساله ام را که به تازگی در دنیای lev جا افتاده بود به خاطر بیاورم ، از یک وب سایت بدنسازی مدرسه قدیمی با مربی مشهور استفاده کردم و برنامه او را برای T. دنبال کردم.

ما همه اصول اولیه را انجام دادیم. بکشید ، فشار دهید ، خم شوید ، لولا را بچرخانید و بچرخانید.

و حدس بزنید … من تغییر را دیدم.

IMG_4021

من ماهیچه ها را تقویت کردم ، در حرکتهای خود تقویت و پیشرفت کردم.

چطور این کار را کردم؟ اضافه بار پیشرونده

من نمی توانم این موضوع را به اندازه کافی با مشتریانم در داخل و خارج از ورزشگاه تأکید کنم. برای مشاهده تغییرات ، باید انگیزه بیشتری ایجاد کنیم.

اضافه بار پیشرونده زمانی است که شما به تدریج وزن ، دفعات یا تعداد تکرارها را در تمرینات قدرتی خود افزایش می دهید.

به عنوان مثال ، اگر از دمبل های 5 پوندی برای حلقه های بازویی خود استفاده کرده اید و می پرسید چرا پیشرفت عضلات دو سر را مشاهده نمی کنید ، ممکن است زمان پیشرفت به دمبل بعدی ، تغییر تکرار یا سرعت خود را کند کنید

اگر در حال کار در خانه هستید و فقط یک جفت دمبل دارید ، می توانید این دمبل ها را تقویت کرده و احساس سنگینی کنید اما با افزایش تکرار و / یا کاهش سرعت (1-2 را بیندیشید و سپس به سمت پایین بکشید) 1-2-3 )

IMG_4164

همچنین می توانید بر روی پاکسازی فرم خود به عنوان یک محرک افزایش یافته کار کنید.

به عنوان مثال ، من با دوستم سام در مورد چگونگی محکم کردن هسته خود در طول تمرینات کار کردم. این نه تنها تمرین را کاملاً متفاوت کرد ، بلکه بسیار پایدارتر بود ، که باعث افزایش محرک بدن من شد.

در حال حاضر شما همچنین می توانید با افزایش کار در زمان کمتری پیشرفت کنید.

اگرچه ، سال گذشته ، من چنین طرز فکری داشتم که بدون اینکه در آن مهارت داشته باشم خیلی کار کردم.

یک تفاوتی هست.

IMG_4270

این بدان معنا نیست که برای انجام بیشتر کار ، باید 50 فرورفتن بین فرهای بازویی خود انجام دهید ، اما شاید برای افزایش چالش و تحریک ، دوره استراحت خود را بین فرهای بازویی کوتاه کنید.

آیا تفاوت را میبینید؟

تعدادی از مواردم را کنار هم قرار دادم بازگشت به پایه با دوستانم در آدیداس ، بنابراین همه شما می توانید برای تمرین بعدی خود پس انداز کنید! اینها حرکاتی هستند که من در طول یک سال گذشته به آنها بازگشته ام و بدن من احساس می کند خوب و قوی است که به اصول اولیه پایبند باشد و از اضافه بار تدریجی استفاده کند.

عینک های پاشنه بلند هک شده

HEGS

با HEGS از یک بشقاب برای بلند کردن پاشنه استفاده می کنید.

IMG_4281

با انجام این تنوع ، نوعی بی حسی را برطرف می کنید و به زانوها و باسن اجازه می دهید تا حرکت کامل را انجام دهند.

وقتی که سعی می کنید کمر را از معادله خارج کرده و بر تحرک و ثبات مناسب مفصل ران تمرکز کنید ، بسیار مهم است.

1 بازوبند

1AR

غالباً وقتی مردم یک “ردیف” انجام می دهند ، شانه خود را به سمت گوش خود بالا می آورند و اجازه می دهند عضله تله خود به جای عضله پهن خود تسلط پیدا کند.

روی یک کشش جزئی در پایین حرکت تمرکز کنید تا میله را باز کنید ، آرنج را به عقب فشار دهید و این وزن را به باسن خود بیاورید ، نه به قفسه سینه.

1/2 پرس زانو زانو

1AP

در مورد ثبات شانه صحبت کنید! پرس بالای 1/2 زانو (مخصوصاً با کتری) مکانیک اصلی شما را برای حمایت از پرس وارد این حرکت می کند. قفسه سینه را پایین نگه دارید ، شانه را از گوش خود دور کرده و آرنج خود را کمی رو به جلو به سمت جلو بچرخانید تا به سمت بالا حرکت کنید.

Up Doors

OHW

در اینجا ما به دنبال تثبیت هسته هستیم ، سینه را پایین نگه داریم و در هر مرحله نفس بکشیم. این امر همچنین به تثبیت شانه و ایجاد پایه ایمن تر کمک می کند. داشتن وزن از یک طرف در هر دو طرف به بارگیری یک طرف در یک زمان کمک می کند. شما می خواهید در هر دو طرف و همچنین ردیف را تکرار کنید و فشار دهید.

امیدوارم این راهنماها به شما کمک کنند تا به اصول اولیه برگردید و متوجه شوید که نیازی نیست که دائماً چرخ را با قدرت اولیه و عضله سازی دوباره اختراع کنید.

اصول را رعایت کنید ، بر اضافه بار تدریجی تمرکز کنید و قدرت درون خود را برای ایجاد آن پایه پایدار در آغوش بگیرید.

من هم برای این زندگی می کنم لباس سبز و می توانید تمام جزئیات و پیوندهای زیر را پیدا کنید!

IMG_4040

من آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتم که آدیداس مجموعه ای بی نقص تر ارائه داد.

من با Medium در پایین رفتم زیرا آنها را کمی فشرده تر و بزرگتر در سوتین پیدا کردم.

من دوست دارم که قسمت بالای سرم کنده نشود ، بنابراین اندازه plus همیشه راحت تر به نظر می رسد. جزئیات پشتی این سوتین نیز گزینه ای بسیار زیبا و بیشتر “آستین بلند” است.

IMG_4044

جزئیات لباس

بسیار هیجان انگیز است که اعلام کنم من اکنون سفیر آدیداس هستم ، بنابراین در تمام این سال مطالب بیشتری خواهید دید! مرسی آدیداس ، تو راک

همیشه به شما وفادار باشید ،

xo Kasey

ممکن است از پست های بیشتری لذت ببرید

دسته: وبلاگ

برچسب ها: آدیداس ، زنان آدیداس ، بازگشت به باکو ، اضافه بار پیشرونده ، ورزش



دیدگاهتان را بنویسید