اما چگونه کلسیم خود را دریافت کنم؟ (ساده پاسخ داده شد.) – رینا داون لوتز



پمپ واقعی: برای دریافت کلسیم نیازی به خوردن شیر ندارید.

این ارائه نادرست از گذشته منسوخ شده است. ما بهتر می دانیم ، و اکنون باید یک دانش عمومی ساده باشد.

بنابراین این چیزی است که ما اکنون می دانیم.

گیاهان بسیار سالم تری وجود دارد [Read: Plant-Based diet? It’s Not as Hard as you Think] منابع کلسیم می توانید بخورید ، و این مکمل نیز نیست.

بله ، ما به کلسیم نیاز داریم. کلسیم یک ماده غذایی ضروری است. اما ما نیازی به مگا-تون نداریم. این به سادگی یکی دیگر از مواد معدنی مورد نیاز ما است ، این ماده کم و بیش از پتاسیم ، آهن یا منیزیم مهم نیست.

اما منابع کلسیم غیر لبنی مانند کلم بروکلی ، کلم پیچ ، کلم و نوشیدنی های غنی از لبنیات غنی شده با کلسیم تامین کلسیم کافی بدون هیچ گونه صدمات بهداشتی ، اخلاقی یا زیست محیطی مرتبط با مصرف شیر.

همچنین می توانید با خوردن کنسرو ماهی قزل آلا ، لوبیا و توفو مقدار کافی کلسیم دریافت کنید. [Recipe: One-Sheet Dinner Broccoli Tofu Sweet Potato with Maple Miso Dressing]

به ما گفته اند که در صورت عدم دریافت کلسیم کافی ، پیری سالم تهدید می شود و توانایی های ما کاهش می یابد. اما بخشهای زیادی از معما وجود دارد که در این ادعا وجود ندارد. ما نیاز داریم همه مواد معدنی که از غذاهای کامل ، نه فقط یکی از آنها ، و همچنین مقادیر کافی ویتامین ، فیبر ، آنزیم ها ، امگا 3 ، آنتی اکسیدان ها ، آب تمیز ، خواب ، اشتیاق و ورزش برای پیری سالم دریافت می کنیم.

[Over 60? Read: When I’m 64 Nutrition for Aging Seniors]

xo ،

دیدگاهتان را بنویسید