از رژیم یکنواخت گرفته تا اندام زیبا – من و رژیم


آیا تا به حال به هزار روش لاغر شده اید؟ یا مدت زیادی رژیم گرفته اید و نتیجه خاصی نگرفته اید؟ آیا به دنبال راهی هستید تا بدون دردسر و در کوتاه ترین زمان به بهترین نتایج برسید؟ باید بدانید که راه درستی را انتخاب کرده اید ، زیرا وب سایت من و رژیم غذایی شما رژیم های مختلف کاهش وزن را به شما معرفی می کند و هر آنچه را که برای رسیدن به اندام ایده آل نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین ممکن است بخواهید برای یک مناسبت خاص مانند عروسی ، مصاحبه شغلی یا عروسی آماده شوید و نمی دانید با این پوند اضافی چه کار کنید. رژیم یکنواخت یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با خوردن تنها یک غذا به بدن رویایی خود در چند روز برسید. تنها با خوردن یک نوع غذا در رژیم غذایی یکنواخت خود به وزن ایده آل خود برسید.

رژیم یکنواخت چیست؟

حال سوالی که مطرح می شود این است که رژیم انحصاری چیست؟ آیا مزایا و معایبی وجود دارد؟ از چه موادی در آن استفاده شده است؟ برای پاسخ به س yourال شما ، پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. رژیم یکنواخت نوعی برنامه رژیم غذایی است که در آن فرد مجبور است برای مدتی فقط نوع خاصی از غذا را مصرف کند. این رژیم می تواند به سم زدایی و پاکسازی بدن و حتی کاهش چند کیلوگرم وزن کمک کند. بدون شک ، شما طرفدار برنامه های سبک وزن سریع هستید و از بسیاری از آنچه گفته می شود لذت خواهید برد. اساساً ، اگر اضافه وزن دارید و می خواهید چربی اضافی خود را از بین ببرید ، دستور رژیم یکنواخت برای کاهش وزن را از دست ندهید.

رژیم غذایی یکنواخت

انواع رژیم های یکنواخت کدامند؟

رژیم های غذایی تک رژیم یا تک رژیم وجود دارد و هر فرد می تواند یک ماده خاص مانند شیر ، موز یا چیزهای دیگر را به طور مساوی مصرف کند. فراموش نکنید که این رژیم فقط برای کاهش وزن مناسب است. آیا برای بدنی ایده آل آماده هستید؟

رژیم اول

در این رژیم چربی مجاز به نوشیدن آب میوه هستید. حتماً به خاطر داشته باشید که آب میوه باید طبیعی باشد و مصرف نوشیدنی با مواد افزودنی به هیچ وجه مناسب نیست. البته اضافه کردن سبزیجات تازه نیز توصیه می شود. البته با طعم دادن به این غذاها می توانید مقدار زیادی مواد معدنی دریافت کنید.
ممکن است در اوایل احساس ضعف کنید ، اما بدانید که در انتظار کاهش وزن هستید.

رژیم دوم

ممکن است نام رژیم پاک کننده را شنیده باشید اما نمی دانید چه چیزی بخورید تا معده شما دچار مشکل نشود؟ این نوع رژیم انحصاری توسط افراد مشهور در ایالات متحده ، سایر کشورها ، حتی ایران استفاده شده است و آنها از این روند بسیار راضی بوده اند. اگر می خواهید از این نوع رژیم استفاده کنید ، باید برای تهیه نوشیدنی های پاک کننده وقت بگذارید.

یکی از آنها ترکیبی از آب لیمو ، فلفل تند و دو یا سه قطره عصاره افرا است که معمولاً تسکین می یابد. نوشیدن آن را 5 تا 6 بار در روز فراموش نکنید. البته رژیم های سم زدایی باید به زودی انجام شود و می تواند عوارض جانبی طولانی مدت داشته باشد ، زیرا مصرف مقدار زیادی فلفل تند برای معده مضر است.

رژیم سوم

اگر عاشق مرغ و ماهی هستید ، این مقاله را از دست ندهید و با ما باشید. افرادی که دوست دارند گوشت سفید بخورند مرغ و ماهی را ترجیح می دهند. این دو ماده خوشمزه نه تنها کالری کمی ندارند ، بلکه منبع عالی پروتئین و ویتامین نیز هستند. البته سعی کنید این غذا را بدون کربوهیدرات بخورید. اگرچه انجام این کار دشوار است ، اما با مصرف زیاد کربوهیدرات ها آن را خراب خواهید کرد.

رژیم چهارم

مطمئناً بارها در بین اعضای خانواده یا دوستان خود دیده اید که قبل از عروسی یا مراسم خانوادگی اضافه وزن دارند ، اما در مدت زمان کوتاهی شگفت انگیز چند کیلو وزن کم کرده اند. از آنها می پرسید چگونه وزن کم کرده اید؟ و البته ، پاسخ او خوردن رژیم یکنواخت موز ، سیب یا گریپ فروت خواهد بود. شاید باورش سخت باشد اما شدنی است. گریپ فروت برای کسانی که معده درد دارند مناسب نیست زیرا اسید زیاد می تواند آنها را اذیت کند. اما به طور کلی میوه ای مانند موز دارای خواص بالایی است و می تواند فرد را تا مدت ها راضی نگه دارد. گریپ فروت همچنین نقش مهمی در سوزاندن کالری و چربی ها دارد.

رژیم غذایی یکنواخت

رژیم پنجم

رژیم غذایی که معمولاً توسط مدل های لباس و نمایش های مد استفاده می شود. رژیم غذایی سوپ کلم. حتما آن را رقیق کنید. ممکن است سوزش سر دل زیادی داشته باشید ، اما اصلا نگران نباشید ، زیرا می توانید میوه ها و سبزیجات حاوی فیبر زیاد بخورید. رژیم یکنواخت سوپ مرغ نیز می تواند در این گروه گنجانده شود. این رژیم غذایی سرشار از پروتئین است. فقط حتما نمک و روغن اضافه کنید.

رژیم ششم

نوع دیگری از رژیم های کاهش وزن رژیم گیاه خواری است. به عنوان مثال ، در این رژیم غذایی ، تنها باید یک نوع سبزی را از نظر متخصصان تغذیه انتخاب کرده و آن را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

رژیم هفتم

افرادی که قصد تغییر سبک زندگی خود را دارند می توانند از این نوع رژیم یکنواخت استفاده کنند. زیرا باید غذاهای سالم را با غذاهای سالم و مفید جایگزین کنید. به عنوان مثال ، هویج و موز بخورید و چیپس و پفک را حذف کنید تا کالری دریافتی روزانه شما کاهش یابد و چربی و قند اضافی دریافت نکنید.

آنچه باید در مورد رژیم هفت روزه ناشتا بدانید

علاوه بر رژیم های فوق الذکر ، یک رژیم غذایی هفت روزه یکنواخت وجود دارد که می داند به چه مقدار کالری نیاز دارید زیرا شما فقط یک نوع غذا در روز می خورید. شاید با خود می گویید که ممکن است احساس آرامش کنم یا سلامتی ام در خطر باشد. اما این به هیچ وجه اتفاق نمی افتد ، زیرا هرچه میزان کالری دریافتی کمتر باشد ، میزان مصرف مواد معدنی ، ویتامین ها و پروتئین ها کمتر خواهد بود. با رژیم لاغری صبحانه چه بخورم؟ برای ناهار و شام باید چکار کنم؟ من و رژیم با شما نگران نباشید

صبحانه چه بخورم؟

فراموش نکنید که صبحانه مهمترین وعده غذایی است. اما فقط در این وعده غذایی می توانید غذاهای خاصی مانند سفیده تخم مرغ ، آب پرتقال ، شیر سویا ، چای سبز و سیب ، نان تست ، کیوی و لیمو بخورید. برای اینکه بدانید هر روز چه چیزی بخورید ، باید با پزشک و متخصص تغذیه مانند من و رژیم غذایی مشورت کنید.

ناهار چی بخورم؟

در این رژیم یکنواخت هفت روزه سوپ هایی مانند کلم ، مرغ ، سوپ هویج و اسفناج مجاز است. حتی می توانید عدس را بپزید و به آن ادویه کنید. قارچ هایی را که سوپ شما را بسیار خوشمزه می کند فراموش نکنید.

شام چی بخورم؟

می توانید بگویید با نخوردن شام می توانید وزن خود را کاهش دهید ، اما این یک اشتباه است و هر سه وعده غذایی باید حتی در رژیم غذایی یکنواخت ارائه شود. اگر ادویه های طعم دار به مرغ یا ماهی پخته شده اضافه کنید ، این غذا بسیار خوشمزه خواهد بود. ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما میوه نیز در این وعده مجاز است. به عنوان مثال ، پاپایا که همان انبه هندی است ، قابل مصرف است. یا حتی خوردن گوجه فرنگی و چند برگ کاهو را از دست ندهید.

مزایا و معایب رژیم یکنواخت

درست است که یک رژیم یکنواخت می تواند باعث کاهش وزن شود ، اما تکرار یک وعده غذایی می تواند شما را با یک روال عادی ناامید و خسته کند. چون باید هر روز یک وعده غذا بخوری !!!! توجه داشته باشید اکثر موادی که در رژیم غذایی یکنواخت استفاده می شوند یا شل هستند یا باعث یبوست می شوند !!!!!!!!!

با این حال ، پیروی از رژیم غذایی یکنواخت مزایای خوبی دارد ، از جمله:

    • به کاهش سریع وزن کمک می کند
    • باعث سم زدایی و عبور می شود
    • شما را از نظر روحی و جسمی به فردی قوی تبدیل می کند
    • این رژیم بسیار ارزان است زیرا نیازی به خرید انواع غذاها ندارید
    • رژیم یکنواخت بسیار ساده است و هیچ غذایی در آن وجود ندارد
    • سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد

با وجود این همه خوب ، برخی از موارد بد وجود دارد که در این قسمت به برخی از آنها اشاره می کنیم:

    • این می تواند باعث کمبود پروتئین ، ویتامین ها و مواد معدنی در بدن شود
    • شاید حتی بعد از اتمام رژیم ، میل به غذا خوردن را از دست بدهید
    • تمایل به ترک رژیم در حال افزایش است
    • بوی غذاهای دیگر شما را اذیت می کند
    • مردم برای مدت طولانی گرسنه می مانند
    • او از استرس و افسردگی رنج می برد
    • سستی همچنین باعث کم آبی زیادی می شود
    • از طرف دیگر ، آرامش اشتها را سرکوب می کند و سموم را در روده افزایش می دهد
    • مشکل رفلاکس یا سوزش سر دل را تشدید می کند
    • نفخ و سوء هاضمه وجود خواهد داشت

به ندای بدن برای کاهش وزن گوش دهید

شاید با رژیم هفت روزه یا ماهانه یکنواخت ، بتوانید به وزن ایده آل خود برسید و چربی بدن خود را از بین ببرید. اما فراموش نکنید که این پایان راه نیست و بدن شما برای سلامت و بقا به مواد معدنی زیادی احتیاج دارد. در نتیجه می توان گفت که مضرات این رژیم بسیار بیشتر از فواید آن است. همچنین بدانید که هرچه زودتر نتیجه حاصل شود ، زودتر ناپدید می شود. بنابراین بهتر است وقت خود را تلف نکنید و از رژیم غذایی سالمی مانند رژیم و رژیم من پیروی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید