آیا بعد از رژیم گرفتن زندگی وجود دارد؟ بله ، و زیباست


زمان لیگ: 4 دقایق

اگر رژیم نیست ، پس چه؟ وقتی تصمیم گرفتید که زمان ترک دره کوهستان رژیم را دارید ، این س onال بر ذهن شما تأثیر می گذارد ، اما مطمئن نیستید چه چیزی زندگی بعد از رژیم شبیه خواهد بود و دلایل زیادی برای خداحافظی از رژیم وجود دارد ، در غیر این صورت تعقیب عمدی کاهش وزن است.

  • شاید از چرخه باخت-بازیابی-باخت خسته شده اید-در غیر این صورت رژیم جوجو – یا (به درستی) نگران هستید که ادامه شادی به نفع سلامت جسمانی و بهزیستی احساسی شما نیست.
  • شاید خسته شده اید هرگز در مورد آنچه بخورید مطمئن نیستیدبه آیا این غذا بد است؟ آیا آن غذا خوب است؟ و آیا پاسخها با توجه به این که آیا شما در مورد غذا خوردن برای حفظ سلامتی صحبت می کنید یا غذا برای کاهش وزن صحبت می کنید ، تغییر می کند؟
  • شاید از احساس خسته شده اید نمی تواند به طور کامل زندگی کند وقتی رژیم را ادامه می دهید شما یا رژیم می گیرید یا در فکر شروع رژیم غذایی جدید هستید و از پهنای باند ذهنی استفاده می کنید که می توانید به چیز دیگری اختصاص دهید. همچنین ، هنگامی که رژیم می گیرید ، رفتن به رستوران ، مهمانی یا تعطیلات بدون نگرانی در مورد اینکه آیا چیزی برای شما “مجاز” است یا نه ، سخت است.
  • یا آیا متوجه شده اید که رژیم غذایی مونتووالوترام به شما امکان می دهد بین کنترل شدید و کاملاً خارج از کنترل حرکت کنید؟ این چرخه محدودیت-اضافی برای سلامتی خوب نیست ، مطمئناً برای رفاه شما خوب نیست (اوه ، تقصیر!) و به شما اجازه نمی دهد در مکانی مستقر شوید که می توانید با غذای خود آرامش پیدا کنید.
چگونه می توان از رژیم غذایی مونتووالوترام خارج شد

به طور کلی ، وقتی چیزی را از زندگی خود حذف می کنید ، آن را با چیز دیگری جایگزین می کنید. جاهای خالی را که پشت سر گذاشته اید پر می کنید. به عنوان مثال ، اگر زمان کمتری را صرف تماشای تلویزیون کنید ، ممکن است بیشتر مطالعه کنید. یا اگر تصمیم گرفتید رژیم غذایی خود را متوقف کنید ، ممکن است تمرین را شروع کنید خوردن بصری بنابراین می توانید یاد بگیرید که با راهنمایی علائم طبیعی گرسنگی و سیری بدن خود ، قوانین محدود کننده رژیم غذایی را جایگزین کنید. اگر سالها – یا دهه ها – رژیم غذایی شما از تصویر بد بدن تغذیه شده است ، ممکن است راههای پرورش را شروع کنید. احترام بدنی به جای نفرت بدنیبه

پس از سالها (یا دهه ها) پیروی از قوانین خارجی در مورد اینکه چه موقع و چه مقدار غذا بخورید ، اهمیت دارد:

  • شروع کنید بازسازی ایمان به آنچه بدن شما به شما می گوید در مورد غذاهایی که در زمان نیاز به تغذیه احساس خوبی دارند و چه مقدار احساس می شود درست.
  • فرا گرفتن از بدن خود برای آنچه انجام می دهد تشکر کنید ، نه ظاهر آن ، و بدن خود را به جای اینکه همیشه از بیرون به شما نگاه کنید ، از درون به بیرون احساس و تجربه کنید.
  • به این فکر کنید که چه رویدادها یا تجربیاتی شما را وارد دیتلند کرده است، که اگر بتوانید قضاوت خود را با ترحم خود معامله کنید ، روان تر است.
  • یادگیری روشهای جدید برای مقابله با احساسات دشوار در صورت روی آوردن به غذا (یا دور شدن از غذا) فال شما بود.

این کار ممکن است دشوار باشد ، اما ضروری است زیرا در غیر این صورت خلاء ایجاد شده با قطع رژیم غذایی می تواند شما را در Dietland افسون کند. وقتی روز بدن سختی دارید ، وقتی شلوار مناسب شما نیست ، وقتی احساس می کنید متورم شده اید (به هر یک از میلیون ها دلیل که ممکن است احساس کنیم متورم شده ایم) ، به راحتی می توان میل به “اصلاح” مسائل را با رژیم غذایی احساس کرد.

منابعی که به شما کمک می کند تا در یک دوره جدید حرکت کنید

هر چه مدت طولانی تری رژیم گرفته اید ، مدت بیشتری نیاز دارید که به طور کلی از آن صرف نظر کنید. به طور کامل ، من قصد دارم نه تنها تصمیم بگیرم که رژیم را ادامه ندهم ، بلکه قصد دارم شما را از ذهنیت رژیم غذایی و قوانین رژیم غذایی رها سازم. بله ، ممکن است نه آگاهانه غذا بخورید ، بلکه همچنان ناخودآگاه غذا بخورید. من آن را همیشه می بینم.

در اینجا بسیاری از مشتریان یک به یک من هنگام شروع به کار با من گیر کرده اند. آنها تعجب می کنند که چرا اینقدر در مورد بدن خود وسواس و زشتی احساس می کنند زیرا رژیم را کنار گذاشتند ، بنابراین همه چیز باید در حال حاضر خنک باشد ، درست است؟ این فقط یک مکان دیگر است که قضاوت درباره خود می تواند همراه با شرمندگی وارد شود. اگر در آن محیط آشفته بمانید ، برخی از کتابهایی را که به مشتریان خود و هر کسی که می خواهد رژیم غذایی را در آینه عقب بگذارد و به یک رابطه متعادل و مسالمت آمیز با غذا ، تغذیه و بدن خود برسد ، توصیه می کنم. به

  • “خوردن بصری: رویکرد ضد رژیم غذایی انقلابی” (و کتاب کار) توسط ایولین تریبول ، MS ، RDN و Elyse Resch ، MS ، RDN
  • “متعلق به رادیکال: چگونه می توان در یک جهان ناعادلانه زنده ماند و سعادتمند شد (در حالی که برای همیشه در حال دگرگونی است)” توسط Lindo Bacon ، PhD
  • “More than a Body: Your Body is a instrument، not a ornament” by Lindsay Kite، PhD and Lexie Kite، PhD
  • “خوردن بی گناه: با غذا صلح کنید و زندگی خود را متحول کنید” نوشته آلیسا رومسی ، MS ، RD
  • “ضد رژیم: زمان ، پول ، رفاه و خوشبختی خود را از طریق خوردن بصری بازیابی کنید” نوشته کریستی هریسون ، MPH ، RD

این پست حاوی پیوندهایی از وابستگان آمازون است. من به عنوان یک همکار آمازون با خریدهای واجد شرایط درآمد کسب می کنم.


کری دنت یک متخصص تغذیه ، نویسنده مستقل ، مشاور غذای شهودی ، نویسنده و سخنران ثبت شده در شمال غربی اقیانوس آرام است. ابرقدرت های او عبارتند از: شکستن افسانه های تغذیه ای و برای توانمندسازی زنان احساس بهتری در بدن خود دارند و انتخاب های غذایی را انجام می دهند که از لذت ، تغذیه و سلامتی پشتیبانی می کند.

این پست را چاپ کنید این پست را چاپ کنید

دیدگاهتان را بنویسید