آیا برای همیشه آرام می شوم؟


پ: هی اریکا!

من یک سوال داشتم ، امیدوارم از پرسیدن من ناراحت نشوید. به یاد دارم مقاله ای را که در این زمینه نوشتید خواندم ، اما آن را پیدا نکردم.

بنابراین 20 پوند کالری از دست داد. چیز این است … من یک راه ماه دارم … (مانند 100 پوند. اگر نه بیشتر)

یک چیز این است که من به واقعیت محاسبه هر کالری برای همیشه فکر کردم. من هرگز نمی خواهم دوباره آنقدر بزرگ شوم ، اما این چقدر واقعی است؟ این است آیا کاری است که فقط باید انجام دهم؟ من در حال حاضر در داشتن وعده های کوچکتر بسیار خوب هستم ، اما می ترسم که اگر شمارش کالری را متوقف کنم و فقط سعی کنم به آن نگاه کنم ، حتی اگر قطعاتی را وزن کنم ، وزن من می تواند بالا رود.

چیزی که من دارم دستور العمل های شمارش کالری است. فقط زمان می برد تا همه چیز مشخص شود و به قسمت های مناسب تقسیم شود.

من فقط نمی توانم کل زندگیم ، انگور و غلات کاهو را در تمام عمرم ببینم.
چه فکری در این باره دارید؟

من در انتهای این پست به پست هایی که به آنها اشاره می کنید پیوند می دهم ، اما نه ، هدف این نیست که بقیه عمر خود را صرف شمارش کالری کنید.

راستش را بخواهید ، چندین سال پس از نوشتن آن مجموعه در مورد شمارش کالری ، واضح ترین نکته برای من این است که کمتر در مورد ریاضیات واقعی کالری و بیشتر در مورد درسهایی که محاسبات باید به شما بیاموزد صحبت می کنم.

اینطور نگاه کنید. آنقدر غذای فرآوری شده به گونه ای ساخته می شود که بافت آن را از بین می برد و غذا را مجبور می کند تا یک توده زیبا و مرتب در دهان شما ایجاد کند ، هیچ اثری در دندان شما باقی نمی ماند که با خراش یا نخ جمع شود ، و هنگام افتادن آن گلو وارد معده شما می شود ، این توده به شدت آسیب دیده در شکم شما ایجاد می شود مفرط غیر مطابق

و سپس ، شما به عقب نگاه می کنید که آن کالاهای مزخرف ناتمام چقدر کالری برای شما هزینه داشته است و متوجه می شوید که چقدر بوده است مسیر کالری زیادی برای شما وجود دارد که هنوز بعد از غذا به سرعت گرسنه شوید.

و سپس ، به قسمت نگاه می کنید و متوجه می شوید که فقط غذا نخورده اید یکی هنگام خدمت ، شما به طور تصادفی غذا خوردید چهار زیرا نام تجاری آنقدر کم کرده است که باعث می شود مقدار کالری در هر وعده روی برچسب کمتر دلهره آور به نظر برسد … بنابراین شما باید در واقع کالری هایی را که به پیشخوان خود اضافه کرده اید ضرب کنید چهاربه

و سپس به حقایق تغذیه ای نگاه می کنید بیا دیگه کالری در هر وعده غذایی ، و متوجه شوید که غذای انتخابی شما به اندازه کالری پروتئین کمی یا بدون پروتئین ، تقریباً بدون فیبر و به طرز شگفت انگیزی ، حتی اگر نتوانستید آن را بچشید ، بیشتر از آنچه تصور می کردید. به زودی متوجه می شوید که تقریباً همه از کالری موجود در غذا از کربوهیدرات ها ناشی می شود.

و سپس به برچسب مواد تشکیل دهنده نگاه می کنید ، و متوجه می شوید که اکثریت قریب به اتفاق مواد تشکیل دهنده فقط انواع آرد و شکر هستند ، دو مورد از تعداد انگشت شماری از این مواد در این کشور که برای تولیدکنندگان مواد غذایی بسیار سودآور هستند.

و سپس…. سپس… شما با خود می گویید: “افسوس ، من دیگر نمی توانم اینطور غذا بخورم.”

که این درس واقعی است که باید در مورد شمارش کالری آموخت. این در مورد پایبندی وسواس آمیز به مدیریت کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن نیست – این در مورد یادگیری درس هایی در مورد غذاهایی است که می خورید ، چرا این احساس را در شما ایجاد می کند و این که آیا به شما در دستیابی و حفظ اهدافی که دارید کمک می کند یا خیر. من برای شما تنظیم کردم

یک دلیل وجود دارد که چرا سبزیجات برای کاهش وزن بسیار مهم هستند – آنها برای مقدار کمی کالری هستند. رضایت بخش ترین چیزی را که می توانید بخورید ارائه می دهد، علاوه بر اینکه فوق العاده مغذی است. قرار دادن 3 فنجان کلم پیچ با سیر و فلفل قرمز که در کمی سرکه سرخ کرده اید و متوجه شده اید که حتی نمی توانید همه چیز را تمام کنید ، حتی اگر 600 کالری خوب کمتر از وعده غذایی با ارزش غذای فست فود معمول مورد علاقه شما باشد. ارزش اطلاعات

این به شما کمک می کند تا دلیلی برای گفتن داشته باشید نه به آن غذایی که دوست دارید به نفع چیزی است که به شما کمک می کند تا به هدف خود نزدیک شوید – چند بار در زندگی احساس نیاز می کنیم که بگوییم: “می دانم که دوستت دارم ، اما تو به هر حال برای من خوب نیستی تو به زودی با من خوب هستی؟ “

من می دانم که شمارش کالری بسیار استرس زا و ناامیدکننده است ، چشم را باز می کند و شرم آور است و ، صادقانه بگویم برای برخی از افراد ، می تواند آنقدر اضطراب ایجاد کند که آنها را در مسیر رفتاری نامنظم قرار دهد. با این حال ، من فکر می کنم ما به اشتباه نگاه می کنیم.

شمارش کالری ، در حالی که به شما کمک می کند تا در خط بمانید ، باید یک تمرین تحقیقاتی باشد. برای من این بود که متوجه شدم دلیل این است که می توانم تمام تابه سیب زمینی های بتی کروکر را بخورم – می دانم در مورد آن سیب زمینی های احمقانه صحبت می کنم – زیرا هیچ یک از مواد اولیه واقعی نبود. چربی ، منبع واقعی سیری ، تقریباً حذف شد. پروتئین حاصل از پنیر و شیر تقریباً به طور کامل از بین رفته است. با وجود تمام کالری هایی که خوردم ، برای غذایی که قرار بود سیب زمینی و پنیر و شیر و ادویه جات باشد (چیزی که من اکنون می دانم ، هنوز احساس می کردم می توانم تمام تابه را بخورم. اولین باری که از ابتدا سیب زمینی پخته کردم ، به سختی یک چهارم تابه را خوردم. تصور اینکه کل غذا را بخورم حالم بد می شود در حالی که من این را تایپ می کنمبه

همانطور که مشخصات خود را وارد می کنید ، از خود بپرسید – آیا بعد از خوردن این غذا سیر شده ام؟ آیا ارزش این همه کالری را داشت وقتی می توانستم چیزی راضی کننده تر و شاید بسیار خوشمزه تر داشته باشم؟ آیا این انتخاب درستی بود؟

وقتی این س questionsالات را از خود می پرسید ، به مغز خود راه های جدیدی برای ارزیابی غذاهایی که در بدن خود می دهید ، می دهید. پرت کرد؟ آیا شما را تا وعده غذایی بعدی مانع شد؟ یا با موفقیت بزرگ شده اید و سپس با خوردن شیرینی دیگر از این تصادف رهایی یافته اید؟

شمارش کالری به شما در حفظ کسری کمک می کند ، اما همچنین باید از اطلاعاتی که با خواندن این برچسب ها دریافت می کنید استفاده کنید تا به شما در درک انتخاب هایی که برای حفظ هدف خود نیاز دارید ، کمک کنید. و به شما دلیلی برای خداحافظی با غذاهای قدیمی ، غذاهای قدیمی ، وعده های قدیمی و همه چیز قدیمی ارائه دهید.

به زودی ، اینها انتخاب هایی هستند که خودتان انجام می دهید ، بدون خواندن برچسب یا باز کردن تلفن خود. می دانید که نمی توانید ماکارونی را از منو سفارش دهید زیرا می دانید که سس سفید به تنهایی 500 کالری نرم دارد. شما می دانید که نان ایده بدی است زیرا همراه با این واقعیت که با تهویه مطبوع ماکارونی تهیه می شود که وزن بیشتری نسبت به آن دارد ، کالری زیادی دارد و بسیار لاغر است. (دلیلی وجود دارد که نامحدود و حداکثر نامحدود است.) شما می دانید که هر چیزی که سرخ شده یا سوسیس یا نان پخته شده حرکت بدی است – مگر اینکه شما واقعا در آن صورت ، شیرجه بزنید – و این انتخاب های شما را شکل می دهد. چرا می دانی؟ زیرا شما آن را جستجو کرده و درس خود را آموخته اید.

بنابراین آیا برای همیشه باید حساب کنید؟ خیر اما گاهی اوقات شما نیاز دارید که خود را مجدداً تنظیم کنید ، و این اشکالی ندارد. یا گاهی اوقات ، به طور تصادفی وزن خود را افزایش می دهید ، و بازگشت کمی به انسداد کالری شما می تواند به شما کمک کند بفهمید چه چیزی و کجا لغزش کرده است.

از شمارش کالری به عنوان ابزاری برای کمک به شما در تعیین مسیر شخصی خود برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید ، و پس از مدت زمان طولانی به طور طبیعی خود را در کنترل سریع خواهید دید ، و خلبان خودکار خود را کاملاً تنظیم مجدد کرده است تا درک جدیدی از نحوه غذا خوردن را منعکس کند. به و همانطور که همیشه می گویم ، MyFitnessPal شما از شما تشکر می کند!

(خوب ، من همیشه این را نمی گویم ، اما لعنتی نزدیک است. LOL!)

برای اطلاعات بیشتر در مورد محاسبه کالری:



دیدگاهتان را بنویسید