آیا این اشتباهات کاهش وزن را مرتکب می شوید؟ – زنان ارشد


این یک مرثیه رایج برای زنان است ، به ویژه آنهایی که یائسگی را تجربه می کنند ، هنگام بالا آمدن از خواب برانگیخته می شوند. آنها احساس می کنند همه چیز را “درست” انجام می دهند اما به نظر نمی رسد بتوانند روشن شوند. اگر متوجه شدید که با سر تکان می دهید ، ممکن است یکی از این ده اشتباه کاهش وزن را انجام دهید بدون اینکه حتی متوجه آن باشید. بیاموزید که آنها چیست و چگونه آنها را برطرف کنید تا بتوانید در مسیر بهترین خود قرار بگیرید.

10 اشتباه در کاهش وزن

میسا موتیوو

الکسیس کانسون ، روانشناس بالینی ، متخصص اختلالات خوردن و نویسنده کتاب The Revolution-free-Diet ، می گوید: “وقتی مشتریان به من می گویند که می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، اولین سوال من این است که اهداف شما چیست؟” اگر به نوعی سبک شوند زندگی بهتر می شود. اینکه آنها شادتر ، لاغرتر ، مطلوب تر یا شانس بیشتری خواهند داشت. اما این یک فریب است که توسط فرهنگ رژیم غذایی ترویج می شود. فرهنگ رژیم غذایی از مردم می خواهد فکر کنند که مشکلی (با وزن فعلی آنها) وجود دارد و آنها کافی نیستند. سپس آنها می خواهند راه حل های جادویی را برای حل مشکل ایجاد شده به شما بفروشند. البته این راه حل ها جواب نمی دهد. “

رژیم گرفت

یک نخود روی بشقاب - خطای کاهش وزن

اغلب ، وقتی زنان می خواهند وزن خود را کاهش دهند ، کنترل را در دست می گیرند. ایده رژیم گرفتن به این معنی است که هنگامی که قصد دارید رژیم را متوقف کنید ، به همین دلیل رژیم ها کار نمی کنند. کانسون می گوید: “فرهنگ رژیم غذایی به ما می گوید که می توانیم با محدود کردن آنچه می خوریم و هنگام خوردن و برخی غذاها” بد “هستند وزن خود را کاهش دهیم ، اما این درست نیست.” کونسون می گوید بدن ما می داند که به چه چیزی نیاز دارد و مردم باید به آنچه بدن آنها می گوید گوش دهند ، عملی که به “خوردن دقیق” معروف است.

ما تغذیه آگاهانه را درک نمی کنیم

خوردن دقیق (یا شهودی) فقط خوردن هر چیزی نیست که بخواهید صرف نظر از ارزش غذایی آن. در واقع گوش دادن به آنچه بدن شما به شما می گوید ، است. آرلن انگلندر ، روان درمانگر و نویسنده کتاب “پرخوری احساسی را رها کنید و غذایتان را دوست داشته باشید” می گوید: “خوردن دقیق غذا این است که بدانید گرسنه هستید یا سیر هستید. هنگامی که سیر شدید می خواهید غذا را کنار بگذارید. “می افزاید:” بدن ما به طور طبیعی هوس انواع غذاها و مواد مغذی مختلف برای تنظیم وزن است که به طور طبیعی برای ما مناسب است. “

حذف گروه های غذایی کامل

مگر اینکه حساسیت یا عدم تحمل داشته باشید ، دلیلی وجود ندارد که هر غذایی را به طور کامل حذف کنید. کونسون می گوید: “ما بیش از حد مشغول غذاهای خوب و بد هستیم ، مخصوصاً به این دلیل که رهبری مدام در حال تغییر است. آیا به خاطر دارید که چربی چه زمانی بد بود؟ سپس کربوهیدرات ها؟ ما باید شیطان سازی غذاها را متوقف کنیم.”

بدون نان ، بدون کربوهیدرات ، رژیم گرفتن

محروم کردن برخی از غذاها ، بستری برای تغذیه ناسالم است. انگلندر توضیح می دهد ، “اگر به خود بگویید” من هرگز نمی توانم پیتزا بخورم “و شما عاشق پیتزا هستید ، وقتی پیتزا پیشنهاد می شود ، زمینه پرورش غذای اضافی را ایجاد می کنید. اگر خود را انکار نکنید ، به احتمال زیاد یک پیتزا خواهید داشت. سهم معقولی داشته باشید و احساس رضایت کنید. “

خوردن غذاهای رژیمی

انگلینر می گوید: “اگر شما 10 بسته 100 غذای رژیمی کالری مصرف کرده اید ، 1000 کالری مصرف کرده اید.” و این 1000 کالری احتمالاً به اندازه یک تکه کیک خانگی راضی کننده نیست. بهتر است غذا را ممنوع نکنید و آنچه را که دوست دارید بخورید. انگلندر پیشنهاد می کند که اگر هوس چیز شیرینی می کنید ، مقدار کمی شکلات با کیفیت خوب بخورید یا خوب بپزید و آن را میل کنید.

اجازه دادن به مقیاس برای دیکته احساسات

انگلندر می گوید: “استفاده از ترازو برای سرزنش شما سالم نیست.” “سرزنش خود باعث ایجاد استرس می شود که می تواند منجر به خوردن احساسی شود.” مقیاس زمانی می تواند یک ابزار مفید باشد که از آن برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد عادات غذایی خود استفاده کنید. انگلندر توضیح می دهد ، “باید به خاطر داشته باشید که عدد روی ترازو در نوسان است ، بنابراین به وزن خاصی پایبند نباشید. اگر چند پوند مصرف کرده اید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که آیا در روزهای گذشته استرس داشته اید؟ یا به اندازه کافی نخوابیده اید. “

به اندازه کافی مرطوب نکنید

یک لیوان آب با لیمو و نعناع

انگلندر می گوید: “اغلب اوقات مردم فکر می کنند گرسنه هستند ، اما در واقع تشنه هستند.”

ورزش به عنوان تنبیه

حرکت مهم است. اما اگر از دویدن متنفر هستید نیازی به دویدن ندارید و اگر خود را مجبور کنید ، حرکت به جای کاری که منتظر انجام آن هستید ، به چیزی تبدیل می شود که از آن اجتناب می کنید. به جای آنچه فکر می کنید بهترین کالری سوزی است ، فعالیت های بدنی را که از آن لذت می برید انتخاب کنید.

احساسات غذا خوردن غذا نخورید

با خوردن غذاهای ناخواسته ، خوردن احساسات خود استرس داشته باشید

انگلندر می گوید: “بسیاری از ما برای خوردن غذا می نشینیم و آرام نمی گیریم. تنش را از روی میز به میز می آوریم. ما به جای غذا خوردن برای تغذیه یا لذت بردن و چشیدن غذای خود ، حواس خود را می خوریم و از غذا به عنوان راهی برای منحرف کردن خودمان از مشکلاتمان استفاده می کنیم. “

اهداف غیرواقعی

کانسون می گوید: “بدن ما با افزایش سن سنگین تر می شود و این لزوما چیز بدی نیست.” اگر هدف شما تأمل در کارهایی است که در بیست سالگی انجام داده اید ، احتمالاً واقع بینانه یا سالم نیست. به جای تمرکز بر یک عدد خاص در مقیاس ، بر پذیرش خود و ایجاد ارتباط سالم با غذاها تمرکز کنید.

اگر متوجه شدید که این اشتباهات جزئی را انجام داده اید ، هرگز برای بازگشت دیر نیست. برای سالم ماندن و شاد بودن در زندگی روزمره و همچنین عادات غذایی خود تلاش کنید.

پست را بخوانید:

4 دقیقه آموزش … محل دفن زباله نیتروکسید AKA

راهنمای شما برای رژیم طول عمر

7 غذای رژیمی فوق العاده ناسالم

آیا این مقاله را پسندیدید؟ ثبت نام کنید (رایگان است!) و ما هر هفته مقاله های فوق العاده ای مانند این را برای شما ارسال می کنیم. در اینجا به صورت رایگان مشترک شوید.



دیدگاهتان را بنویسید