آخرین تحقیقات تکنیک محدودیت جریان خون را توضیح می دهد


تقریباً همه ما در مورد صحنه های بدنسازی، تناسب اندام یا حتی علوم ورزشی اطراف می دانیم، خودمان می دانیم که محدودیت جریان خون یک روش بسیار مهم برای افزایش قدرت و اندازه عضلات است.

آخرین تحقیقات تکنیک محدودیت جریان خون را توضیح می دهد

به غیر از ورزشکاران، مردان بالای ۱۸ سال نیز می توانند از این روش استفاده کنند. بزرگسالان می توانند از سودمندی کامل این تکنیک بهره مند شوند زیرا زمان آن فرا رسیده است که خود را از نظر فیزیکی گسترش دهند و محدودیت جریان خون این قابلیت را دارد. حتی افراد میانسال و سالمندان با شرایط اعمال شده می توانند از این تکنیک استفاده کنند.

آخرین تحقیقات تکنیک محدودیت جریان خون را توضیح می دهد

بنابراین می توان گفت که از تکنیک محدودیت جریان خون برای ورزش یا توانبخشی استفاده می شود. در حین ورزش عمدتاً زمانی استفاده می شود که وزن های کمتری برای ورزش دارید. محدودیت جریان خون طبق سیستم هیچ گونه عارضه ای برای سلامتی پس از انجام این نوع تمرین ایجاد نمی کند.

محدودیت جریان خون در حال حاضر یک روش تمرینی محبوب برای شناگران، فوتبالیست ها، بازیکنان بسکتبال و غیره است. در المپیک ۲۰۲۰ توکیو توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. چهره‌های ورزشی مانند مایکل اندروز (شناگر آمریکایی) و گالن روپ (دونده ماراتن) با گنجاندن این تمرین در رژیم‌های خود دستگیر شدند.

بهترین چیز در مورد تکنیک محدودیت جریان خون این است که شریان هایی را که از طریق آنها جریان خون در بدن ادامه می یابد، متوقف می کند. هنگامی که توسط عضله باز می شود و دارای فوران خون تازه است که این ماهیچه ها را کاملاً سنتز می کند، زمانی که این ماهیچه های خسته نیاز مبرمی به اکسیژن برای ترمیم دارند.

سپس اکسیژن خون را به خوبی جذب می کند. نیاز مشخصی به اکسیژن ایجاد شده در ماهیچه ها همچنین باعث ایجاد ارتباط بهتری بین ذهن و عضله می شود که فرد را قادر می سازد به درستی تمرین کند.

این تکنیک بدن انسان ما را شوکه می کند. درست است که برای رشد عضله ای که نیاز دارید، باید به معرفی تکنیک های جدید ادامه دهید، زیرا بدن به تکنیک های قدیمی عادت می کند. حتی پزشکان معتقدند محدودیت جریان خون موضوعی بسیار مهم و مورد تحقیق است زیرا حتی توسط برخی از جراحان ارتوپد، مربیان، مربیان و غیره استفاده می شود. برای رفع مشکل استفاده از BFR استفاده می شود.

اگر این کار را برای مدت طولانی انجام دهید و دنبال کنید، باید بدانید که انواع مختلفی از هورمون ها در بدن شما وجود دارد که از آن بهره می برند. بنابراین اساساً می توان گفت که بسیاری از هورمون های بدن را تنظیم می کند که باعث بهبود قدرت و رشد عضلات و سایز بدن می شود.

محدودیت جریان خون به تقویت کمک می کند هورمون های رشد انسانی که در غده هیپوفیز ساخته می شوند. HGH هر از گاهی به رشد کلی بدن یک فرد کمک می کند. ثانیاً ، تستوسترون نیز تحت تأثیر این قرار می گیرد. در بسیاری از گزارش‌ها، نشان داده شده است که سطح تستوسترون بدن را می‌توان از طریق استفاده مناسب از تکنیک‌های محدود کردن جریان خون افزایش داد.

جدای از اینها، DIGF و BDNF طبق آزمایش‌های قبلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تکنیک محدود کردن جریان خون نه تنها اندازه و قدرت ماهیچه ها را افزایش می دهد، بلکه دوام و پایداری عضله را نیز افزایش می دهد.

در سال ۱۹۹۶ دکتر. یوشیاکی ساتو این روش را برای تمرین دادن عضلات خود با متوقف کردن جریان خون در بازوها اختراع کرد و سپس مجبور شد دستان خود را ببندد تا احساس کند خون از آن عبور نمی کند. سپس دکتر ساتو آن را بر اساس یک چرخه خاص امتحان کرد و سپس به کاربردهای تکنیک مناسب پی برد و اکنون در سراسر جهان مشهور شده است.

بنابراین اگر شما یک زن باردار یا شیرده، افراد مبتلا به سرطان، هر گونه بیماری سیاهرگی، دیابت و غیره هستید، ممکن است افراد مراقب باشند و از برنامه تمرینی خودداری کنند. زمانی که قصد استفاده از BFR را دارید نباید این شرایط را نادیده گرفت زیرا ممکن است برای این افراد مشکلاتی ایجاد کند

آخرین پست های نیکی اتکیسون (همه را ببین)



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر